ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امیتازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران)
۳۱ فروردين ۱۳۹۳, ۰۵:۵۶ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ۰۷:۳۱ عصر، توسط مهدیا.)
ارسال: #1
امام باقر علیه السلام : (من سید خراسانی از چین را یاری نمی کنم )
امام باقر علیه السلام : (من سید خراسانی از چین را یاری نمی کنم )

http://ashab313mahdi.blogfa.com/post-94.aspx

این هم یک روایت بسیار قوی و صحیحُ سند و مورد قبول موافقان و مخالفان (نا آگاهان)

ني، [الغيبة للنعماني‏] ابْنُ عُقْدَةَ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عُمَرَ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ مُوسَى عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ يَحْيَى بْنِ سَامٍ عَنْ أَبِي خَالِدٍ الْكَابُلِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلَامُ أَنَّهُ قَالَ :
كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوا فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ
أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَأَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ

بحارالأنوار ج : 52 ص : 244 از غیبت نعمانی
امام باقر صلوات الله علیه :
گوئی میبینم قومی (سید خراسانی و یارانش ) را که خارج میشوند
به سوی مشرق حق را طلب میکنند اما به آنها نمیدهند (از چه کسی حق را طلب میکنند که به آنها نمیدهند !؟ از چینی های کافر نه از ایران ) سپس دوباره طلب میکنند اما باز هم به آنها نمیدهند پس هنگامی که این وضع را می بینند شمشیرهایشان را روی دوشهایشان میگذارند در نتیجه (چینی ها ) راضی میشوند حق را به (سید خراسانی و یارانش ) عطا کنند اما این بار (سید خراسانی و یارانش ) قبول نمیکنند تا اینکه قیام میکنند ( بر علیه دشمنان و سفیانی) و چیزی جز دادن حق به صاحب شما حضرت مهدی عج نمی خواهند و کشته هایشان شهید است اما اگر من درک کنم آنها را (سید خرسانی و یارانش را ) جان خویش را برای صاحب این امر (حضرت مهدی عج ) باقی میگذارم (حفظ میکنم) . یعنی (من سید خراسانی را یاری نمی کنم ) .....................................
حالا شما البته با نا آگاهی و فریب شیاطین صهیونی و اعوانشان امریکا و انگلیس را خوردن میگوئید دیگران سید خرسانی هستند!؟ نا دانسته چه ظلمی را وارد ساخته اید ببینید این صهیون ها یکی از دجالین هستند میدانید یعنی چه ؟ یعنی بسیار فریبنده حق میدهیم که برخی از دوستداران اهل بیت را فریفته باشند اما و مکرو و مکر الله ...
درحالی که سید خرسانی مثل سید یمنی که اهل بیت فرموده ند از نسل زید بن علی بن الحسین علیه السلام است و سید حسنی که از نسل احتمالا زید بن الحسن علیه السلام است و ایشان (سید خراسانی) هم احتمالا از نسل زید بن علی بن الحسین هستند و اینها زیدی مسلکند که اهل بیت نهی میکردند آنها را ازقیام اما آنها قیام میکردند ببینید با اینکه این 3 پرچم حقند و با حضرت بیعت میکنند و در روایات دیگر به یاری اینها ذکر کرده اند اما باز خود امام میفرمایند من اینها را یاری نمیکنم یعنی شما شیعیان خاص ما نیز جان خویش را برای حضرت مهدی حفظ کنید
حال چرا فرموده اند این 3 سید حقند !؟ زیرا این برای این است که شیعیان فکر نکنند اینها باطلند و به جنگ با آنها بروند (بلکه ایشان خودشان در مناطقشان یارانی زیدی مسلک دارند همان طور که قبلا هم در روایات ذکر کردیم که 40 هزار نفر از یاران سید حسنی زیدی مسلکند و در آخر
در هنگام ظهور اصلا با حضرت بیعت نمیکنند و به دست یاران امام زمان عج کشته میشوند این یعنی شیعیان خاص یعنی شیعیان ایران شیعیان مملکت امام زمان با این 3 سید جنگ نکنید و تا ظهور صبر کنید و شیعیان ضعیف تر مناطق خودشان چین و یمن و گیلان انها را یاری میکنند و از یاران انها هستند
شیعیان خاص در ایران به خصوص از طالقان و تهران و قم و ... هستند که جانشان را در آن جنگ ها برای یاری امام زمان
(مثل امام باقر علیه السلام ) حفظ باید بکنند در واقع امام باقر علیه السلام میخواهند به ما یاد دهند و معرفت ما را بالا ببرند و گرنه حضرت میدانستند که شهید می شوند و در این زمان نیستند این را برای شیعیان خاص فرموده اند یعنی منتظران امام زمان آیا منتظر امام زمان همراه با سید خراسانی یا سید حسنی یا سید یمانی قیام میکیند !؟
خیر خودتان دارید میگویید منتظر امام زمان نه منتظر سید خراسانی نه منتظر سید یمانی نه منتظر سید حسنی و این موضوع مهم مهم مهم در یک روایت قوی و صحیح و سند دیگری نیز ذکر شده است مشاهده بفرمائید Smile

شي، [تفسير العياشي‏] عَنْ جَابِرٍ الْجُعْفِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع يَقُولُ

قَالَ الْزَمِ الْأَرْضَ وَ لَا تُحَرِّكْ يَداً وَ لَا رِجْلًا ابدا حَتَّى تَرَى عَلَامَاتٍ أَذْكُرُهَا لَک ...


امام باقر علیه السلام :
ملازم زمین باش و هرگز حرکت نکن و تکان مده دست و پایت را (خروج نکن با خروج کنندگان) تا ببینی... بعد حضرت علامت های ظهور را یکی پس از دیگری ذکر میفرمایند تا ...
فِي سَنَةٍ وَ تَرَى مُنَادِياً يُنَادِي بِدِمَشْقَ وَ خُسِفَ بِقَرْيَةٍ مِنْ قُرَاهَا وَ يَسْقُطُ طَائِفَةٌ مِنْ مَسْجِدِهَا فَإِذَا رَأَيْتَ التُّرْكَ جَازُوهَا فَأَقْبَلَتِ التُّرْكُ حَتَّى نَزَلَتِ الْجَزِيرَةَ وَ أَقْبَلَتِ الرُّومُ حَتَّى نَزَلَتِ الرَّمْلَةَ وَ هِيَ سَنَةُ اخْتِلَافٍ فِي كُلِّ أَرْضٍ مِنْ أَرْضِ الْعَرَبِ وَ إِنَّ أَهْلَ الشَّامِ يَخْتَلِفُونَ عِنْدَ ذَلِكَ عَلَى ثَلَاثِ رَايَاتٍ الْأَصْهَبِ وَ الْأَبْقَعِ وَ السُّفْيَانِيِّ مَعَ بَنِي ذَنَبِ الْحِمَارِ مُضَرُ وَ مَعَ السُّفْيَانِيِّ أَخْوَالُهُ مِنْ كَلْبٍ فَيَظْهَرُ السُّفْيَانِي‏ ...

ببینید گویا حضرت اختلافات و اتقافات زمان ما را در 1300 سال پیش میدیده اند که اینگونه فرموده اند جانمان به فدای شما مولا جان خدا در فرج شما اهل بیت تعجیل کند به حق حضرت زینب سلام الله علیها ببنید چه طور حضرت از دمشق و این اتفاقات سوریه و ... تا بالاخره از
الْأَصْهَبِ وَ الْأَبْقَعِ وَ السُّفْيَانِيِّ سخن میفرمایند و چیزی به ظهور نمانده ان شاء الله ...
حال بسیار دقت کنید در کلام وحی کلام اهل بیت از رسول خدا از خدا :
حضرت وقتی علائم ظهور را ذکر میکنند و به سفیانی میرسند و ... می فرمایند :


وَ إِيَّاكَ وَ شُذَّاذاً مِنْ آلِ مُحَمَّدٍ ص فَإِنَّ لِآلِ مُحَمَّدٍ وَ عَلِيٍّ رَايَةً وَ لِغَيْرِهِمْ رَايَاتٍ فَالْزَمِ الْأَرْضَ وَ لَا تَتَبَّعْ مِنْهُمْ رَجُلًا أَبَداً حَتَّى تَرَى رَجُلًا مِنْ وُلْدِ الْحُسَيْنِ مَعَهُ عَهْدُ نَبِيِّ اللَّهِ وَ رَايَتُهُ وَ سِلَاحُهُ فَإِنَّ عَهْدَ نَبِيِّ اللَّهِ صَارَ عِنْدَ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ ثُمَّ صَارَ عِنْدَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ وَ يَفْعَلُ اللَّهُ ما يَشاءُ ... فَالْزَمْ هَؤُلَاءِ أَبَداً وَ إِيَّاكَ وَ مَنْ ذَكَرْتُ لَكَ فَإِذَا خَرَجَ رَجُلٌ مِنْهُمْ مَعَهُ ثَلَاثُ مِائَةٍ وَ بِضْعَةَ عَشَرَ رَجُلًا وَ مَعَهُ رَايَةُ رَسُولِ اللَّهِ ص‏ ...
(اینجا هم حضرت باقر العلوم آل محمد
از عدم یاری شیعیان خاص سخن میفرمایند حتی از سید خرسانی و سید حسنی و سید یمانی زیرا اینها یارانی از شیعیان ضعیف تر و زیدی مسلک و ... دارند ) و قیام این 3 سید همراه است با قیام سفیانی
در ادامه حضرت میفرمایند ...
امام محمد بن علی الباقر علیه السلام :

... و بر حذر باشید از شذاذ آل محمد (خروج کننده از آل محمد سید هایی که قیام میکنند) پس همانا برای آل محمد و امیرالمومنین علی علیهم السلام پرچمی است و برای غیر ایشان (سادات دیگر) پرچم هایی دیگر ، پس ملازم زمین باش و بر زمین بچسب و هرگز تبعیت نکن از هیچ کدام از این پرچم ها تا اینکه ببینی مردی از فرزندان امام حسین علیه السلام را که با او عهد نبی الله و پرچم و سلاح ایشان است و این عهد و پرچم و سلاح نزد علی بن الحسین امام سجاد بود و پس از او نزد من محمد بن علی امام باقر و بعداز من ... تا امام حسن عسکری علیهم السلام ... پس ملازم اینان باش و بر حذر باش از کسانی که ذکر کردم برای تو ( از شذاذ ) (با خروج کنندگان چه از ال محمد و چه غیر ال محمد خروج نکن و از انها تبعیت نکن) تا
... فَإِذَا خَرَجَ رَجُلٌ مِنْهُمْ مَعَهُ ثَلَاثُ مِائَةٍ وَ بِضْعَةَ عَشَرَ رَجُلًا وَ مَعَهُ رَايَةُ رَسُولِ اللَّهِ ص‏ ...
پس فقط هنگامی که مردی (حضرت مهدی عج ) از آل محمد و علی با 313 نفر با پرچم رسول الله خروج کند( به یاری او برو ) و از او تبعیت کن (برای یاری او قیام کن)
حضرت میفرمایند فقط مردی را یاری کنید که با سلاح و پرچم و عهد رسول الله باشد که این مرد کسی است که با 313 نفر قیام میکند

بحارالانوار ج 52 ص 224 از تفسیر عیاشی
در روایت صحیح و سند فوق حضرت به صراحت شیعیان خاص را از یاری این 3 سید نهی میکنند

این 3 سید بزرگشان ، زید پسر امام سجاد علیه السلام است که با اینکه امامزاده و عالم خوبی بودند و حضرت فرمودند خدا رحمت کند عمویم زید را حتی ایشان را نهی کردند از قیام حالا چه برسد به مقام این 3 سید که مقامات پایینی دارند و اینکه با حضرت بیعت میکنند و حق اند یعنی اینکه دشمن نیستند و شیعه اند اما اصل وظیفه شان طبق روایات زیادی و از جمله همین روایت صحیح این است که قیام نکنند و صبر کنند تا حضرت مهدی عج قیام کنند بعد به یاری خود حضرت بروند بنابر این مقامشان اصلا بالا نیست آن وقت شما اینها را مقایسه میکنید با مملکت امام زمان و شیعیان خاص و یاران خاص امام زمان در ایران که در روایات زیادی آمده اهل قم و اهل طالقان قدیم یعنی ری و تهران و قم و ... ار یاران خاص ما هستند ، زمینه سازان ظهور هستند و ... اما سید خرسانی و سید یمانی و سید حسنی کجا زمینه سازان ظهور هستند وقتی تازه در ماه رجب سال ظهور قیام میکنند و تازه الان کجا هستند !؟ در حالی که این مملکت ما از زمانی که امام رضا علیه السلام به ایران آمده اند به بعد به خصوص در حکومت شیعه صفویان و حکومت شیعه زندیان و ... که زندیان نام امام زمان یا ظهور حضرت و ... را در سکه هایشان هک کرده بودند و ... زحمات زیادی کشیده اند و بالا خره به خصوص در این 50 سال اخیر با روی آوردن شیعیان به سوی امام زمان عج و مسجد جمکران و ... اصل زمینه سازی را شروع کرده اند که امروز به انتهای خودش نزدیک شده ...
و اما بدانید این 3 سید در جمعه ماه رجب سال ظهور طبق روایاتی که قبلا ذکر شد بر علیه سفیانی قیام میکنند سید یمنی از یمن سید حسنی از گیلان و سید خراسانی از چین اما اما اما ... !؟
یعنی چه که در روایت اولی که ذکر کردیم آمده که حق را طلب میکنند اما به آنها نمیدهند !؟
یعنی اینکه اینها میخواهند از ناحیه ای در چین که الان زندگی میکنند بر علیه سفیانی قیام کنند اما چینی ها (بخوانید صهیونیست ها و امریکا و انگلیس که قدرت جهانی دست اینهاست ) نمیگذارند تا این ها (سید خراسانی و یارانش ) قیام کنند و اینها را یاری نمیکنند و ... تا اینکه بالاخره شمشیرهایشان را میکشند یعنی چینی ها را تهدید میکنند و چینی ها (برای حفظ امنیت کشورشان) مجبور میشوند اجازه دهند و کاری به انها نداشته باشند و انها هم از سوی مشرق به ایران امده طبق روایاتی که قبلا ذکر شده و با سید حسنی متحد شده به جنگ با سفیانی میروند و ...
حال که به نقشه های پلید صهیونیست ها پی برید خدا شکر کنید و برای سید الشهدا مولا ابا عبدالله اشک بریزید و برای فرج دعا کنید و خودتان را اماده کنید برای ندای انا بقیة الله ...
خدایا به پهلوی شکسته ی حبیبه ات مادر ما حضرت زهرا سلام الله علیها باقی مانده غیبت مولای مظلوم و غریب ما را به گیسوان پریشان عمه ی ما حضرت زینب سلام الله علیها ببخشا .
اینها از علوم و معارف حقه ی اهل بیت است که هر جائی گیر شما محبین اهل بیت نمی آید الا در شبیه : اصحاب مهدی عج پایگاه معارف حقه ی اهل بیت
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا
۳۱ فروردين ۱۳۹۳, ۰۷:۵۷ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ۰۸:۱۳ عصر، توسط مهدیا.)
ارسال: #2
قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران)


قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران)


بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین و عجل فرجهم و لعن و اهلک اعدائهم اجمعین من الاولین و الاخرین
در ابتدا یک توضیحی عرض کنیم که چرا هر کس حرفی از سید خراسانی از چین آنهم طبق احادیث اهل بیت میزند نه حرف از خودش ( بر عکس اونها که حرف از خودشان میزنند و اگر قرار باشد اتهامی وارد باشد به آنهاست ) ! آنها را یهودی و آمریکایی و صهیونیستی و انگلیسی و ... ضد انقلاب و ... میخوانند !؟ از این حرفهای کذب و اتهامات دروغین بهراسید ! اتقوا الله از خدا بترسید یعنی از خودتان و اعمال و گفتارتان بترسید پناه بر خدا ... خدا لعنت کند دشمنان اسلام را خدا لعنت کند امریکا و انگلیس و صهیونیسم و ... را خدا لعنت کند وهابی ها و منکران اهل بیت و دشمنان اهل بیت را خدا لعنت کند دشمنان این مملکت امام زمان را خدا لعنت کند دشمنان علما و مراجع ربانی شیعه را این تهمت ها چیست تهمت گناهش از غیبت بدتر است و غیبت از زنا بدتر أَشَدُّ مِنَ الزِّنَا ... شما چه مومنان و نماز خوانهایی هستید !؟ اگر روایتی از اهل بیت هست که در آن نام کشور دیگری ذکر شده که همچنین روایتی نیست بفرمائید ؟
چه فرقی برای ما شیعیان ایران دارد که سید خراسانی مثل سید حسنی از ایران باشد یا نباشد؟ اصلا طبق عقیده شیعه فرقی نیست بین یک شیعه ایرانی یا عرب یا ترک یا ... و
همه شیعیان به فرموده امام صادق علیه السلام : با هم برادرِ ، پدری و مادری هستند
(اصول کافی) اما اهل بیت فرموده اند سید خراسانی از چین و سید یمانی از یمن و سید حسنی از گیلان ایران همزمان با سفیانی از شام در ماه رجب سال ظهور قیام میکنند این چه اشکالی دارد این چه منافاتی با حق و اسلام دارد !؟

اهم ظهور حضرت و دعا برای فرج حضرت و یاری حضرت و خود سازی و زمینه سازی برای ظهور حضرت و در راس اینها تولی و تبری یعنی دوست شناسی و دشمن شناسی که محبت و دوستی با دوستان اهل بیت و بیزاری و برائت از دشمنان اهل بیت است که به فرموده رسول الله رسول این دین صلوات الله علیه و آله دین یعنی همین تولی و تبری و دیگر موارد مثل نماز و حج و زکات و روزه و ... اینها دستورات و آداب و مناسک دین هستند نه خود دین بلکه خود دین رسول الله :
هل
الدين
الا الحب و البغض فى الله
(

الخصال : 21 / 74) حتی ایمان هم به میزان حب و بض است
الإِيمانُ حُبٌّ و بُغضٌ (
تحف العقول : 295) والسلام
اینک روایات زیر از رسول الله و اهل بیت پاک و مطهرش را بخوانید خواهید فهمید ان شاء الله و لا حول و لا قوة الا بالله که خرسانی(کسی که از خرسان قیام میکند) = مشرقی (کسی که از مشرق قیام میکند) = چینی (کسی که از چین قیام میکند) در روایات یک نفر هستند و او کسی نیست جز سید خراسانی ، تنها کشوری که در کل احادیث اهل بیت در رابطه با سید خراسانی آمده است چین است تنها نام جائی از
خرسان یا
مشرق که در روایات آمده و تنها نامی از آن جای خاص و آن قمست از خرسان یا مشرق مورد نظر ، که در روایات در مورد
سید خرسانی
ذکر شده چین است والسلام


[تصویر:  1_images8.jpg]
منبع : پایگاه معارف حقه ی اهل بیت

در ضمن وقتی اهل بیت در روایات فرموده اند سید یمانی از یمن ، سید حسنی از گیلان ، سفیانی از شام ، مردی از قم ، مردی از قزوین ، مردی از کوفه و مردی از ... یعنی نام منطقه خروج
همه اینها
را ذکر کرده باشند قطعا باید فرموده باشند و ذکر کرده باشند که سید خراسانی = مشرقی هم از کجا قیام میکنند ؟؟؟ که فرموده اند : از چین
و بدانیم دیگران جایگاه خودشان را دارند و اصلا سید یمانی و سید حسنی و سید خراسانی آن قدر هم از مهمات نیستند فقط از علائم سال ظهورند زیرا که حضرت امام باقر علیه السلام با اینکه روایاتی برای یاری اینها صادر شده اما صراحتا در انتهای روایت خراسانی در مورد سید خرسانی و دیگر علائم حتمی میفرمایند :
اگر من آن زمان را درک کنم جان خویش را برای یاری صاحب این امر یعنی حضرت مهدی عج حفظ میکنم
(
انی لو ادرکت ذلک لابقیت نفسی لصاحب الامر الغيبة طوسي ص 262 و الغيبة النعماني ص 156

یعنی حضرت میفرمایند من سید خراسانی را یاری نمیکنم

[الغيبة للنعماني‏] ابْنُ عُقْدَةَ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عُمَرَ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ مُوسَى عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ يَحْيَى بْنِ سَامٍ عَنْ أَبِي خَالِدٍ الْكَابُلِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلَامُ أَنَّهُ قَالَ كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوا فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ
قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَ
مَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَأَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ بحارالأنوار ج : 52 ص : 244)

و در روایت دیگری حضرت میفرمایند شیعیان ما فقط به یاری حضرت مهدی عج هنگام ظهورش بروید و لاغیر ( بحارالانوار ج 52 ص224 از [تفسير العياشي‏] عَنْ
جَابِرٍ الْجُعْفِيِّ
عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع يَقُولُ الْزَمِ الْأَرْضَ لَا تُحَرِّكَنَّ يَدَكَ وَ لَا رِجْلَكَ أَبَداً حَتَّی ... خَرَجَ رَجُلٌ مِنْهُمْ مَعَهُ ثَلَاثُ مِائَةٍ وَ بِضْعَةَ عَشَرَ رَجُلًا وَ مَعَهُ رَايَةُ رَسُولِ اللَّهِ ص )

بنابراین برخی ها نباید به این راحتی تطبیق کنند و پا را فراتر از کلام اهل بیت بگذارند مثل اینها که بارها تطابیقشان اشتباه از کار در آمد مثل آخرین آن همین آقای احمدی نژاد که میگفتند شیعب بن صالح است و در سال ششم ریاستش خروج میکند و ... پناه بر خدا
شیعه طبق کلام اهل بیت برای فهمیدن این امر باید صبر کند تا سال ظهور در ماه رجب که سفیانی قیام میکند آنگاه سید یمانی از یمن و سید حسنی از ایران و سید خراسانی از چین با یارانشان به مقابله با او قیام میکنند و چند ماه بعد از آن هم حضرت بقیة الله ظهور میکنند و ما شیعیان باید به یاری ایشان برویم ان شاء الله والسلا

و اما قیام سید خراسانی از چین :
خص، [منتخب البصائر] مِنْ كِتَابِ السُّلْطَانِ الْمُفَرِّجِ عَنْ أَهْلِ الْإِيمَانِ تَصْنِيفِ السَّيِّدِ الْجَلِيلِ بَهَاءِ الدِّينِ عَلِيِّ بْنِ عَبْدِ الْكَرِيمِ الْحَسَنِيِّ يَرْفَعُهُ إِلَى عَلِيِّ بْنِ مَهْزِيَارَ قَال كُنْتُ نَائِماً فِي مَرْقَدِي إِذْ رَأَيْتُ فِيمَا يَرَى النَّائِمُ قَائِلًا يَقُولُ حُجَّ السَّنَةَ فَإِنَّكَ تَلْقَى صَاحِبَ الزَّمَانِ وَ ذَكَرَ الْحَدِيثَ بِطُولِهِ ثُمَّ قَالَ : :
مولا صاحب الزمان عج :
يَا ابْنَ مَهْزِيَارَ إِنَّهُ إِذَا فُقِدَ الصِّينِيُّ وَ تَحَرَّكَ الْمَغْرِبِيُّ وَ سَارَ الْعَبَّاسِيُّ وَ بُويِعَ السُّفْيَانِيُّ يُؤْذَنُ لِوَلِيِّ اللَّهِ فَأَخْرُجُ بَيْنَ الصَّفَا وَ الْمُرْوَةِ فِي ثَلَاثِمِائَةٍ وَ ثَلَاثَةَ عَشَرَ...
بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏53، ص: 105

در ضمن تشرف علیّ بن مهزیار خدمت حضرت صاحب الزمان ...
از علائم سال ظهور :
ای پسر مهزیار همانا هنگام فقدان مرد چینی (سید خراسانی) و حرکت و قیام مغربی و به راه افتادن عباسی (شاید یمانی) و بیعت با سفیانی اذن داده میشود به ولی خدا ، پس خروج میکند ( امام زمان عج Wink با 313 نفر در بین صفا و مروه ...

منتخب البصائر
بحارالانوار ج 53 ص 105
نکته : در این روایت
چینی
و مغربی و سفیانی و عباسی (شاید یمانی) کنار هم ذکر شده است

امام باقر علیه السلام :
یکون خروج السفیانی و الیمانی و الخراسانی فی یوم واحد من شهر رجب من تلک السنة
خروج سفیانی و یمانی و خراسانی در روز واحد از ماه رجب و در یک سال اتفاق میافتد .
الغیبة النعمانی ص 161
در این روایت نیز سفیانی و یمانی و خرسانی در کنار هم ذکر شده است .

امام صادق علیه السلام در بیان نشانه های پیش از قیام قائم :

رواه محمد بن رهبان الدبيلي قال حدثنا أبو علي محمد بن الحسن بن محمد بن جمهور القمي قال حدثنا أبي عن أبيه محمد بن جمهور عن أحمد بن الحسين السكري عن عباد بن محمد المدائني قال دخلت على أبي عبد الله ع بالمدينة ... حضرت امام صادق علیه السلام :
... قلت متى يكون خروجه جعلني الله فداك قال إذا شاء من لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ قلت فله علامة قبل ذلك قال نعم علامات شتى قلت مثل ما ذا قال خروج راية من المشرق و راية من المغرب و فتنة تظل أهل الزوراء و خروج رجل من ولد عمي زيد باليمن و انتهاب ستارة البيت‏
خروج پرچمی از مشرق (سید خراسانی) و پرچمی از مغرب و خروج مردی از فرزندان عمویم زید (سید یمانی ) در یمن
فلاح السائل و نجاح المسائل، ص: 171
در این روایت نیز
مشرقی و مغربی و یمانی در کنار هم ذکر شده است .
در نتیجه مشرقی خراسانی چینی یک نفر هستند و آنهم کسی نیست جز سید خراسانی

امیر المومنین علی علیه السلام :

خروج رجل من ولد الحسین بن علی من المشرق
خروج مردی از فرزندان امام حسین علیه السلام از مشرق
(احتمال بسیار زیاد از زید بن علی بن الحسین ع از نسل زید پسر امام سجاد پسر امام حسین علیهم السلام)

یوم الخلاص ص 757 و الملاحم والفتن ص 68
جابر از امام باقر (ع)روایت می کند: جوانی از بنی هاشم از خراسان با پرچم های سیاه قیام می کند که در کف دست راست او خالی است و پیشاپیش او مردی بنام شعیب بن صالح است که با لشکریان سفیانی می جنگد و آنها را شکست میدهد.
الملاحم و الفتن باب۹۷ ص۵۲

و شاید منظور از فقدان چینی شهادت این جناب بعد از چند ماه جنگ و قبل از ظهور حضرت باشد زیرا که در روایات اهل بیت داریم برخلاف سید یمانی و سید حسنی که تا ظهور زنده هستند و هنگام ظهور با حضرت بیعت میکنند اما خود سید خرسانی و عده ای از یارانش در جنگ با سفیانی به شهادت میرسند و یارانش با حضرت بیعت میکنند و پرچم را به حضرت تقدیم میکنند و سید خراسانی رجعت میکنند (رسول الله صلوات الله علیه و آله : ... در این هنگام، سفیانی خروج می کند و آنان (سید خرسانی و یارانش) با او درگیر و همگی (اکثرا آنان) کشته می شوند. امّا هم آنان و هم کشندگانشان (سپاهیان سفیانی) با دعای صاحب شما به دنیا باز می گردند (رجعت ) و ایشان از آنان انتقام می گیرند و تا پایان دنیا در حکومت او زندگی می کنند منتخب کفایة المهتدی، ص 4 - 3، ح 2. وروایت دیگر ار حضرت : ... زیرا آنها (سید خراسانی و یارانش) پرچمهای هدایتی اند که به دست مردی از خاندانم (حضرت مهدی عج) سپرده می شوند که زمین را از قسط و عدل سرشار خواهد کرد، چنان که از جور و ظلم لبریز شده است. دلائل الإمامة، ص 446، ح 420) اما شاید فقدان مرد چینی منظور دیگری داشته باشد والله اعلم

امیرالمومنین علی علیه السلام :

... ثم يقوم منا قائم بجيلان، يعينه المشرقي في دفع شيعة عثمان
قیام کننده ای از ما در گیلان (سید حسنی)به پا می خیزد و مشرقی (سید خراسانی) او را، برای دورکردن پیروان عثمان (سفیانی)، یاری می کند
إلزام‏ الناصب، ج 2، ص 133
در این روایت نیز
مشرقی و حسنی و سفیانی در کنار هم ذکر شده است .

عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِمَا السَّلَام

امام صادق ع ... از امیر المومنین خطاب به امام حسین علیهم السلام :

َ إِذَا قَامَ الْقَائِمُ بِخُرَاسَانَوَ غَلَبَ عَلَى أَرْضِ كُوفَانَ وَ الْمُلْتَانِ وَ جَازَ جَزِيرَةَ بَنِي
كَاوَانَ وَ قَامَ مِنَّا قَائِمٌ بِجِيلَانَ وَ أَجَابَتْهُ الْآبُرُ وَ الدَّيْلَم‏ ..... ُ ثُمَّ يَقُومُ الْقَائِمُ الْمَأْمُولُ وَ الْإِمَامُ الْمَجْهُولُ لَهُ الشَّرَفُ وَ الْفَضْلُ وَ هُوَ مِنْ وُلْدِكَ يَا حُسَيْنُ
هنگامی که قائم خراسان (سید خراسانی)قیام کرد و غلبه کرد بر کوفان و ملتان و ... و هنگامی که قائم گیلان (سید حسنی) قیام کرد و ... سپس قائم ما اهل بیت قیام میکند امامی که آرزویش میکنند ...و او از فرزندان توست یا حسین
بحارالأنوار 52 235 باب 25- علامات ظهوره از [الغيبة للنعماني‏] عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ مُوسَى عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْعَلَاءِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِمَا السَّلَام
این روایت بسیار قوی و صحیح از غیبت نعمانی سند روایات فوق است
وقتی این دو روایت
زیر
از
امام باقر علیه السلام را کنار هم می گذاریم می فهمیم که قسمتی از روایت اولی را احتمالا یهودی ها حذف و تحریف کرده اند ! آنها عادت به تحریف آیات و روایات و انجیل و تورات و ... را داشته و دارند !
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِيدٍ قَالَ حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ عَنْ أَخِيهِ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَسَنِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عُمَرَ الْحَلَبِيِّ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ مُوسَى عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ يَحْيَى بْنِ سَامٍ عَنْ أَبِي خَالِدٍ الْكَابُلِيِّ عَنْ
أَبِي جَعْفَرٍ
ع أَنَّهُ قَالَ :
امام باقر علیه السلام :
كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَاسْتَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْر
الغيبة للنعماني 273 باب 14 ما جاء في العلامات التي تكون قبل قيام القائم ع و يدل على أن ظهوره يكون بعدها كما قالت الأئمة ع‏
امام باقر علیه السلام :
کانّي بقوم قد خرجوا من اقصي بلاد المشرق من بلدة يقال لها شيلا يطلبون حقّهم من اهل الصين فلايعطون ثم يطلبونه فلا يعطون فاذا رأوا ذلک وضعوا سيوفهم علي عواتقهم فقاتلوهم فرضوا باعطاء ما سئلوه فلم بقبلو و قتلوا منهم خلقاً کثيراً ثم يسخرون بلاد الترک و الهند کلها و يتوجّهون الي خراسان و يطلبونها من اهلها فلا يعطون فيأخذونها قهراً و يريدون ان لا يدفعون الملک الا الي صاحبکم فاذا خرج السفياني فجاهدوه و قتلوا جميعاً و رجعوا الي الدنيا بدعاء صاحبکم مع الذين قتلوهم وانتقموا منهم و تعيشوا في سلطانه الي آخر الدنيا
گویا می بینم که از دورترین سرزمینهای مشرق از شهری که به آن شیلا گفته می شود، قومی خروج می کنند و حقّ خود را از اهل چین می خواهند، امّا به آنان داده نمی شود؛ دگر باره آن را طلب می کنند ... و به سوی خراسان می آیند و ... چیزی جز دادن حکومت به صاحب شما (امام مهدی علیه السلام) نمی خواهند.
منتخب کفایة المهتدی، ص 4 - 3، ح 2.
إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب -ج ٢
تا اینجا با توجه به این همه روایات که یکی پس از دیگری یکدیگر را تایید میکنند ،
مشرقی را همان چینی (سید بنی هاشمی عرب قیام کنند از چین ) می بینیم .
امیرالمومنین علیه السلام نیز فرموده اند :

فاذا قام القائم بخراسان الذي أتي من الصين و الملتان وجه السفياني الجنود اليه، فلم يغلبوا عليه، ثم يقوم منا قائم بجيلان، يعينه المشرقي في دفع شيعة عثمان و يجيبه الآبر و الديلم ...
پس هنگامی که قائم خراسان (سید خراسانی) کسی که از چین و ملتان آمده است قیام کرد سفیانی لشکرهایش را به سوی او می فرستد ...
این روایت هم آشکارا مشخص میکند مشرقی = خرسانی ( قام القائم بخراسان الذي أتي من الصين ) همان سید خراسانی است که از چین می آید و با قائم گیلان (سید حسنی ) به هم کمک میکنند برای دفع سفیانی
إلزام الناصب، ج 2، ص 133
در این روایت آخر دگر کاملا مشخص شد
مشرقی و چینی و خرسانی یک نفر هستند و این روایت را در کنار روایت غیبت نعمانی (

إِذَا قَامَ الْقَائِمُ بِخُرَاسَانَوَ غَلَبَ عَلَى أَرْضِ كُوفَانَ وَ الْمُلْتَانِ وَ جَازَ جَزِيرَةَ بَنِي

كَاوَانَ وَ قَامَ مِنَّا قَائِمٌ بِجِيلَانَ وَ أَجَابَتْهُ الْآبُرُ وَ الدَّيْلَم‏ ..... ُ ثُمَّ يَقُومُ الْقَائِمُ الْمَأْمُولُ وَ الْإِمَامُ الْمَجْهُولُ لَهُ الشَّرَفُ وَ الْفَضْلُ وَ هُوَ مِنْ وُلْدِكَ يَا حُسَيْنُ ) ببینید تا متوجه جنایات صهونیسیت های پلید و اعوانشان انگلیس و آمریکا شوید والسلام

شاید برخی سند ها قوی نباشند اما اولا احادیث اهل بیت را طبق کلام خودشان نمیتوان رد کرد و در صورت متوجه نشدن ما باید به خود اهل بیت برگردانیم (در این زمان غیبت یعنی به روایات دیگر از اهل بیت ) باز هم اگر نفهمیدیم باید توقف کنیم تا اینکه بالاخره برایمان روشن شود که در این مقاله روشن شد نه اینکه رد کنیم نستجیر بالله ... ثانیا وقتی این روایات را کنار هم میگذاریم و میبینیم که همه در یک راستا هستند و هیچ گونه تضاد و تناقضی بین آنها نیست می فهمیم این روایاتی که شاید برخی از آنها سندش ضعیف تر باشد کاملا درست و صحیح هستند حالا برخی از روات (اسناد) یا برخی از کتب همیشه ضعیف تر و برخی قوی تر می باشند اما در این موضوع نه تنها تضادی بین روایات ضعیف تر و قوی تر نیست بلکه کاملا همخوانی دارند و یکدیگر را کامل و اثبات و تایید میکنند و یک روایت حتی ضعیف هم نداریم که ضد این مطلب مورد نظر باشد .

[تصویر:  1_images_12.jpg]
بسیار شگفت آور است و بسیار خنده دار است که روایاتی که در مورد فارس و اهل قم و ... ذکر شده است را که هیچ کدام مربوط به قیام سید خراسانی نیست منطبق میدانند با سید خراسانی !!! اما این روایات کاملا روشن را خیر !؟ این چیزی جز ضلالت و گمراهی و عناد یا جهالت نیست پناه بر خدا ... سید خراسانی نه سنی است نه یارانش سنی هستند نه از سین کیانگ است بلکه مثل سید یمنی از یمن و سید حسنی از گیلان که تا به امروز ناشناس و نا شناخته اند و در پناه خدا هستند ایشان نیز به همینگونه می باشد و با تقیه ی خویش و یارانش از دشمنان و چینی ها و آمریکایی ها و صهیونیسم ها و ... در بین مردمانش در منطقه ای از چین منتظر هستند تا قیام سفیانی در روز جمعه ، ماه رجب ، سال ظهور طبق روایات


[تصویر:  1_images_14.jpg]

و اما اینکه در آن روایات از اهل فارس و قم و طالقان و خلاصه ایران و ... تعریف شده است کاملا درست است و طبق دیگر روایات ایران مملکت امام زمان است و شیعه خانه حضرت است و اکثر یاران ایشان از هموطنان ما میباشند الحمد لله و همین ایرانیها زمینه سازان ظهور هستند و اصل کار و زمینه سازی از مسجد جمکران شروع شد به دستور خود حضرت و ... خیلی مطالب و روایات دیگر در ضمن زمینه سازی سید یمانی و سید خراسانی و سید حسنی بعد از قیام سفیانی در رجب سال ظهور شروع میشود اما زمینه سازی ما ایرانی ها حدود 50 سال است شروع شده و امروز به اوج خودش نزدیک شده والسلام .


والسلام علی من اتبع الهدی

منبع : پایگاه معارف حقه ی اهل بیت




یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا