ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کتاب 7 نکته مهم طراحی سایت
۲۱ دي ۱۳۹۳, ۰۴:۵۵ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۱ دي ۱۳۹۳ ۰۴:۵۶ عصر، توسط طراحی سایت.)
ارسال: #1
کتاب 7 نکته مهم طراحی سایت
اگر قصد سفارش طراحی سایت دارید حتما کتاب 7 نکته مهم طراحی سایت را مطالعه کنید! در این کتاب شما با 7 نکته مهم در طراحی سایت آشنا می شوید که دید مناسبی را برای سفارش طراحی سایت برای شما محیا می کند.

7 نکته مهم صحبت شده عبارتند از:

1. سیستم مدیریت محتوای سورس باز
2. هاست ویندوز و لینوکس
3. زبان برنامه نویسی سایت
4. سرعت سایت (Load Time)
5. طراحی سایت واکنش گرا (Responsive Site Design)
6. سئو سایت (SEO)
7. تعداد صفحه و منوی سایت

دانلود کتاب از سایت: EWD.ir
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا ، setare
۳۰ مهر ۱۳۹۴, ۰۱:۲۲ عصر
ارسال: #2
مقاله مفید درباره بهینه سازی سایت
دوستای عزیز مقاله جالبی درباره بهینه سازی سایت و خدمات سئو معرفی میکنم که امیدوارم از مطالعه آن بهره کافی را ببرید. لطفا روی لینک زیر کلیک کنید: بهینه سازی سایت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۹ آبان ۱۳۹۴, ۱۲:۲۰ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷ صبح، توسط Farahnaz_J.)
ارسال: #3
اطلاعات مفیدی درباره سایت های فروشگاهی
کسانی که تمایل به مطالعه مقاله مفیدی درباره سایت های فروشگاهی هستند در این مقاله به معرفی سایتهای فروشگاهی و عوامل موثر در پیشرفت این گونه سایتها می پردازد. امیدوارم بهره کافی از مطالعه آن ببرید





:
[/font]

[IMG]http://forum.ghorany.com/ http://s3.picofile.com/file/8219466842/%...B%8C_1.jpg [/IMG]



طراحی سایت





فروشگاه اینترنتی





با سایر وب سایت ها اندکی متفاوت است. زیرا سایت می بایست به گونه ای طراحی گردد تا کاربر بتواند به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابد و سفارش خود را به راحتی انجام دهد. همچنین در سایت می بایست بخشی برای ابزارهای کاربر ایجاد گردد تا کاربر پس از ورود به سایت بتواند کارهای لازم خود را انجام دهد. لینک هایی که معمولا برای کاربران یک فروشگاه نیاز می باشد شامل سبد خرید، پروفایل من، لیست خرید های قبلی و لیست پرداخت ها می باشد. سایت فروشگاهی می بایست به گونه ای طراحی گردد که دسته بندی های مربوط به فروشگاه در صفحه اصلی نمایش داده شود و معمولا محصولات مهم و جدید در صفحه اصلی فروشگاه نمایش داده می شوند.مورد بسیار مهمی که در فروشگاه های اینترنتی پیاده سازی می شود روش های پرداخت فروشگاه می باشد که کاربران می بایست بتوانند پرداخت خود را به دو روش آنلاین و آفلاین انجام دهند. جهت راه اندازی پرداخت آنلاین سایت کارفرما می بایست ابتدا درگاه اینترنتی خود را از بانک مورد نظر خود تهیه نمایید و اطلاعات مربوط به درگاه را در اختیار طراحی سایت دارکوب قرار دهد. البته بانک زمانی اطلاعات درگاه را در اختیار شما قرار می دهد که سایت شما راه اندازی شده باشد، بنابراین پس از راه اندازی وب سایت قادر خواهید بود درخواست درگاه نمایید





.




طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی





کار ساده ای نیست و نیاز به پنل ها و ماژول های بسیاری دارد. بخشی جهت مدیریت دسته بندی ها و محصولات فروشگاه برای مدیر سایت لازم است. بخشی نیز برای رویت مشتریان و سفارش دهندگان سایت مورد نیاز است تا بتوان از وضعیت آنها گزارش گیری نمود. بخش مدیریت مالیات برای استفاده از نرخ مالیات جدید برای کلیه محصولات و همچنین در نظر گرفتن تخفیف کلی بر روی تمامی اجناس و یا برای گروهی خاص از مشتریان از لازمه های فروشگاه اینترنتی می باشد. سیستم کوپن نیز جهت جذب کاربران جدید نیز باعث افزایش خریداران فروشگاه می گردد. در فروشگاه های اینترنتی پنلی مربوط به سفارشات مشتریان در نظر گرفته می شود که هم مشتریان و هم مدیر سایت بتوانند از لیست سفارشات وب سایت گزارش گیری نمایند و وضعیت سفارشات سایت را بررسی نمایند. در فروشگاه های پیشرفته تر معمولا فیلدی مربوط به برندهای فروشگاه برای محصولات در نظر گرفته می شوند تا محصولات وب سایت توسط برندها نیز قابل جستجو باشند





.




جستجو در فروشگاه ها بسیار مهم می باشد و کاربران می بایست بتوانند به راحتی محصول خود را بر اساس نام، توضیحات، قیمت و برند جستجو نمایند. در پیشرفته ترین فروشگاه های اینترنتی جستجوی دسته بندی های مختلف ویژه است. به عنوان مثال در صورتی که شما در بخش کامپیوتر جستجو می نمایید فیلدهای تخصصی کامپیوتر به مانند هارد ، موس و کیورد و غیره را جستجو می نماید و در صورتی که در موبایل جستجو می نمایید موارد مربوط به موبایل نظیر شارژ، حافظه و غیره را جستجو می کنید. این بخش از فروشگاه را اکسترا فیلد می نامند و پیشرفته ترین امکان یک فروشگاه اینترنتی می باشد





.


[/size]
منبع:


طراحی سایت فروشگاهی
[font=tahoma]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۳ آبان ۱۳۹۴, ۰۹:۴۹ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ۰۱:۵۱ عصر، توسط Farahnaz_J.)
ارسال: #4
مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی
دوستان عزیز مقاله مفیدی راجع به مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی انتخاب کردم که به اشتراک میزارم، امیدوارم از مطالعه آن بهره کافی را ببرید:



[تصویر:  %D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA_%D9%81%D8%B1%D9...B%8C_1.jpg]



اﯾﺠﺎد ﻓﺮوﺷﮕﺎه اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﺗﺒﻠﯿﻎ و اﻃﻼﻋﺎت ﮐﺎﻣﻞ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ در ﻣﯽ آﯾﺪ و ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺎ داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺮداﺧﺖ واﺳﻄﻪ وﯾﺎ ﮐﺎرت ﻫﺎي اﻋﺘﺒﺎري، ﭘﺲ از ﺟﺴﺘﺠﻮ و اﻧﺘﺨﺎب، در ﺧﻮاﺳﺖ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﺳﺎﯾﺖ واﺳﻄﻪ ﭘﺲ از ﮐﺴﺮ ﻣﺒﻠﻎ ﻣﺤﺼﻮل از ﺣﺴﺎب وي، اﯾﻦ درﺧﻮاﺳﺖ را در وﻫﻠﻪ اول از ﻃﺮﯾﻖ ﻓﮑﺲ و ﯾﺎ ﺗﻠﻔﻦ )در آﯾﻨﺪه از ﻃﺮﯾﻖ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺑﻪ ﺻﻮرت آﻧﻼﯾﻦ و ﯾﺎ از ﻃﺮﯾﻖ SMS





و ﯾﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﮔﻮﯾﺎ ( به ﻓﺮوﺷﻨﺪه ارﺟﺎع ﻣﯽ دﻫﺪ و ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ در ﻣﺪت زﻣﺎن ﺗﻮاﻓﻖ ﺷﺪه، ﮐﺎﻻ را ﺑﺮاي ﻣﺸﺘﺮي ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﯾﺪ.


ﻣﺰاﯾﺎي اﯾﺠﺎد ﻓﺮوﺷﮕﺎه اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺮاي ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن:

داﺷﺘﻦ وﯾﺘﺮﯾﻨﯽ ﻗﺎﺑﻞ روﯾﺖ در ﺳﺮﺗﺎﺳﺮ اﯾﺮان و ﮐﺸﻮرﻫﺎي منطقه

داﺷﺘﻦ ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺑﺴﯿﺎر (ﺷﺮﮐﺘﻬﺎ، ادارات، ﻣﻮﺳﺴﺎت، ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎي ﺗﺠﺎري، ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن، داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن و...)

وﺳﻌﺖ ﻧﺎﻣﺤﺪود ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎي اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ

در ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎي ﺳﻨﺘﯽ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﮐﻤﺒﻮد ﺟﺎ، اﻣﮑﺎن ﻧﮕﻬﺪاري ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﻨﻮع، اﻧﺪاز

ﺗﺮﮐﯿﺒﺎت و ... وﺟﻮد ﻧﺪارد ﮐﻪ اﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ در ﻓﺮوﺷﮕﺎه اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﮐﺎﻣﻼٌ ﺣﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻋﺪم

ﻣﺤﺪودﯾﺖ در ﻓﻀﺎ، ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺳﺒﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪي ﺧﻮد را ﺑﻪ ﻣﺘﻨﻮع ﺗﺮﯾﻦ ﺷﮑﻞ ﻣﻤﮑﻦ ﺑ ﺮاه ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﮐﺎﻣﻞ و ﺑﯿﺎن ﺑﺮﺗﺮي ﻫﺎي ﮐﯿﻔﯽ و ﻓﻨﯽ ﺑﻪ زﺑﺎن ﺳﺎده و ﺑﺎ درج ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎ و ﻋﮑﺲ ﻫﺎي زﯾﺒﺎ در ﻣﻌﺮض دﯾﺪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻗﺮار دﻫﺪ.

نداﺷﺘﻦ ﻣﺤﺪودﯾﺖ زﻣﺎﻧﯽ

ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎي ﺳﻨﺘﯽ ﻣﺤﺪود ﺑﻪ ﺳﺎﻋﺎت و روزﻫﺎي ﻏﯿﺮ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ اﻣﺎ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎي اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ

مطلقا ﭼﻨﯿﻦ ﻣﺤﺪودﯾﺘﯽ ﻧﺪاﺷﺘﻪ و در ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺳﺎﻋﺎت ﺷﺒﺎﻧﻪ روز و ﺗﻤﺎﻣﯽ روزﻫﺎي ﺳﺎل در دﺳﺘﺮس ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻗﺮار دارد.

ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺟﺎﻧﺒﯽ وﺳﻮد آوري ﺑﯿﺸﺘﺮ

در ﻓﺮوش ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﻓﺮوﺷﮕﺎه اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯾﯽ از ﻗﺒﯿﻞ ﮐﺎرﻣﺰد، ﺧﻮاب ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ و ﺳﺎﯾﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي ﺟﺎﻧﺒﯽ ﮐﺎﻫﺶ ﯾﺎﻓﺘﻪ و ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ ﺳﻮد ﺑﯿﺸﺘﺮي ﻋﺎﯾﺪ ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﻣﺰاﯾﺎي ﺧﺮﯾﺪ از ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎي اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪاران:

ﻋﺪم ﺑﺮﺧﻮرد ﺑﻪ ﺗﺮاﻓﯿﮑﻨﺒﻮدن آﻟﻮدﮔﯽ ﻫﻮا

ﻋﺪم ﻧﯿﺎز ﺑﻪ رﻓﺘﻦ ﺑﻪ داﺧﻞ ﻃﺮح ﺗﺮاﻓﯿﮏ

ﯾﺎﻓﺘﻦ ﮐﺎﻻﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﭘﺎﯾﯿﻨﺘﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻬﺎي ﺳﻨﺘﯽ

ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻗﯿﻤﺘﻬﺎ و ﻣﺸﺨﺼﺎت ﮐﺎﻻﻫﺎ در ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ زمان

اﻣﮑﺎن ﺧﺮﯾﺪ در آراﻣﺶ ﻣﻨﺰﻻﻣﮑﺎن ﺧﺮﯾﺪ در ﻫﺮ ﺳﺎﻋﺖ از ﺷﺒﺎﻧﻪ روز

ﻋﺪم ﻣﺸﮑﻞ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﮐﺎﻻي ﺧﺮﯾﺪاري ﺷﺪ

ﺗﺤﻮﯾﻞ ﮐﺎﻻي ﺧﺮﯾﺪاري ﺷﺪه درب ﻣﻨﺰ

ﺑﯿﻤﻪ ﺑﻮدن ﮐﺎﻻي ﺧﺮﯾﺪاري ﺷﺪ

ساخت فروشگاه اینترنتی[font=tahoma][/font]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۲۳ آبان ۱۳۹۴, ۱۱:۱۸ صبح
ارسال: #5
درباره مراحل ابتدایی طراحی سایت چه میدانید؟
اگر درباره مراحل اولیه طراحی یک سایت اطلاعات کافی ندارید حتما این مقاله را مطالعه کنید، در این مقاله مراحل مختلف طراحی سایت به طور کامل توضیح داده شده است.
[تصویر:  %D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84_%D8%B7%D8...8%AA_2.jpg]
طراحی صفحات وب در اصل یک هنر است که در عین حال جنبه های فنی فراوانی نیز دارد. هدف هر طراح وب سایت موفق برقراری ارتباط مناسب با مخاطبین سایت و انتقال پیام سایت و پاسخگویی مناسب و شفاف به کاربران سایت و جلب رضایت آنها است.جنبه های فنی طراحی وب سایت در واقع شیوه های پیاده سازی عناصر مختلف یک وب سایت است تا وب سایت با سرعت مناسب بر روی مرورگر مخاطبین نمایش یابد و در عین حال کارآمد و با امنیت مناسب همراه باشد. در واقع یکی از عناصر مهم در طراحی یک وب سایت روان شناسی طراحی صفحات وب است. برای طراحی یک وب سایت موفق مانند هر کار دیگری باید مراحلی را به ترتیب و با دقت و دانش کافی طی کرد تا نهایتا طراحی یک سایت موفق را محقق شود.

مرحله اول طراحی سایت : نیازسنجی

در اولین مرحله از طراحی یک وب سایت باید مشخص کنید که هدف از طراحی وب سایت مورد نظر چیست. در این مرحله بایستی با مالک وب سایت و یا افراد مطلع درباره زمینه فعالیت وب سایت صحبت و تبادل اطلاعات نمایید. پاسخ هایی که باید در این مرحله به آنها پاسخ داده شود عبارتند از:

· وب سایت مورد نظر شما جزو کدام دسته از وب سایت های اینترنتی قرار میگیرد؟ آیا وب سایت مورد نظر بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد یا جنبه های دیگری مانند فروش کالا و خدمات و یا سرگرمی و به اشتراک گذاری نظرات کاربران و ... مورد نظر برای طراحی وب سایت است؟

[/font]

· مخاطبین وب سایت شما چه افرادی هستند؟ آیا مراجعه کنندگان به وب سایت مورد نظر افراد عام جامعه هستند و یا قشر خاصی از جامعه مورد توجه هستند؟ به عنوان مثال دانشجویان، پزشکان ، تجار و یا ...

· برآورد اولیه از تعداد مخاطبین سایت و همچنین حجم اطلاعات موجود در سایت. آیا وب سایت مورد نظر برای طراحی جزو سایت های اینترنتی شخصی و کوچک با تعداد بازدیدکنندگان نسبتا محدود طبقه بندی میشود و یا مورد استفاده افراد زیادی قرار خواهد گرفت؟ برای مثال وب سایت یک شرکت تجاری که به تازگی کار خود را آغاز کرده است در بدو راه اندازی بازدیدکننده چندانی نخواهد داشت اما وب سایتی که برای یک مدرسه یا مجموعه آموزشی جهت درج نمرات دانش آموزان راه اندازی میشود قطعا با مراجعین بیشتری در بدو راه اندازی وب سایت مجموعه آموزشی یا مدرسه روبرو خواهد بود.



مرحله دوم طراحی وب سایت : تهیه طرح اولیه سایت و ظاهر آن!

پس از کسب اطلاعات اولیه درباره طراحی سایت حالا میتوانید با توجه به اطلاعات دریافتی در مرحله اول وارد مرحله بعدی طراحی سایت شوید.

· بخش های مختلف سایت را مشخص کنید. حالا باید بخش های اصلی و فرعی سایت را مشخص نمایید. به عنوان مثال یک سایت فروش لپ تاپ را در نظر بگیرید. قسمت اصلی این وب سایت در واقع ارائه اطلاعات درباره لپ تاپ های موجود جهت ارائه و یا فروشگاه آنلاین است و میتوان برای جلب بیشتر مخاطبین یک بخش فرعی برای دانلود درایورها و نرم افزارهای جانبی در نظر گرفت.

· ساختار اصلی سایت خود را مشخص کنید. شما باید به عنوان طراح سایت ارتباط منطقی و راحتی را میان صفحات و بخش های مختلف سایت ایجاد کنید تا مخاطبین در سایت دچار سردرگمی نشوند.



مرحله سوم از مراحل طراحی سایت طراحی وب سایت است: انتخاب دامنه و میزبانی وب !

شاید انتخاب نام دامنه مهمترین بخش طراحی یک وب سایت باشد. دامنه ای کوتاه ، مرتبط با موضوع سایت ، بدون کاراکتر اضافی و یا کلمه ای که برای مخاطبین آشنا و مشخص باشد میتواند بصورت پیش فرض موفقیت شما را دوچندان کند! بعد از انتخاب نام دامنه ، انتخب پسوند آن است که باید هماهنگ با نوع کار و شرکت و یا... شما باشد. البته خرید یک دامنه ir





. هم خالی از لطف نیست و حداقل در ایران شناس بوده و به سایت شما اعتبار میبخشد.


شما میتوانید دامنه های مورد نظر خود را در بخش جستجوی دامنه پورتال مشتریان سامانه گستر آکو بررسی نموده و در صورت تمایل بصورت آنلاین خریداری نمایید.

* قابل توجه است که سامانه گستر آکو تمام دامنه های سفارش داده شده را به نام خود مشتری ثبت نموده و هیچ محدودیتی در انتقال ، تمدید و... نخواهد بود.

میزبانی وب هم منظور فضایی است که قرار است سایت شما در آنجا راه اندازی شود. تمام سرور های سامانه گستر از سیستم عامل لینوکس استفاده نموده که همین امر باعث افزایش بازدهی ، سرعت و آپتایم و در نهایت امنیت آنها نیز میشود. محل دیتاسنترهای سرورهای سامانه گستر آکو در ایران - افرانت- و در امریکا - جکسونویل میباشد. برای سایت های دولتی و رسمی سرورهای ایران پیشنهاد شده و برای سایت های چند زبانه و یا با ترافیک بالا ، سرورهای خارج کشور پیشنهاد میشوند.

فضای هاست و پهنای باند انتخابی شما بستگی به حجم اطلاعات و تعداد بازدید وب سایت شما داشته و شما میتوانید با توجه به موارد مذکور پکیج مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

* قابل توجه است که شما در هر زمانی میتوانید بصورت آنلاین پکیج خود را به نسخه های بالاتر ارتقا دهید.

شما میتوانید لیست پکیج های میزبانی وب را از این بخش ببینید.



مرحله چهارم طراحی وب سایت : تهیه مطالب و محتوا سایت

حالا شما به مرحله پیاده سازی و طراحی نهایی وب سایت نزدیک شده اید و باید محتوا مورد نظر برای درج در بخش ها و صفحات گوناگون وب سایت را آماده کنید. محتوا یک وب سایت میتواند شامل موارد زیر باشد:

· متن سایت : که میتواند شامل نوشته ها و یا اسناد متنی قابل دانلود باشد

· فایل های مالتی مدیا : مجموعه ای از تصاویر و یا فایل های صوتی و تصویری را شامل میشود که مرتبط با مطالب و یا محصولات و خدمات سایت انتخاب و عرضه میشوند.

· فایل های اجرایی : شامل درایورها و یا افزونه های و نرم افزارهای گوناگون مرتبط با زمینه فعالیت سایت



مرحله پنجم طراحی وب سایت : پیاده سازی وب سایت

حالا با استفاده از تمامی اطلاعات و موارد جمع آوری شده در مراحل اول و دوم نوبت به ایجاد و یا همان طراحی سایت مورد نظر رسیده است اما پیش از باید به سئوال های زیر پاسخ داده شود:

· با توجه به اطلاعات جمع آوری شده ، پیاده سازی و طراحی وب سایت با استفاده از چه ابزار و نرم افزارهایی قابل انجام است؟

· کدام یک از ابزارها و نرم افزارها ، ایجاد و راه اندازی سایت مورد نظر را با بهترین کیفیت ، کمترین زمان و بالاترین میزان امنیت به دنبال دارد؟

· آیا با توجه به اطلاعات جمع آوری شده و برآوردهای طراحی سایت نیاز به سخت افزار و یا ابزار خاصی دارید؟



مرحله ششم طراحی وب سایت : اشکال زدایی و توسعه وب سایت

پس از آن که اطلاعات و محتوای مورد نظر بر روی سرور سایت قرار گرفت وقت آن رسیده است تا میزان تطابق وضعیت سایت با نیازهای اولیه سایت مورد بررسی قرار گیرد. این بررسی ها به مدیران سایت کمک میکند تا برای ایجاد تغییرات در ساختار اصلی سایت و همچنین توسعه آن در آینده تصمیمات بهتری بگیرند.

[font=Calibri,sans-serif]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۲۶ آبان ۱۳۹۴, ۰۱:۴۴ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵ صبح، توسط hamed.)
ارسال: #6
مهمترین اصطلاحات اولیه طراحی وب
دانستن اصطلاحات اولیه طراحی وب میتواند کمک خوبی باشد برای شروع ایجاد یک وبسایت. در زیر هر کدام را به اختصار توضیح میدهم.
[تصویر:  %D8%A7%D8%B5%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%...8%AA_2.jpg]
Web Page





( صفحه‌ی وِب ) :
به مجموعه ای از تصاویر و نوشته‌ها كه به صورت یك صفحه از طریق اینترنت قابل دسترسی می‌باشند ، صفحه وب می‌گویند .
Web Site





( وب سایت ) :
پایگاهی بر روی فضای مجازی اینترنت ، شامل مجموعه ای از صفحات وب ( Web Page





) است ؛ كه توسط آدرس مخصوصی (
Domain





) از طریق اینترنت قابل دسترسی می‌باشند . این صفحه‌ها می‌تواند حاوی اخبار ، تصاویر ، اطلاعات علمی و تجاری ، تبلیغات و ... باشد .
Domain





( نام ) :
نام بین‌المللی مخصوصی كه برای هر وب سایت ثبت می‌شود و به عنوان آدرس آن سایت محسوب می‌گردد .
Web Host





( میزبان وب ) :
میزبان وب به كامپیوتری گفته می‌شود كه اطلاعات یك یا چند وب سایت بر روی آن قرار می‌گیرد و هنگامی كه كاربری در مرورگر وب خود ، آدرس سایت مورد نظر را ( Domain





) را وارد می‌كند ، مرورگر كامپیوتر شخصی كاربر از طریق خط تلفن و یا آنتن‌های ماهواره‌ای با وب سرور (
Web Server





) كه بر روی آن میزبان نصب شده است ارتباط برقرار نموده و صفحات مورد نظر را به نمایش در می‌آورد .
Web Server





( وب سرور ) :
به نرم افزاری گفته می‌شود كه بر روی كامپیوتر میزبان نصب شده و صفحات وبِ درخواستی مرورگرهای وب را برای آنها ارسال می‌نماید . البته اغلب از میزبان وب ( Web Host





) به عنوان وب سرور نام برده می‌شود كه این از نظر تكنیكی صحیح نمی‌باشد .
Static Page





( صفحه‌ی ثابت ) :
صفحه‌ی وبی می‌باشد كه مطالب داخل آن برای مراجعه كننده ثابت هستند وهمچنین برای تمام كاربران اینترنت به یك صورت نمایش داده می‌شوند .
Dynamic Page





( صفحه‌ی پویا ) :
به صفحه‌ی وبی گفته می‌شود كه مطالب و محتویات آن متغیر هستند و به درخواست كاربران در آن‌ها اطلاعات متفاوتی نمایش داده شده و نیز امكان وارد كردن اطلاعاتی توسط كاربران اینترنت در آن‌ها میسر می‌باشد . برای تولید این صفحه‌ها نیاز به برنامه نویسی‌های خاصی می‌باشد .
Home Page





( صفحه اصلی ) :
صفحه‌ی اصلی و ابتدایی یك وب سایت كه بازدید كننده وب سایت آن را در ابتدا مشاهده می‌نماید . این صفحه شامل ، اخبار مهم ، تصاویر اولیه ، پیوندهایی به بخش های مختلف آن سایت و نیز پیوند‌هایی به سایت‌های دیگر و یا تبلیغات دارنده‌ی وِب سایت می‌باشد .
Intro





( اینترو ) :
انیمیشنی است كه در ابتدای وب سایت جهت جذاب تر شدن ، تاثیر تبلیغاتی بیشتر و خوش آمد گویی به كاربران نمایش داده می‌شود .
Flash Site





( سایت فلش ) :
وب سایتی است كه به شكل كامل و یا در بعضی از بخش‌ها با استفاده از صدا ، انیمیشن و ... توسط نرم‌افزارهای خاصی ساخته می‌شود .
HTML
یکی از اصطلاحات طراحی سایت اچ تی ام ال است. HTML






در حقیقت زبان اصلی در طراحی وب و پل ارتباطی بین طراح و مرورگر وب است. امروزه از نسخه جدیدتر
HTML






که
XHTML






نام دارد استفاده می‌شود. با استفاده از کدنویسی صحیح و استاندارد
XHTML





، می‌توان اطمینان داشت که وب‌سایت طراحی شده در مرورگرهای مختلف با کمترین مشکلات نمایش داده خواهد شد.
CSS
CSS






ابزاریست جهت قالب‌بندی، رنگ‌بندی و ایجاد جلوه‌های تصویری و گرافیکی در صفحات
HTML





. استفاده از
CSS






اعمال تغییرات جدید گرافیکی را برای دارنده وب‌سایت بسیار آسان می‌کند.
ASP
ASP






یک زبان برنامه‌نویسی تحت وب سمت سرور است که توسط شرکت مایکروسافت گسترش یافته است.ورژن جدیدتر
ASP





، که بسیار پیشرفته‌تر از ورژن قبلی است
ASP.NET






نام دارد. از زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب برای ایجاد تعامل با کاربر و طراحی صفحات داینامیک استفاده می‌شود
PHP
PHP






نیز مانند
ASP






یک زبان برنامه‌نویسی وب سمت سرور است. تفاوت اصلی بین
PHP






و
ASP






در "
Open Source





" یا "کد باز" بودن
PHP






است. هر یک از این دو زبان قابلیت‌های گوناگونی دارنند که بسته به نیاز مشتری و امکانات سرویس‌دهنده وب قابل استفاده است.
JS
JavaScript





(جاوا اسکریپت) یک زبان کدنویسی سمت کاربر است. بر خلاف زبان های کدنویسی سمت سرور که توسط سرور اجرا می شوند جاوااسکریپت توسط مرورگر کاربر اجرا می شود
AJAX
AJAX






مجموعه ای از روش ها و تکنولوژی های کدنویسی سمت کاربر است. با استفاده از ایجکس برای بارگذاری اطلاعات بخشی از صفحه وب سایت نیازی به بارگذاری مجدد کل صفحه نیست.
W3C
مرجع جهانی تعیین استانداردها و راهبردهای وب W3C






نام دارد.
W3C






از سال 1994 فعالیت خود را آغاز نموده و گسترش قوانین در جهت پیشرفت وب را در دستور کار خود قرار داده است. از اعضای
W3C






می‌توان مایکروسافت، اپل، سان مایکروسیستمز و آی بی ام را نام برد.
SEO
به فرآیند بالا بردن رتبه وب‌سایت ها در موتورهای جستجوی وب (مانند Google.com





) تکنیک‌های
SEO






گفته می‌شود.
SEO






ارتباط مستقیمی با تکنیک‌های طراحی سایت و کدنویسی صحیح دارد.
Robot
ربات های خودکار موتور های جستجو که گاهی با نام spider






یا
crawlers






شناخته می شوند در واقع کاوشگران دنیای وب هستند. حتما شما هم تا بدین روز در این اندیشه بوده اید که ربات ها مانند کاوشگران واقعی می توانند از هر مانعی عبور کنند یا بروی هر گذر گاهی پل بزنند اما در واقع این یک طرز فکر اشتباه بوده است ، بر خلاف آنچه تصور می شود آن ها آن قدرت کافی را بای انجام این کار ندارند. آنها در طراحی سایت فرقی میان یک فریم ، یک عکس و یا فلش نمی گذارند ، آن ها نمی توانند مانند انسان برای دسترسی به یک صفحه وب که با کلمه عبور محافظت شده ، کلمه عبور وارد کنند و ....
در واقع ربات ها در معقوله تنها و تنها محتوا و لینک را می شناسند نه چیز دیگر...
نحوه عملکرد ربات ها اکثراً بدین صورت است :
• موتوری که صفحات وب را می یابد
√ شناسایی صفحات جدید پس از طراحی سایت
√ شناسایی صفحه هایی که قبلاً پیدا شده و اکنون تغییر کرده اند
• به دو روش عمقی و عرضی ارزیابی می شوند
√ در روش عمقی نه تنها سایت اصلی بلکه صفحات فرعی آن صفحات را نیز می یابد.
√ در روش عرضی بیشتر سایت های اصلی تر را می یابد.
Ranker
در واقع پس از طراحی سایت Rank






همان جایگاه یک سایت در نتایج جستجو است و این موضوع به الگوریتم هایی که موتور جستجو برای رنک بندی استفاده می کند باز می گردد.
Ranker






هم بخشی است که وظیفه استفاده از الگوریتم و چیدمان نتایج را بر عهده دارد.
Page Rank
یک سیستم انحصاری مربوط به شرکت گوگل است که پس از طراحی سایت برای تعیین کردن اهمیت صفحات یک وب سایت به کار می رود و در واقع فاکتوری از چندین فاکتور Ranking






است.
Keywords
در طراحی سایت در واقع واژه ها و عباراتی هستند که یک صفحه وب را معرفی می کنند. هنگامی که یک کاربر واژه خاصی را در موتور های جستجو ، جستجو می کند ، موتور های جستجو تلاش می کنند تا صفحه هایی را که بیشترین تطابق را دارد نمایش دهد.
Page title
در واقع همان عنوان صفحه ای است که در بالای پنجره مرورگر به نمایش در می آید و در بین تگ های Title






قرار می گیرد. دقت داشته باشید که در طراحی سایت این یک سر صفحه و یا هیچ متن بزرگی که ممکن است در صفحه نمایش داده شود نیست.
On-Page Factors
فاکتور هایی از سئو می باشند که در طراحی سایت بروی رنک شما تاثیر گذارند و این فاکتور ها محتویات وب سایت شما یعنی لینک ها ، متون ، تگ ها و غیره بستگی دارند.
Off-Page factor
فاکتور هایی از سئو می باشند که در طراحی سایت بروی رنک شما تاثیر گذار هستند و این فاکتور به عناصر دیگر وب سایت ها بستگی دارند لینک های اصلی که به سایت شما بازگشت داده می شوند.
Spider, Crawler, Robot
نرم افزاری است که کار جمع آوری اطلاعات از صفحات سایتهای مختلف را بر عهده دارد.
Directory
فهرست. نوعی از موتورهای جستجوگر که پایگاه داده آن توسط ویراستاران تکمیل می گردد. در آنها سایتها در گروههایی موضوعی دسته بندی می شوند.
Keyword
بــه واژه ها ی مهم (کلیدی) هر صفحه گفته می شود. اما غالبا" منظور کلماتی است که دوست داریم با آنها رتبه های مناسبی کسب کنیم.
Keyword Density
چگالی کلمه، منظور تعداد دفعات تکرار واژه های کلیدی در مقایسه با سایر کلمات متن است.
Keyword Staffing
تکرار یک کلمه به دفعات و پشت سر هم به منظور بالا بردن چگالی کلمه. این کار تقلب محسوب می شود.
Tinny Text
نوشتن متن با اندازه های بسیار کوچک و ریز به گونه ای که کلمات بسیاری بدین ترتیب در یک خط قرار داده می شود و به سختی نیز در صفحه قابل رویت هستند. نوشتن مطالب به این صورت، تقلب محسوب است.
Invisible Text
متن نامرئی. منظور استفاده از متن های همرنگ با پس زمینه صفحه است. متن هایی که از دید کاربران مخفی می ماند. به عنوان مثال اگر پس زمینه یک صفحه سیاه است، متن صفحه نیز با رنگ سیاه نوشته می شود تا دیده نشود . این نوع متن ها از مصادیق تقلب می باشند.
Spam
تقلب، به تمام تلاش هایی گفته می شود که به کمک آن سعی می شود از راه های غیر معمول، رتبه های بالایی کسب شود. یا در اختیار گذاردن اطلاعاتی که موتورهای جستجوگر آنرا دوست ندارند (اطلاعات ناخواسته) مانند تکرار یک کلمه به دفعات و پشت سر هم، استفاده از متن های هم رنگ زمینه و ...
ALT tag
محتوای این شناسه، متنی است که یک عکس را توضیح می دهد.
Deep Crawl
به معنای این است که موتور جستجوگر، می تواندصفحات زیادی از یک سایت را در پایگاه داده اش قرار دهد. موتور جستجوگر هرچه پایگاه داده اش بزرگتر باشد، صفحات بیشتری از یک سایت را می تواند در پایگاه داده اش قرار دهد. همه موتورهای جستجوگر دارای این ویژگی نمی باشند.
[/font]
[font=tahoma]
Robots.txt
با این فایل متنی و ساده، میزان دسترسی موتور جستجوگر به محتوای یک "سایت" را می توان کنترل کرد.
META robots tag
به کمک این شناسه میزان دسترسی موتور جستجوگر به محتوای یک "صفحه" را می توان کنترل کرد.
Link
پیوند. در واقع پلی بین دو صفحه است. به کمک آن می توان از یک صفحه به صفحه دیگر رفت.
Link Popularity
مقصود این است که چه تعداد از سایت های دیگر به سایتی مشخص لینک کرده اند یا اینکه از چند سایت دیگر می توان به کمک پیوندها به سایتی مشخص رفت.
Link Reputation
اشاره به این دارد که سایر سایتها درباره سایتی که بدان لینک داده اند، چه می گویند. عموما در این موارد عنوان، متن لینک و کلمات اطراف لینک در سایت مقصد، بررسی می شوند.
Learn Frequency
بعضی از موتورهای جستجوگر می توانند تشخیص دهند که محتوای صفحات پس از چه مدتی تغییر می کند (به روز می گردد) و بعد از آن مدت به آن صفحات مراجعه می کنند.
URL-Uniform Resource Locator
به آدرس منحصر به فرد هر منبع موجود در اینترنت گفته می شود. این منبع می تواند یک صفحه وب، یک فایل متنی و... باشد
Stop Word
به کلماتی گفته می شود که در کل اینترنت از آنها بسیار استفاده شده است. کلماتی نظیرthe, a, an, web www, home page





, و ...
Meta tags
به کمک این شناسه ها، اطلاعاتی از صفحه در اختیار بینندگان (موتور جستجوگر، مرورگرها و ...) قرار داده می شود.
META Keywords
به کمک آن، کلمات کلیدی صفحه در اختیار موتورهای جستجوگر قرار داده می شود.
META Description
به کمک آن، توضیحی مختصر از صفحه در اختیار موتورهای جستجوگر قرار داده می شود.
Stemming
به معنای این است که موتور جستجوگر می تواند صورت های مختلف یک کلمه را جستجو کند. به عنوان مثال با جستجوی swim






موتور جستجوگر به دنبال
swimmer





،
swimming






نیز می گردد. همه موتورهای جستجوگر دارای این ویژگی نمی باشند.
Rank
رتبه یک صفحه در نتایج جستجو است زمانی که جستجویی مرتبط با محتوای آن صفحه انجام می شود.
Spamdexing
مختصر شده spam indexing






است. منظور طراحی و معرفی صفحاتی به موتورهای جستجوگر است که کیفیت نتایج جستجو را پایین می آورند. موتورهای جستجوگر تمایل دارند که کاربران بارها و بارها به آنها مراجعه کنند و کیفیت بالای نتایج می تواند این روند را تضمین کند. لذا آنها هرکدام به نوعی سعی در تشخیص صفحاتی دارند که کیفیت نتایج جستجو را پایین می آورد. برخی از این موارد عبارتند از: ساختن صفحاتی که همگی دارای محتوای یکسانی اند، تکرار یک کلمه بیش از حد و ...
[align=JUSTIFY][font=tahoma][color=#222222]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۳۰ آبان ۱۳۹۴, ۰۴:۴۷ عصر
ارسال: #7
از یک سایت حرفه ای چه انتظاری دارید؟
داشتن یک سایت حرفه ای مي تواند باعث رونق کسب و کار هر شخص يا شرکتي شود. وب سايت ها نقش بسيار مهمي در جذب مشتري دارند. اینترنت یک بازار مجازی است که شما نیزبا طراحی سایت حرفه ای سهمی در آن داشته باشید.
[تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8...B%8C_1.jpg]
ممکن است طراحی سایت حرفه ای به نسبت سایت های آماده برايتان پر هزينه باشد اما يک سايت اختصاصي نمايانگر منزلت و وجهه کاري شما مي باشد و تاثیر مستقیمی در درآمدزائی شما خواهد داشت لذا طراحی سایت را میتوان با دید یک سرمایه گذاری نگاه کرد تا هزینه. طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه ای فراتر از مراحل برنامه نویسی و طراحی می باشد.در یک سایت حرفه ای تسلط بر مراحل طراحی باعث سهولت و سرعت بیشتر در انجام پروژه و همچنین افزایش کیفیت نهایی سایت خواهد شد.
برخی از ویژگیهای یک طراحی سایت حرفه ای
به صورت زیر هستند:
گرافیک جذاب[/font]
کاربر پسند
لود سریع صفحات
مقیاس پذیر باشد
در طول زمان بتواند خودش را با نیازهای مشتریان و شما منطبق کند
امنیت بالا
محتوای مناسب
انطباق با تمام مرورگرهای رایج
کاربر را با کمترین کلیک به هدفش برساند
طراحی وب سایت حرفه ای بر اساس نیازهای شما و مخاطبین سایتتان معنا پیدا خواهد کرد. یک سایت حرفه ای مهمترین خصوصیتی که می تواند داشته باشد این است که بر اساس نیاز مخاطبین آن سایت طراحی شود و نیازهای مخاطبین را برآورده سازد. رعایت اصول سئو و افزایش نرخ تبدیل سایت از الزامات یک سایت حرفه ای است. تمام ویژگی هایی که در پاراگراف قبل ذکر شد نهایتا به افزایش نرخ تبدیل سایت کمک می کند. منظور از نرخ تبدیل نسبت افرادی که سایت شما را مشاهده کرده اند به افرادی است که از سایت شما خرید می کنند یا شما را به هدفی که می خواهید می رسانند.
بنابراین یک طراح سایت حرفه ای با در نظر گرفتن تمام شرایط فوق و ویژگی هایی مانند سرعت لود شدن سایت، امنیت ، بهینه سازی سایت و سئو و همچنین مباحث مربوط به گرافیک و چیدمات سایت راه حلی را ارائه می دهد که نهایتا منجر به پیشرفت و نتیجه گرفتن سایت فوق در اینترنت خواهد شد.
منبع :
[font=tahoma]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۴ آذر ۱۳۹۴, ۱۰:۰۱ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶ صبح، توسط Farahnaz_J.)
ارسال: #8
مزایای طراحی سایت شرکتی
شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند.


[تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8...%DB%8C.jpg]


پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است، از اصلی ترین مسائلی است که میتوان از طریق وب سایت شرکتی به آن رسید.

در صورتی که طراحی وب سایت شرکت با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، شرکت یا موسسه میتواند در بازه ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

ظاهر تارنمای یک شرکت باید بصورتی باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد. داشتن یک گرافیک مناسب ولی در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن میتواند در اعتماد سازی مشتریان به آن کمپانی تاثیر به سزایی داشته باشد. امکانات در قالب سایت طوری قرار میگیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند.

شرکت ساختمانی کنگره هنر سیویل نمونه ای زیبا از شرکت ساختمانی می باشد.

اما تاکید اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه ی اصلی گوگل روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد. حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی شده برای گوگل امکان پذیر است. استفاده از طراحی های آماده و سایت های کپی مسلما نمیتواند در این راه به شرکت کمک کند. هزینه ی یک باره و درست روی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی است.

ویژگی های سایت شرکتی

ویژگی اصلی یک سایت شرکتی، " معرفی یک شرکت " در دنیای اینترنت می باشد. همچنین باید در طراحی سایت شرکتی ، نمونه های محصولات و یا خدماتی که به مشتریان و مردم ارائه می شود نیز دیده شود.

طراحی سایت برای شرکت ها اگر توسط متد های روز طراحی سایت انجام شود و در معرفی کلمات کلیدی یک وب سایت شرکتی موارد بهینه سازی سایت رعایت شود، آن شرکت می تواند به مهمترین ویژگی طراحی سایت برای خود دست پیدا نماید.

در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این امر باعث می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و اینگونه معرفی می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و باعث بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود.

نمایش مواردی از قبیل:



محصولات

درباره ما

خرید آنلاین

خدمات

تماس با ما

تماس آنلاین

می تواند از ویژگی های مهم برای یک سایت شرکتی باشد که حتما باید در طراحی سایت آن ها را در نظر داشته باشیم.

هدف از داشتن سایت شرکتی چیست ؟

مهمترین هدفی که مسلما یک شرکت از طراحی سایت برای خود دنبال می نماید، معرفی شرکت و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش و درآمد زایی از سایت می باشد.

البته اهداف دیگری نیز در این بین وجود دارند، از جمله این اهداف:

ارائه خدمات و فروش به صورت اینترنتی

سهولت کار خرید و یا دریافت خدمات برای مشتریان

معرفی محصولات ( رنگ، نوع، اندازه، قیمت و...)

معرفی خدمات

تجارت سودآور

دریافت تبلیغات و درآمد زایی از سایت

رسیدن به مفهوم برند سازی برای یک شرکت

کم کردن نیرو های کاری با استفاده از ایجاد بخش های متنوع الکترونیک

صرفه جویی در کاغذ و البته کاغذ بازی های اداری

این اهداف حتی همگی در کنار هم نیز می توانند هدف یک شرکت از طراحی سایت شرکتی باشد.

منبع:
طراحی سایت شرکتی
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۸ آذر ۱۳۹۴, ۱۲:۲۶ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۹ عصر، توسط hamed.)
ارسال: #9
چه انتظاری از طراح سایت دارید؟
این روزها کسانی در کسب و کار خود شاخص ترند که تبلیغات آنها وسیع تر باشد. طراحی سایت به صورت اصولی، به عنوان یکی از بهترین را ههای تبلیغات ،می تواند تاثیر بسزایی در رونق فعالیت تجاری یک شرکت داشته باشد و موجب افزایش فروش آن شود.



[تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_1.jpg]



طراحی وب سايت اصولی و قدرتمند در بازار کسب و کار شما نيازمند همکاری با شرکتی است که معیارهای امروزی طراحی سایت در آن رعایت شود . از جمله این معیارها :



*طراحي سایت براساس اصول e-maketing





و بازاریابی اینترنتی




* طراحي سایت بر پايه استانداردهای موتورهای جستجو



* طراحي وب سایت منطبق با تمام مرورگرها



* بالا بردن سرعت بارگزاری سايت



* طراحی سایت منطبق بر نیازها و اهداف شما در بازار کسب و کارتان و چشم انداز کاری شما



...



نكات مهم ديگری هم در طراحي وب سايت شما موثرند كه مستقيم به شرکت طراحی سایت شما مربوط میشوند.پیشنهاد من به شما این است که قبل از اینکه طراحی سایت خود را به شرکت ها ی طراح سایت
واگذار کنید، موارد زیر را در مجموعه آنها ارزیابی بنمایید:




1- بررسی سطح دانش آکادمیک و تجربی شرکت طراحی وب سایت : شما با بررسی نمونه کارهای قبلی شرکت طراحی سایت مورد نظر و ارتباط با مشتریان قبلی آن شرکت و بررسی نمونه کارها بر اساس اصول زیبایی شناسی و عدم تشابه وب سایت ها می توانید شرکت طراحی وب سایت مذکور را مورد ارزیابی قرار دهید.



2- شناخت جامع بررسی بازار کسب و کار شما در دنیای اینترنت : برای اینکه طراحی سایت شرکت شما با عث رونق کسب و کار تان شود درک درست، صحیح و جامع از فعالیت های تجاری شما ، بررسی رقبای شما و جایگاه آنها در موتورهای جستجو و بررسی مخاطبین اصلی وب سایت شما بررسی محصولات شما و میزان نتایج جستجو بر کلمات مرتبط با کار شما الزامی است.



3- حصول اطمینان از کیفیت بالای نمونه کارهای طراحی وب سایت آن شرکت و توجه به این نکته که ظاهر گرافیکی نمونه کارهای قبلی مشابه هم نباشد.



4- بررسی امکانات و خدماتی که شرکت مورد نظر بعد از اتمام طراحی سایت و یا در حین فرایند طراحی وب سایت به عنوان خدمات پشتیبانی به شما ارائه میدهد.



5- وب سایت شما باید قابل مدیریت توسط خود شما باشد و امکاناتی برای مدیریت محتوای سایت از قبیل متون صفحات ، مقاله ها ، تصاویر و عنوان صفحات … در اختیار شما قرار دهد.



6- توجه به گرافیک سایت در حین طراحی سایت که نمایانگر شما در محیط کسب و کار آنلاین می باشد و عامل اصلی ماندگاری بیننده در لحظه ورود به وب سایت است

منبع:

طراح سایت[/font]
این روزها کسانی در کسب و کار خود شاخص ترند که تبلیغات آنها وسیع تر باشد. طراحی سایت به صورت اصولی، به عنوان یکی از بهترین را ههای تبلیغات ،می تواند تاثیر بسزایی در رونق فعالیت تجاری یک شرکت داشته باشد و موجب افزایش فروش آن شود.



[تصویر:  %D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_1.jpg]



طراحی وب سايت اصولی و قدرتمند در بازار کسب و کار شما نيازمند همکاری با شرکتی است که معیارهای امروزی طراحی سایت در آن رعایت شود . از جمله این معیارها :



*طراحي سایت براساس اصول e-maketing





و بازاریابی اینترنتی




* طراحي سایت بر پايه استانداردهای موتورهای جستجو



* طراحي وب سایت منطبق با تمام مرورگرها



* بالا بردن سرعت بارگزاری سايت



* طراحی سایت منطبق بر نیازها و اهداف شما در بازار کسب و کارتان و چشم انداز کاری شما



...



نكات مهم ديگری هم در طراحي وب سايت شما موثرند كه مستقيم به شرکت طراحی سایت شما مربوط میشوند.پیشنهاد من به شما این است که قبل از اینکه طراحی سایت خود را به شرکت ها ی طراح سایت
واگذار کنید، موارد زیر را در مجموعه آنها ارزیابی بنمایید:




1- بررسی سطح دانش آکادمیک و تجربی شرکت طراحی وب سایت : شما با بررسی نمونه کارهای قبلی شرکت طراحی سایت مورد نظر و ارتباط با مشتریان قبلی آن شرکت و بررسی نمونه کارها بر اساس اصول زیبایی شناسی و عدم تشابه وب سایت ها می توانید شرکت طراحی وب سایت مذکور را مورد ارزیابی قرار دهید.



2- شناخت جامع بررسی بازار کسب و کار شما در دنیای اینترنت : برای اینکه طراحی سایت شرکت شما با عث رونق کسب و کار تان شود درک درست، صحیح و جامع از فعالیت های تجاری شما ، بررسی رقبای شما و جایگاه آنها در موتورهای جستجو و بررسی مخاطبین اصلی وب سایت شما بررسی محصولات شما و میزان نتایج جستجو بر کلمات مرتبط با کار شما الزامی است.



3- حصول اطمینان از کیفیت بالای نمونه کارهای طراحی وب سایت آن شرکت و توجه به این نکته که ظاهر گرافیکی نمونه کارهای قبلی مشابه هم نباشد.



4- بررسی امکانات و خدماتی که شرکت مورد نظر بعد از اتمام طراحی سایت و یا در حین فرایند طراحی وب سایت به عنوان خدمات پشتیبانی به شما ارائه میدهد.



5- وب سایت شما باید قابل مدیریت توسط خود شما باشد و امکاناتی برای مدیریت محتوای سایت از قبیل متون صفحات ، مقاله ها ، تصاویر و عنوان صفحات … در اختیار شما قرار دهد.



6- توجه به گرافیک سایت در حین طراحی سایت که نمایانگر شما در محیط کسب و کار آنلاین می باشد و عامل اصلی ماندگاری بیننده در لحظه ورود به وب سایت است

منبع:

طراح سایت[font=tahoma]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
۱۰ آذر ۱۳۹۴, ۰۳:۵۵ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ۰۴:۰۴ عصر، توسط Farahnaz_J.)
ارسال: #10
مهمترین مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؟
اکنون برخی مدیران تجاری به این نتیجه رسیده اند که معرفی کالا از طریق تبلیغات سنتی و به روش هایی همچون هدایای تبلیغاتی (مثل خودکار، جاسوئیچی، کلاه و لیوان)دیگر چندان مفید نیست. این روش های قدیمی و نخ نماشده، بسیار هزینه بر است و راندمان پایینی دارد. بر این اساس بازاریابی سنتی و استفاده از شیوه های قدیمی تبلیغ نظیر استفاده از تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات و مانند آن اندک اندک به محاق فرو می رود. این در حالی است که «اینترنت» علاوه بر این که ابزاری بی نظیر برای تبادل اندیشه ها و اطلاعات به شمار می رود، از جایگاه ممتازی در حوزه تبلیغات نیز برخوردار است.



[تصویر:  %D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8...B%8C_4.jpg]



در دید کلی پیش بینی ها نشان می دهد که بازاریابی و تبلیغات آنلاین، به زودی جای تبلیغات سنتی را خواهد گرفت. در ادامه مقاله، به مزایای تبلیغات اینترنتی
در معرفی کالاها و خدمات – در مقایسه با تبلیغات آفلاین – اشاره می شود:


1. پوشش گسترده با استفاده از شیوه های آنلاین، می توان تبلیغات را به مخاطبان بیشتری نمایش داد. مسلماً همین امر، تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات را به دنبال خواهد داشت.

2. مخاطب یابی هدفمند شما با استفاده از تبلیغات آنلاین می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید. این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس تری به دست آورید.

3. مقرون به صرفه یکی دیگر از مزایای تبلیغات در فضای وب این است که چنین تبلیغاتی - در قیاس با موارد سنتی – بسیار به صرفه تر است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و مناسب، مخاطبان بیشتری را در معرض تبلیغات خود قرار دهید.

4. قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی خود، از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار است. در این نوع تبلیغات با استفاده از ابزارهای گوناگون می توان عملکرد و میزان اثربخشی تبلیغات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. بر همین اساس، اصلاح و طراحی مجدد تبلیغات (در صورت نیاز) آسان تر خواهد بود. این در حالی است که اغلب و شاید همه انواع تبلیغات سنتی، از چنین مزیت ارزشمندی بی بهره است.

5. سرعت تبلیغات آنلاین بسیار سریع تر از تبلیغات آفلاین عمل می کند. شما بلافاصله پس از اجرای طرح تبلیغاتی خود، می تواند گزاره های مورد نظرتان را در معرض دید طیف وسیعی از کاربران و مخاطبان قرار دهید.

6. ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق تر در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و تفصیلی تری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان انتقال دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد ولی در تبلیغات سایت ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.

7. شیوه پرداخت بهتر پرداخت معقول و مناسب یکی دیگر از مزایای تبلیغات و بازاریابی آنلاین به شمار می رود. در تبلیغات آفلاین شما باید کل هزینه را در همان اول کار، به آژانس تبلیغاتی که مجری طرح های شماست، پرداخت کنید، و این امر، قطع نظر از نتیجه ای است که تبلیغات مزبور به بار خواهد آمد. در حالی که در تبلیغات اینترنتی می توان هزینه ها را بر اساس عواملی همچون مخاطبان واقعی، کلیک ها و غیره تعیین نمود.

8. به روزرسانی آسان به طور کلی در فضای سایبر، مطالب را می توان به سهولت ویرایش، حذف و تعدیل کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.

9. برقراری ارتباط بهتر با مشتری افراد بهتر می توانند با تبلیغات و کالاهای آنلاین ارتباط برقرار کنند؛ ضمن این که چنین رابطه ای بالقوه از عمق بیشتری برخوردار است. علت این امر آن است که کاربران قادرند - به طور مستقیم یا غیرمستقیم - به آسانی به ما بازخورد بدهند. این موضوع می تواند راهگشای ما برای بهینه کردن تبلیغات مان باشد.

10. برندسازی بهتر هر نوع تبلیغات - به ویژه تبلیغات اینترنتی - به بهینه شدن فرآیند برندسازی کمک می کند. شما با تبلیغات آنلاین می توانند برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.



منبع:

[font=Arial, sans-serif]مزایای تبلیغات اینترنتی[/font]
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا