ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
زبان سرخ زنان
۳۰ شهريور ۱۳۹۳, ۱۰:۱۴ عصر
ارسال: #1
زبان سرخ زنان
با سلام. من صادقانه می خوام شکایتی رو اینجا عرض کنم بی مقدمه!
زنان معمولا با هر حرفی زود عصبانی میشن و زود بهشون برمیخوره. اما مشکل این جاست که زبان خودشون به شدت نیش دار هست. نمی دونم که چرا وقتی می خوان هر حرفی رو بزنن، یه کنایه و توهینی هم به طرف مقابل مخصوصا جنس آقایان وارد می کنند حتی اگر فوحش مستقیمی هم در حرفاشون نباشه! به شدت از این اخلاق بد آن ها از کوره در میرم. این عصبیت حتی تو زندگیم هم تداخل ایجاد کرده. متاسفانه همه نه ولی بیشتر دختران دین دار من جمله دختران این سایت هم همینگونه هستند. به نظر من گناه زبان از بزرگترین گناه هاست چون به قول معروف آدمو کتک بزنن اینطوری ناراحت نمیشه! آیا این طرز صحبت کردن آن ها مجازاتی نزد خداوند نداره؟ اگر بدونم خداوند حق منو که ناراحت شدم از اونا می گیره بهتر می تونم در مقابلشون صبر کنم و خشمم رو ببلعم!Angry
خیلی متشکرم.Confused
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا ، Entezar
۳۱ شهريور ۱۳۹۳, ۱۱:۱۹ صبح
ارسال: #2
RE: زبان سرخ زنان
با سلام خدمت شما کاربر گرامی و خوش آمدید به سایت قرآنی . از اینکه حرف دلتان را اینجا زدید ممنونم ، تا جایی که در جریانم عزیزان تالار بخصوص دختران عزیز ما خیلی قشنگ برخورد داشتند و هیچگونه بی احترامی از جانب آنان نشده و خدای نکرده کسی قصد توهین به آقایون رو نداشته ، جمع اینجا خدا رو شکر همه خدا شناس و دارای تعصبات مذهبی و اصلا موردی که نشان دهنده نیش زدن ، حرف بد ، کنایه و ... باشد تا به حال دیده نشده ، همگی دوستانه حرف دلاشون رو میزنند و از نبود یکدیگر ناراحت میشن ، حتما سوءتفاهمی پیش اومده ، باز هم اگه منظور شما شخص خاصی است لطف کنید از طریق ایمیل به مدیران گرامی تالار گوشزد کنید تا رسیدگی بشه ولی خیالتون راحت باشه که اعضاء اینجا همگی کارشون بیسته و همه برای همدیگه احترام خاصی قائلند ، امیدوارم قانع شده باشید .

خداوند می بیند می داند می تواند
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا ، Entezar ، hamed
۳۱ شهريور ۱۳۹۳, ۰۳:۳۲ عصر
ارسال: #3
RE: زبان سرخ زنان
با سلام و خوشامد گویی به کاربر جدید

فکر میکنم سخن شما کلی مربوط به جامعه است نه اینجا

بله خب گاهی پیش می آید اما همه گیر نیست و این عیب در بعضی خانم ها هست که قابل بررسی و علت یابی است و می شود با کمک گرفتن از مشاور حلش کرد. مثلا ممکنه اون خانوم گرامی از مساله ای رنج می برد و مهارت بازگویی مستقیم با زبانی نرم را ندارد و به کنایه روی می آورد و اگر جو و فضایی دوستانه با خواهر یا همسرتون ایجاد کنید ان شاء الله کار به آنجا نخواهد رسید.

آيا به آيات قرآن نمى‏ انديشند يا [مگر] بر دل هايشان قفلهايى نهاده شده است؟
سوره محمد(ص)/ آیه 24
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Entezar ، hamed
۳۱ شهريور ۱۳۹۳, ۰۶:۴۸ عصر
ارسال: #4
زبان سرخ زنان
با سلام خدمت دوستان عزیز و تشکر از خواهران گرامی بابت نظرات خوب و جامعشان.
اول که خوندم یه خورده متعجب شدم.کاربر جدید.شکایت.اون هم نه از همه.تنها از خانم های تالار...
ولی ما که این همه وقته میایم نه تنها بی احترامی و تند گویی ندیدیم بلکه تمام جو تالار بر پایه احترام و دوستی بنا شده.
ولی اگه واقعا چیزی باعث اذیت شما شده خواهش میکنم ذکر کنید...
اما اگه از تالار نیست مطمئن باشید اشخاص مد نظر شما دچار وضعیت روحی نا مناسب یا اتفاقات نا خوشایند در زندگی خود بوده اند که در این حالت نه تنها خانم ها بلکه آقایان هم گاهی با تند خویی دچار میشوند...

Rose حالا که آمده ای چترت را ببند...
در سرای ما جز مهربانی نمیبارد...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط hamed
۳۱ شهريور ۱۳۹۳, ۰۹:۲۱ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ۰۹:۳۷ عصر، توسط reza767.)
ارسال: #5
RE: زبان سرخ زنان
خیلی متشکرم از توجه دوستانتون خیلی خوشحال شدم. Smile حقیقتا مخصوصا توی فضای مجازی خانم ها به آقایان به اصطلاح زیاد تیکه می اندازند و حتی من چندین بار درگیر هم شده ام. وقتی بابت سوالی به فروم اینجا مراجعه کردم، داشتم نظراتو می خوندم، در کمال تعجب دیدم که لحن دخترهای اینجا هم اینطوریه، البته بعضی هاشون. مثلا اینکه یکی می گفت مغز زن ها تکامل یافته تره یا مرد خوب خیلی کم پیدا میشه و مردها خائن هستن و از این حرفا. من هم خیلی به این مسائل حساسم. گفتم به جای درگیر شدن بیام شکایتی عرض کنم تا بلکه پاسخ مناسبی هم به دست بیارم چون این فروم راجع به مسائل دینیه. باز هم می گم که منظورم همه نیست، بعضی از زنان هم هستند که با حرف زدنشون به آدم آرامشی میدن که نظیر نداره!
کاش خانم ها اونقدر که به همجنس های خودشون احترام میزارن برای آقایان هم همونقدر احترام قائل بودن. متاسفانه برعکس، بعضی آقایان به خودشون احترام نمیزارن و فقط با خانم ها محترمانه صحبت می کنند. اینایی هم که من می گم یکی دوتا نیست، جامعه است.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط hamed ، Entezar
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا