تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: اخبار روز
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
اخیرا چند زن خود فروخته در شهر های مختلف کشور اقدام به کشف حجاب کرده اند تا بی عفتی در جامعه را ترویج نمایند و پروژه کشف حجاب که توسط گروه های ضد انقلاب و بی دین القا شده است را اجرا نمایند که خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه ماموران وزارت اطلاعات و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی این اقدامات خنثی گردید و عوامل تشویق کننده آن در چند روز گذشته دستگیر شده اند.


یکی از خبرنگاران انقلاب نیوز با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر کردند.


این زن ضد دین که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده در صحبت کردن با خبرنگار انقلاب بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام وی مشخص شده که او زن است و اقدام به کشف کرده که با پیگیری و تعقیب کردنش بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد.


این زن دستگیر شده که پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش در وزارات اطلاعات هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری مجموعه خبری انقلاب نیوز خنثی گردید و این زن و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.
دو خواننده موسیقی سنتی و پاپ با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات شورای شهر چهارم ثبت نام کردند.

[تصویر:  159194_135.jpg]
عبدالحسین مختاباد خواننده سنتی و محمد رضا عیوضی خواننده پاپ با حضور در فرمانداری تهران برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردند.

[تصویر:  159195_532.jpg]

امروز که ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر چهارم است حضور هنرمندان برای ثبت نام در انتخابات شوراها پررنگ تر شده است.
سرنوشت ضریح قدیمی امام حسین(ع)

صراط - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ضریح قدیمی حرم امام حسین(ع) به صورت بسته‌بندی شده و کدبندی‌شده در انبار عراق نگهداری می‌شود.

حسن پلارک گفت: ضریح قدیمی حرم امام حسین(ع) به صورت بسته بندی شده و کد بندی شده در انبار عراق نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: دولت عراق برای اینکه بخواهند ضریح را به جایی هدیه دهند این امر را منوط به نظر مرجعیت شیعه آیت‌الله العظمی سیستانی اعلام کردند و هرچه ایشان دستور بدهند همان کار انجام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی تصریح کرد: پیشنهاد ما این بود که بخش‌هایی از ضریح قدیمی امام حسین(ع) به ما داده شود تا در موزه امام رضا(ع) نگهداری شود ولی چون نذر عده‌ای است اگر بخواهند نذر آنها را هدیه دهند تصرف در نذر تلقی می‌شود و اشکال شرعی دارد باید دید مراجع چه حکمی می‌دهند تا از لحاظ شرعی مغایرتی نداشته باشد.

پلارک خاطر نشان کرد: هیچ مسئله ارتباطی و سیاسی برای این انتقال وجود ندارد و فقط مسئله شرعی دارد.

هلندی سازنده فیلم علیه پیامبر، مسلمان شد
به گزارش شیعه آنلاین، "آرنود فاندور" عضو حزب راست گرای آزادی در هلند که چند سال پیش علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فیلم ساخته بود، به دین مبین اسلام گروید.

هیچگاه به ذهن او خطور نمی کرد که روزی از فیلمی که ساخته و اقدام توهین آمیزش پشیمان شده و مسلمان شود.

او پس از مسلمان شدن، دو روز پیش برای به جا آوردن عمره، به عربستان سعودی سفر کرد و در کنار قبر رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم در حالی که به شدت اشک می ریخت، نماز خواند.

"آرنود فاندور" در این باره گفت: بنده عضو یکی از افراطی ترین احزاب هلند بودم. بعد از اینکه در ساخت آن فیلم توهین آمیز شرکت کردم و واکنش مسلمانان سراسر جهان را دیدم، پرسش های زیادی درباره دین اسلامی برایم پیش آمد از همین رو شروع کردم به مطالعه درباره این دین و در نهایت از اقدام خودم پشیمان شدم و اسلام را پذیرفتم.

[تصویر:  281467_181.jpg]
وی هنگامی که برای زیارت به کوه احد رفته بود، گفت: من درباره این مکان مطالعات زیادی کرده ام اما اکنون که اینجا ایستاده ام، یکی از زیباترین و بی نظیرترین لحظات زندگی ام را سپری می کنم.

گفتنی است، "آرنود فاندور" در این سفر اماکن دیگر دینی را نیز زیارت کرده و با بسیاری از شخصیت های فرهنگی این کشور دیدار و گفتگوهایی انجام داده است.
به گزارش ایلنا در کرج، حسن روحانی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد؛ این مطلب را در پاسخ به سوال دانشجویی که از او پرسید:
رئیس اسبق شورای امنیت ملی کشور در پاسخ به این سوال که سرلشگر خلبان بابایی در زمان مسئولیت شما به عنوان فرمانده پدافند هوایی در سال ۶۴ به دست پدافند خودی در بازگشت از ماموریت مورد هدف قرار گرفت چه توضیحی دارید، بیان داشت: سرلشگر بابایی و تیمسار ستاری خودشان از ارکان اصلی پدافند هوایی بودند؛ باید بگویم که هدف گیری هواپیمای بابایی توسط پدافند هوایی صورت نگرفت بلکه توسط یک سرباز بسیجی در نزدیک مرز از آنجایی که تصور کرده بود هجوم هوایی صورت گرفته با توپ زمینی اقدام به شلیک می کند که متاسفانه یکی از این تیرها به گردن ایشان اصابت می کند و باعث شهادت وی می شود.
من حالا کاری ندارم بحث داغ شده یا اینروزا داغه
مطلب من درمورد اتفاق واقعا عجیبی که برای شهید بابایی افتاده و چندین ساله کلی داستان سر هم می کنن الو میسازند اخر کار ...
بعد مسئول شورای امنیت میاد و یه مطلبی رو بیان میکنه
من مطلبم همراه با اطلاع رسانی و شفاف سازی
و نه تبلیغات بود
دوستان توجه داشته باشند
گوگل حلال راه اندازی شد
پژوهشگران پاکستانی یک موتور جستجوی اینترنتی اسلامی راه اندازی کرده اند که وب سایت های دارای محتوای ضد اسلامی را مسدود می کند.

به گزارش مهر، این موتور جستجو به یک سیستم فیلترینگ خاص مجهز است که بر اساس قوانین شرع اسلام، محتوای حرام را مسدود می کند.

این سیستم برای احترام به فرهنگ اسلامی طراحی شده است.

این موتور جستجو که Halalgoogling نام دارد جایگزینی برای موتور های جستجوی کنونی است که نیاز مسلمانان را پاسخ نمی گوید.

طراحان این موتور جستجو می گویند هر کسی حق دارد از امکاناتی که اینترنت عرضه می کند لذت ببرد، آموزش بییند و از آن برای کار استفاده کند. همه می توانند از نتایج دستاوردهای علمی، ادبیات مختلف، اطلاعات فنی، خدمات تجاری، تولید و غیره بهره مند شوند.

با این حال این حق باید بر اساس دین و شرع و منافع خواهران و برادران دینی ما باشد از این رو محققان مسلمان با طراحی این موتور جستجو اطمینان می دهند محتوای قرار گرفته در دسترس مسلمانان برخلاف اصول دین اسلام نیست.
نظر رهبرانقلاب درباره ربنای شجریان
«آن «ربّنا»هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسبتر باشد.»
(۲۲ تير ۱۳۹۲ ۰۹:۵۰ صبح)hamed نوشته: [ -> ]نظر رهبرانقلاب درباره ربنای شجریان
«آن «ربّنا»هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسبتر باشد.»
سلام و احترام
ببخشید من کامل متوجه نشدم
سلام
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ۱۳۷۰/۱۲/۱۳ در در دیدار اعضاى گروه ویژه و گروه معارف اسلامى صداى جمهورى اسلامى ایران‌ به نکات جالبی درباره موسیقی مذهبی و اذان و مناجات‌های صدا و سیما اشاره کردند و نکاتی گفتند که متاسفانه اکنون بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز به آنها توجه جدی نشده است.

ایشان در این سخنان «ربنا»ی شجریان را اثری هنری می‌خواند که فاقد حس و حال مناسب برای اذان ماه مبارک رمضان است و بهتر است با نمونه‌های مسجدی جایگزین شود: «آن «ربّنا»هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسب‌تر باشد.»
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
لینک مرجع