تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: فرازي از وصاياي شهدا
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
بسم رب الحسین


زندگي بدون هدف و عقيده و جهاد، جز زندگي حيواني چيز ديگري نيست، و زندگي تنها خوردن و خوابيدن و خوشگذراني بپردازد روزي به پايان خواهد رسيد و روزي مرگ به سراغمان خواهد آمد و انسان نبايد به اين چيزها اميد و دل ببندد. زندگاني آخرت پايدار است.
فرازی از وصیت‌نامه
شهید علي‌اصغر خامسي
از شما مى‏خواهم كه يك آن از خط ولايت فقيه كه همان خط رسول اكرم(ص) و خداست جدا نشويد و فرامين سرنوشت ساز امام امت را گوش فرا دهيد. دشمنان از دو راه براى ضربه زدن به مكاتب الهى 1-حذف 2-مخدوش كردن مكتب استفاده مى‏كنند .

فرازی از وصیت‌نامه
شهید حسن متوالى‏زاده
وصیتنامه سردار شهید اسلام ، مداح اهل بیت (علیهم السلام) سید مجتبی علمدار

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت میدهم و پسندیده ام خدا را به پروردگاری و اسلام را برای دینداری و محمد ( ص ) را به پیغمبری و علی ( ع ) را به امامت و حسن ( ع ) و حسین ( ع ) علی ( ع ) و محمد ( ص )وجعفر ( ع ) و موسی ( ع ) و محمد ( ع ) و علی ( ع ) و حسن ( ع ) و قائم آل محمد مهدی موعود ( عج ) را امام و پیشوایان بر حق و رهبران اسلام بعد از پیغمبر ( ص ) از دشمنانش بیزارم و دوستانشان را دوست دارم .

اولین وصیت من به شما راجع به نماز است چیزی را که فردای قیامت به آن رسیدگی می کنند نماز است پس سعی کنید در حد توانتان نمازهایتان را سر وقت بخوانید و قبل از شروع نماز از خداوند منان توفیق حضور قلب و خضوع در نماز طلب کنید به همه شما وصیت می کنم همه شمائیکه این صفحه را می خوانید قرآن را بیشتر بخوانید بیشتر بشناسید بیشتر عشق بورزید بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید سعی کنید قرآن انیس و مونستان باشد نه زینت دکورها و طاقچه های منزلتان بهتر است قرآن را زینت قلبتان کنید.
به دوستان و برادران عزیزم وصیت می کنم کاری نکنند که صدای قربت فرزند فاطمه ( س ) ( مقام معظم رهبری ) را که همان ناله غریبانه فاطمه ( س ) خواهد بود به گوش برسد همان طوری که زمان امام خمینی ( ره ) گوش به فرمان بودید و در صحنه های انقلاب حاضر و آماده ایثار از جان و مال و زندگی جهت هر چه بارورتر شدن درخت تنومند اسلام ناب که 1400 سال پیش بدست توانای خاتم پیغمبران محمد بن عبدالله ( ص ) کاشته شده و با خون فاطمه زهرا( س ) بین درب و دیوار و عرق خون آلود پیشانی حیدر ، جگر پاره امام حسن ( ع ) در میان تشت ، بدن پاره پاره و رگ بریده حلقوم ابی عبدالله ( ع ) و خونهای جاری شده از ابدان شهدای کربلا و کربلای ایران آبیاری شد باشند نگذارید که آن واقعه تکرار شود !
حتما می پرسید کدام واقعه ؟ همان واقعه ای که بی بی فاطمه زهرا ( س ) نیمه دل شب دست به دعا بردارد که اللهم عجل وفاتی همان واقعه ای که علی ( ع ) از تنهایی با چاه درد دل کند همان واقعه ای که امام حسن مجتبی ( ع ) را سنگ بزنند و آنقدر مظلوم و غریبش کنند که بعد از مرگش جنازه اش را تیرباران کنند ، همان واقعه ای که امام حسین ( ع ) فریاد بزند ( هل من ناصر ینصرنی ) فقط پیکرهای بی سر شهداء تکان بخورد همان واقعه ای که امام صادق ( ع ) بفرمایند : به تعداد انگشتان یک دست یار و یاور واقعی ندارم همان واقعه ای که ...
و نهایتا
همان واقعه ای که امام خمینی ( ره ) بگویند : من جام زهر نوشیده ام و ناله غریبانه ( اللهم عجل وفاتی ) او فاطمه ( س ) را به گریه آورد !!!

شیعه ها مسلمونا ، حزب اللهی ها ، بسیجی ها و ... نگذارید تاریخ مظلومیت شیعه تکرار شود .

بر همه واجب است مطیع محض فرمایشات مقام معظم رهبری که همان ولی فقیه می باشد ، باشند ، چون دشمنان اسلام کمر همت بستند و ولایت را از ما بگیرند و شما همت کنید متحد و یکدل باشید تا کمر دشمنان بشکند و ولایت باقی بماند.
وصیت می کنم مرا در گلزار شهدای ساری دفن کنید و تنها امید من که همان دستمال سبزی است که همیشه در مجالس و محافل مذهبی همراه من بوده و به اشک چشم دوستانم متبرک شده را بر روی صورتم بگذارند و قبل از آنکه مرا در قبر بگذارند مداحی داخل قبرم برود و مصیبت جد غریبم فاطمه زهرا ( س ) و جد غریبم حسین
( ع ) را بخواند.

به شب اول قبرم نکنم وحشت و ترس/چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است

و از مستمعین گرامی می خواهم که اشک چشمشان را داخل قبر من بریزند تا در ظلمت قبر نوری شود و این را باور کنید که از اعماق قلبم می گویم :

من از ظلمت قبر و فشار قبر خیلی می ترسم شما را به حق پنج تن آل عبا تا می توانید برایم دعا کنید و نماز شب اول قبر را برای من بخوانید و زمانی که زیر تابوت مرا گرفتید بسوی آرامگاه می برید تا می توانید مهدی ( عج ) و فاطمه ( س ) را صدا بزنید ...

کی واهمه دارد ز مکافات قیامت/آنکس که بود در محشر به پناهت

الحقیر سید مجتبی علمدار



سردار شهید اسلام سید مجتبی علمدار فرزند سید رمضان محل ولادت – ساری سال ولادت – 11/10/1345

محل شهادت – بیمارستان ساری ( بر اثر جراحات شیمیایی از جنگ ) سال شهادت – 11/10/1375

محل دفن – گلزار شهدای ساری
Heartپدرجان، شما هم تفنگ مرا به دوش بگيريد و از اسلام والاي محمدي آنچنان دفاع كنيد كه ديگر هيچ تجاوزگري نتواند به حريم اسلام عزيز كوچكترين تجاوزي بكند. و بعد از خود، اين اسلحه را به مادرم و خواهران و برادرانم بسپاريد كه هركدام تا آخرين لحظه، براي مكتب خود، يعني اسلام محمدي، بجنگند و تشيع سرخ را هرچه بيشتر برپا دارند. مبادا آن تفنگ را بر زمين گذاريد كه دشمن برمي‌دارد و آنچنان بر مغز شما مي‌زند كه ديگر قدرت تفكر نداشته باشيد.Rose

فرازی از وصیت‌نامه
شهید علي منصوري
اى دوستان و عزيزان و پدر ومادرم اگر كه من رفتم ناراحت نباشيد، حضرت على اكبر (ع) هم رفت امام، حسين(ع) هم رفت مگر ما نمى گوئيم راه ما راه امام حسين (ع) است، پس بايد اين را اثبات كنيم .

فرازی از وصیت‌نامه
شهید علی قاسمی
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان،اگر به شماره 2000471 عدد یک رو ارسال کنید،قسمتی از وصیتنامه شهدا در اختیارتون قرارمیگیره.
به فرزندانم ودوستانم توصيه ميكنم كه در همه حال پيرو راه ولايت باشيد كه همان خط خون حسين است.
وزيارت آل يس را بسيار بخوانيدكه آثار عجيبي دارد...

مرغ باغ ملكوتم نيم از عالم خاك چند روزي قفسي ساخته اند از بدنم

جانباز شهيد حاج علي چوپان
اگر ما توانستيم روزي همچون علي(ع) بر نفس خود فاتح گرديم، و چون حسين تشنه لب در كربلا تيغ شهادت را با آغوش باز بپذيريم، و شبي چون حضرت سجاد شب را با ناله‌هاي برخاسته از نهاد دل به درگاه خدا به صبح برسانيم، و بر ماديات خط بطلان بكشيم، و صفا و صميميت را جانشين آن كنيم، آن وقت است كه مي‌توان گفت مرگ چون خوابي شيرين است، و اگر غير از اين باشد مطمئناً دروغ است.

فرازی از وصیت‌نامه
شهید سيد داوود مدني
وصيت شهدا در مورد حجاب



«اى خواهرم: قبل از هر چیز استعمار از سیاهى چادر تو می ‏ترسد تاسرخى خون من.»

(شهید محمد حسن جعفرزاده) .

«شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوى‏معنویت و صفا مى‏کشاند.»

(شهید على رضائیان)

«از خواهران گرامى خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند، زیرا که‏حجاب خون‏بهاى شهیدان است.»

(شهید على روحى نجفى)

«و تو اى خواهر دینى‏ام: چادر سیاهى که تو را احاطه کرده است ازخون سرخ من کوبنده تر است.»

(شهید عبدالله محمودى)

«خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بى‏اعتنایى شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهدشد.»

(شهید على اصغر پور فرح آبادى)

«به پهلوى شکسته فاطمه زهرا(س) قسمتان می دهم که، حجاب را حجاب ‏را، حجاب را، رعایت کنید.».

(شهید حمید رستمى)

«خواهرم: حجاب تو مشت محکمى بر دهان منافقین و دشمنان اسلام مى زند.»

(شهید بهرام یادگارى)

«یک دختر نجیب باید باحجاب باشد.»

(شهید صادق مهدى پور)

«از تمامى خواهرانم مى‏خواهم که حجاب این لباس رزم را حافظ باشند.»

(شهید سید محمد تقى میرغفوریان)

«خواهرم: از بى حجابى است اگر عمر گل کم است نهفته باش و همیشه گل باش.»

(شهید حمید رضا نظام)

«حفظ حجاب هم چون جهاد در راه خداست»

(شهید محمد کریم غفرانى)

«خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان مىکشید.»
«حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را مى بینى و دشمن تو را نمى بیند.»

(سردار شهید رحیم آنجفى)
خواهران ما در حالى که چادر ا
خود را محکم برگرفته ‏اند و خود را هم چون فاطمه و زینب حفظ می ‏کنند... هدف‏دار در جامعه حاضرشده ‏اند .
رییس جمهور شهید محمد على رجایى
شما را سفارش مي‌كنم به ترك گناه و معاصي. اي برادران، هميشه خدا را به ياد داشته باشيد و تنها از او ياري بخواهيد.

فرازی از وصیت‌نامه
شهید حافظ خداياري
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
لینک مرجع