ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طالع بینی ماه تولد اعضا...
۱۵ آذر ۱۳۹۲, ۱۲:۰۶ صبح
ارسال: #1
طالع بینی ماه تولد اعضا...
سلام دوستان...
من داشتم تو یه سایتی طالع بینی ماه تولدم و میخوندم دیدم الحق والنصاف خیلیاش درسته.
گفتم واسه بچه های تالارم بذاریم بخونن بدک نیست.
البته با عرض شرمندگی اول از ماه تولد خودم شروع میکنم.تیر...
کیا تو تیر به دنیا اومدن اینجاااااااااااااااا؟!؟!؟!؟!؟!؟!
متولدین تیر:
وقتی از متولدین تیر حرف میزنیم باید نشان طالع بینی آنها را که خرچنگ است به خاطر بسپاریم.سیاره ای که بر آنها حکومت میکند ماه است و فلزشان نقره...

متولدین تیر انسانهایی هستند که ذاتا میل به جلب توجه دیگران دارند.البته نه به اندازه ای که به شهرت و افتخار برسند.آنها دوست دارند در امواج تمجید و تکریم دیگراان غوطه ور باشند.برای همین در خیلی از مواقع میبینید با طبع شوخ و بذله گویی که دارند باعث شاد شدن دیگران میشوند و یا با قهقه های بلند به کارهای خنده دار دیگران میخندند.
اما این را به حساب لودگی آنها نگذارید.شوخ طبعی آنها سطحی و پوچ نیست و ناشی از توجه عمیق و لطیفشان به رفتار اطرافیان است.علی رغم این خصلت متولد تیر آمادگی زیادی برای افسرده شدن دارد...

گاهی این افسردگی باعث میشود به آدمهایی بدبین و به شدت محافظه کار تبدیل شوند.
متولد این ماه آدم حساسی است و اگر اشکهای او را دیدید بدانید که از اعماق وجود گریه کرده است...

هر عمل بی رحمانه ای اشکهای او را جاری میکند و اگر آزرده اش کنید شاید از شما کینه به دل گیرد و دلش با شما صاف نشود.وقتی اندوهگین و نا امید است دربست شبیه به خرچنگ نا امید و منزوی میشود.همچنین گاهی اوقات تحت تاثیر سیاره خود بد خلق نا امید میشود.اما به محض اینکه ماه تغییر کند به آدم جذاب سابق تبدیل میشود.

از نظر خصوصیات ظاهری متولدین تیر به دو گروه تقسیم میشوند.گروه اول آنهای هستند که پوست لطیف چهره هایی گرد و دهانی بزرگ دارند و همیشه خندان دارند.
و دوم گروهی که جمجمه های بزرگ و گونه های برآمده دارند و اغلب فک و دندانهای آنها نا مرتب است.اما در مجموع میتوان این خصوصیات را به آنان نسبت داد.
چشم های کوچک و ابروهای پیوسته و اخمو دارند.بیشتر آنها هیکلی لاغر و استخوانی دارند و دست و پای آنها کمی کشیده تر از بدنشان است.چهار شانه اند و ممکن است دستو پای آنها شبیه به خرچنگ به طرز غیر عادی بزرگ یا کوچک باشد و از مشخصات بارز دیگر آنها سینه صاف آنهاست...

آنها حافظه قدرتمندی دارند و رویاهای خود را به خوبی کنترل میکنند.به همین خاطر میتوانند تجربیات مثبت و منفی خود را به خوبی به خاطر بسپارند و در صورت لزوم از آنها استفاده کنند.

انسان متولد تیر بسیار سر نگهدار است در حالی که شما هیچگاه از راز های او با خبر نخواهید شد و از رویا ها و احساسات خود به خوبی محافظت میکند.

او درست مثل خرچنگ وقتی چیزی را به چنگ میگیرد دیگر حاضر به از دست دادن آن نیست حتی اگر به قیمت تمام انرژی اش باشد.اما برای اینکه این اتفاق ناجور نیفتد به ندرت بدون حسابگری و احتیاط کافی دست به کاری میزند.در کل نتولدین تیر انسانهایی محافظه کار و محتاط محسوب میشوند...

چه زن چه مرد متولد تیر خانواده دوست هستند و خانه خود را در یکی از بهترین جاهای موجود دنیا تلقی میکنند.آنها رئوف و مهربان هستند و همینطور کمک به دیگران را وظیفه خود میدانند.اما معمولا این کار را وقتی انجام میدهند که کس دیگری برای کمک وجود نداشته باشد.عواطف و احساسات آنها بر جسمشان غلبه دارد و دائم به آینده و امنیت خود فکر میکنند که همین موضوع گاهی باعث بیماری آنها میشود.
هیچ نشانه خورشیدی دیگری به اندازه خرچنگ حاکی از آن نیست که بر اثر داشتن افکار منفی خود بیمار شود.


اگر امور مالی او و عاطفی او به خطر بیافتد زود افسرده و رنجور میشود...


خصلت محافظه کاری و آینده نگری آنها باعث میشود که همیشه به فکر ذخیره کردن پول برای روز مبادا باشند.

هیچ کس به اندازه آنها در مورد امور مالی عاقبت اندیش و با تدبیر نیست...

آنها توانایی بالایی در کسب درآمد و ثروت اندوزی دارند و هیچ وقت پول و درآمد خود را در امور غیر منطقی به کار نمیگیرند....

متولد تیر هروقت لازم باشد حاضر است تمام دارایی خود را بین اطرافیان و نیازمندان تقسیم کند.
شاید تعجب کنید اما وجود مواد غذایی برای متولد تیر نمادی از امنیت و آرامش و آسایش محسوب میشود.و اگر خانه خود را انباشته از مواد غذایی ببیند نوعی احساس امنیت و آسایش به او دست میدهد.
برای همین هم برای نیازمندان و گرسنگان جهان متاثر میشود و در برابر آنها احساس وظیفه میکند.
زن و مرد متولد تیر صفات مادرانه بارزی دارند.همیشه دوست دارند وسائل راحتی شما را به بهترین شکل مهیا کنند و از اطرافیان به ویژه بچه ها و نزدیکان خود مراقبت ویژه ای میکنند.
بقیه هم بمونه واسه بعد چون دستم درد گرفت انقدر که نوشتم...

Rose حالا که آمده ای چترت را ببند...
در سرای ما جز مهربانی نمیبارد...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط آشنای غریب ، Bitanem
۱۵ آذر ۱۳۹۲, ۱۱:۲۳ صبح
ارسال: #2
RE: طالع بینی ماه تولد اعضا...
واااااااااااااااااااااااااااای چقد درستههههههههه....
خیلی عالیییی بود مرسیییی.بعد اونوقت دانشمندان ما یه چیزی به نام copy pasteاختراع کردن اگه از اون استفاده میکردین ما بهره ی بیشتری میبردیم.در هر حال ممنووووووون.

همین که تو می دانی
“دوستت دارم”
کافیست …
بگذار
خفه کند خودش را دنیـا................
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Entezar
۱۵ آذر ۱۳۹۲, ۰۴:۰۶ عصر
ارسال: #3
طالع بینی ماه تولد اعضا...
بله که اختراع کردن ولی متاسفانه این تو یه کتاب بود...
از دست این خانماااااااااااااااااااااا

Rose حالا که آمده ای چترت را ببند...
در سرای ما جز مهربانی نمیبارد...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Bitanem
۲۰ آذر ۱۳۹۲, ۰۵:۴۴ عصر
ارسال: #4
RE: طالع بینی ماه تولد اعضا...
بله بله بله
ممنون ولی چه خوب میشد که بقیه ماه ها رو هم میگذاشتید!!!Sad
من خرداد م دستتون درد نکنه!Smile

خدایا دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها ، یا دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Bitanem ، Entezar
۲۱ آذر ۱۳۹۲, ۱۱:۱۸ عصر
ارسال: #5
RE: طالع بینی ماه تولد اعضا...
ممنووووووووووووووون من متولد تیر هستم.
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Bitanem ، Entezar
۲۲ آذر ۱۳۹۲, ۰۳:۴۵ صبح
ارسال: #6
طالع بینی ماه تولد اعضا...
,و اما بعد طالع بینی ماه تولد همسرم که شهریور هستش و بعد مال همه ماه ها رو میذارم.بعد از این هم مال خرداد ماه(فاطمه گل) گرامی...

متولدین شهریور، نماد : سنبله متولدین شهریور، نماد : سنبله

خصوصيات‌ و ويژگي‌هاي‌ كلي‌ متولدين‌ «شهريور ماه‌»:
متواضع‌، فروتن‌، محجوب‌، كم‌ توقع‌، باحيا، متعادل‌، افتاده‌، ملاحظه‌ كار، محتاط وكمرو
بسيار دقيق‌، موشكاف‌، وسواسي‌ و قابل‌ اعتماد
واقع‌ بين‌، معقول‌، اهل‌ عمل‌، كاري‌، سخت‌ كوش‌، با پشتكار، ساعي‌ و كوشا
باهوش‌، زيرك‌، عاقل‌ و داراي‌ بينش‌ تحليلي‌

جنبه‌ منفي‌ شخصيت‌ متولدين‌ شهريور ماه‌:
ايرادي‌، وسواسي‌، حساس‌، عصبي‌، جنجالي‌، غصه‌خور، دلشوره‌اي‌ و نگران‌
نق‌ نقو، بي‌رحم‌ و سختگير‌، كهنه‌ گرا و محافظه‌ كار

اين‌ تنها برجي‌ در منطقه‌ البروج‌ است‌ كه‌ توسط يك‌ مؤنث‌ نشان‌ داده‌ شده‌ است‌. كه‌گاهي‌ به‌ عنوان‌ يك‌ دختر خلاق‌، مبتكر، دوست‌ داشتني‌، ظريف‌ و حساس‌ و گاهي‌ به‌عنوان‌ يك‌ زن‌ مسن‌، باهوش‌، نسبتا مقرراتي‌، خشك‌ و مجرد در نظر گرفته‌ مي‌شود.اين‌ صفات‌ آخر گاهي‌ اوقات‌ به‌ واسطه‌ وسواس‌، دقت‌، ظرافت‌، عشق‌ و علاقه‌وسواس‌ گونه‌ به‌ پاكيزگي‌، نظافت‌، تميزي‌، بهداشت‌، نظم‌ و انضباط و برخورد محافظه‌كارانه‌ و سنتي‌ تأييد و تحكيم‌ مي‌شوند.

متولدين‌ شهريور ماه‌ معمولا هوشيار، تيزبين‌، مراعات‌ كننده‌، زرنگ‌، ناقلا، زيرك‌ وشديدا موشكاف‌، داراي‌ قوه‌ تميز و اعمال‌ حساب‌ شده‌ و معقول‌، صبور، بردبار، واقع‌بين‌ و در همه‌ بخش‌هاي‌ زندگي‌ محافظه‌كار هستند.

آنها در ظاهر از نظر احساسي‌ و عاطفي‌ سرد و خشك‌ به‌ نظر مي‌رسند و گاهي‌ اوقات‌اين‌ حالت‌ شديدتر مي‌شود، چون‌ عادت‌ دارند كه‌ مهرباني‌ و محبت‌ ذاتي‌ و فطري‌خود را سركوب‌ نمايند كه‌ همين‌ امر در نهايت‌ منجر به‌ اين‌ مي‌شود كه‌ از دوست‌ پيداكردن‌ اكراه‌ داشته‌ باشند و ارتباطات‌ و روابط شان‌ با ديگران‌ رو به‌ كاستي‌ مي‌گذارد.البته‌ در ظاهر نسبت‌ به‌ حفظ اين‌ دوستي‌ها محتاط و دقيق‌ هستند. فقدان‌ ظاهري‌احساسات‌، روي‌ عاطفه‌ شديدشان‌ را مي‌پوشاند. آنها از ارتباطگيري‌ با ديگران‌ واهمه‌دارند، چون‌ به‌ آنها اعتماد و اطمينان‌ ندارند، مي‌توان‌ به‌ جرأت‌ گفت‌ كه‌ آنها حتي‌ به‌خودشان‌ و قضاوت‌ هايشان‌ نيز گهگاهي‌ شك‌ مي‌كنند. دليل‌ آن‌، اين‌ است‌ كه‌ آنها ازنقطه‌ ضعف‌هاي‌ دروني‌ خويش‌ آگاهند. آنها افرادي‌ پخته‌، كار كشته‌، دنيا ديده‌،كاردان‌، ماهر، برون‌ گرا، خونگرم‌ و اجتماعي‌ هستند و خودشان‌ كاملا به‌ اين‌ صفات‌ وويژگي‌ها واقفند. گاهي‌ اوقات‌ آن‌ چنان‌ هنر خود پنهان‌ كاري‌ را به‌ حدا اعلاءمي‌رسانند كه‌ نگران‌ كننده‌ مي‌شود. آنها تيزهوشي‌، دلواپسي‌، بيمناكي‌ و همدردي‌ قابل‌ملاحظه‌شان‌ را با ديگران‌ زير پوششي‌ از خشكي‌، بي‌احساسي‌، سردي‌ و خودداري‌مخفي‌ مي‌كنند. با اين‌ حال‌ خوشحالي‌ خود را متواضعانه‌ و بي‌تكلف‌ بروز مي‌دهند ومشكلات‌ ديگران‌ را درك‌ مي‌كنند. آنها با شعور، فهميده‌، آگاه‌، محتاط، تودار،ملاحظه‌كار، رازدار، خوش‌ صحبت‌، عاقل‌، شوخ‌ و بذله‌گو هستند و اين‌ خصوصيات‌در روابط شان‌ با ديگران‌ كاملا عيان‌ است‌.

زنان‌ و مردان‌ متولد شهريورماه‌ هر دو متين‌، باوقار، با شرف‌، گيرا و جذاب‌ هستند.آنها صادقانه‌ و از صميم‌ قلب‌ در امر ازدواج‌ پيش‌ مي‌روند و آن‌ چنان‌ با محبت‌،مهربان‌ و با عاطفه‌ هستند كه‌ همسران‌ و والديني‌ خوب‌ محسوب‌ مي‌شوند.

آنها از لحاظ فكري‌ و عقلاني‌ كنجكاو، جستجوگر، پرسش‌ گر، روشمند، منظم‌،باقاعده‌، منطقي‌، سنجيده‌، دقيق‌ و آموزش‌پذير هستند. آنها ابتكار و خلاقيت‌ را باتوانايي‌ براي‌ تجزيه‌ و تحليلي‌ واضح‌ در مورد پيچيده‌ترين‌ مسايل‌ و مشكلات‌ درهم‌مي‌آميزند. آنها در مورد جزييات‌ آن‌ چنان‌ دقيق‌ و موشكاف‌ هستند كه‌ گاهي‌ اوقات‌براي‌ مسايل‌ بزرگتر اهميتي‌ قايل‌ نمي‌شوند. همچنين‌، اگر چه‌ افرادي‌ معقول‌ و واقع‌بين‌ هستند، ولي‌ به‌ واسطه‌ دقت‌، موشكافي‌ و تيزبيني‌ بيش‌ از حدشان‌ سرعت‌ امور راتقليل‌ مي‌دهند. آنها از دست‌ هايشان‌ حداكثر استفاده‌ را مي‌برند و به‌ همين‌ دليل‌ كاردانان‌ فني‌ و متخصصان‌ خوبي‌ از آب‌ در مي‌آيند و استعدادهاي‌ مبتكرانه‌، سخت‌كوشي‌، دقت‌، نظم‌ و ترتيب‌، هوشياري‌ و آگاهي‌ نشان‌ها و علايم‌ بارز آنها هستند. آنهاآن‌ چنان‌ كمال‌ گرا و وسواسي‌ هستند كه‌ اگر اوضاع‌ بر وفق‌ مرادشان‌ پيش‌ نرود، به‌آساني‌ و به‌ سرعت‌ دلسرد و مأيوس‌ مي‌شوند و روحيه‌ خويش‌ را مي‌بازند. به‌ دليل‌توانايي‌ شان‌ در مشاهده‌ تمام‌ زواياي‌ يك‌ سؤال‌ چند بعدي‌ از نظريه‌پردازي‌ انتزاعي‌ ومنطقي‌ خوششان‌ نمي‌آيد. در حالي‌ كه‌ نقطه‌ نظرات‌ متفاوت‌ و متعددي‌ را تحسين‌مي‌كنند، مفاهيم‌ فلسفي‌ را دشوار تلقي‌ مي‌نمايند. در نتيجه‌ اكثر اوقات‌ مردد هستند واز آن‌ جايي‌ كه‌ نمي‌توانند به‌ راحتي‌ اطمينان‌ كنند در تصميم‌گيري‌ با مشكل‌ مواجه‌مي‌شوند.

به‌ اين‌ ترتيب‌ و با اين‌ ويژگي‌هاي‌ ذكر شده‌، بهتر است‌ كه‌ آنها به‌ جاي‌ اين‌ كه‌ رهبرشدن‌ را انتخاب‌ كنند، مرئوس‌ و فرمانبردار باشند. در حقيقت‌ مسؤوليت‌ آنها را به‌زحمت‌ مي‌اندازد و اغلب‌ فاقد وسعت‌ و گشادگي‌ راهبردي‌ و تاكتيكي‌ هستند كه‌مستلزم‌ رهبر شدن‌ همين‌ است‌. متولدين‌ شهريور ماه‌ اساسا افرادي‌ با تدبير و باسياست‌ هستند و در جهت‌ نيل‌ و دستيابي‌ به‌ اهداف‌ مورد نظرشان‌ با مسؤوليت‌محدود واقع‌بين‌ محسوب‌ مي‌شوند. آنها خصيصه‌ بي‌اعتمادي‌ خودشان‌ را به‌ ديگران‌نسبت‌ مي‌دهند و بيشتر مايلند كه‌ ديگران‌ كارهاي‌ پر زحمت‌ و طاقت‌ فرسا را انجام‌دهند و براي‌ رسيدن‌ به‌ خواسته‌هايشان‌ هر چيزي‌ را به‌ زير دستانشان‌ تحميل‌مي‌كنند، گرچه‌ اين‌ طرز برخورد را با عدالت‌ و انصاف‌ تعديل‌ مي‌نمايند. آنها ازتوانايي‌هاي‌ بالقوه‌اي‌ در امر هنر، علوم‌ و زبان‌ برخوردارند. مخصوصا از زبان‌ به‌طرزي‌ صحيح‌، واضح‌ و رسمي‌ استفاده‌ مي‌كنند و درست‌ مثل‌ دستور نويس‌ها و ريشه‌شناسان‌ به‌ معاني‌ الفاظ توجه‌ مي‌نمايند. آنها از حافظه‌اي‌ خوب‌ براي‌ نقل‌ قول‌ها درموارد مناسب‌ و لازم‌ برخوردارند. اگرچه‌ در كار زمين‌ پيمايي‌ و نقشه‌ برداري‌ ازمهارت‌ خاصي‌ بهره‌مند هستند، به‌ جاي‌ كار در يك‌ كارگاه‌، بهتر است‌ كه‌ در يك‌كتابخانه‌ يا اداره‌ به‌ كار مشغول‌ شوند.

آنها به‌ محرك‌ و مشوقي‌ نياز دارند تا با بهره‌گيري‌ از فكرشان‌ به‌ حل‌ مشكلات‌ بپردازندو زندگي‌ يكنواخت‌ و كار كردن‌ را كه‌ نياز به‌ فكر كردن‌ زياد ندارند، ترجيح‌ مي‌دهند.در امر پول‌ خرج‌ كردن‌ و ماديات‌ محتاط هستند و علاقه‌شان‌ به‌ آمار باعث‌ مي‌شود كه‌بهترين‌ دفتردار و حسابدار از كار در آيند. همچنين‌ سردبير، ويراستار، تدوين‌ گر،فيزيك‌ دان‌ و شيمي‌ دان‌هاي‌ تحليل‌ گري‌ مي‌توانند باشند. در كارهاي‌ رفاهي‌،اجتماعي‌، بهزيستي‌ موفقيت‌ كسب‌ مي‌كنند و مايلند كه‌ به‌ افراد زير دست‌ و پايين‌تراز خويش‌ كمك‌ و خدمت‌ نمايند. آنها مي‌توانند پزشك‌، پرستار، روان‌ شناس‌، دبير،دبير انجمن‌، منشي‌هاي‌ رازدار، فن‌ شناس‌، بازرس‌، سرگروهبان‌، موسيقي‌ دان‌، منتقد،سخنگوي‌ عموم‌ و نويسنده‌ باشند به‌ خصوص‌ در امر نوشتن‌ واژه‌نامه‌ و دايره‌ المعارف‌از تبحر خاصي‌ برخوردارند. هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولد شهريور ماه‌ علاقه‌ زيادي‌ به‌تاريخ‌ دارند. گرچه‌ در كارهاي‌ تجاري‌ زيركي‌، زرنگي‌، ابتكار و هنرمندي‌ تحليل‌گرانه‌شان‌ مي‌تواند آنها را به‌ سمت‌ نادرستي‌ و تقلب‌ سوق‌ دهد، ولي‌ معمولا شعور ومنطق‌ شرافتمندانه‌ و وجداني‌شان‌ در برابر اين‌ وسوسه‌ها مقاومت‌ مي‌كند. زنان‌ متولدشهريورماه‌ مي‌توانند در زمينه‌ طراحي‌ لباس‌ و مد موفق‌ باشند، چون‌ در اين‌ زمينه‌ ازشامه‌اي‌ قوي‌ و ابتكار عمل‌ برخوردارند و مي‌توانند در اين‌ امر پيشگام‌ باشند. در هرحرفه‌اي‌، آنها به‌ راحتي‌ نقطه‌ نظرات‌ جديد را درك‌ مي‌كنند ولي‌ هميشه‌ با احتياط وحفظ ارزش‌ حقيقي‌ خويش‌ پيش‌ مي‌روند. آنها عاشق‌ زندگي‌ روستايي‌ هستند ولي‌احتمالش‌ ضعيف‌ است‌ كه‌ كشاورزاني‌ خوب‌ از آب‌ درآيند، مگر اين‌ كه‌ بتوانند بروسواس‌ و علاقه‌ شديدشان‌ بر نظافت‌، بهداشت‌ و پاكيزگي‌ غلبه‌ نمايند.

نقطه‌ ضعف‌ها و اشتباهاتشان‌ نيز مثل‌ ساير برج‌هاي‌ ديگر، ناشي‌ از افراط و تفريط درحسن‌ها و پاكدامني‌ آنهاست‌. تو داري‌، خودداري‌، كم‌ حرفي‌، سختگيري‌، مشكل‌پسندي‌، شكسته‌ نفسي‌، حجب‌ و حيا، ميانه‌ روي‌، فروتني‌ و تواضع‌ شان‌ گاهي‌ تبديل‌به‌ وسواس‌ مي‌شود. انتقاد، ايرادگيري‌ و نق‌ زدنشان‌ تبديل‌ به‌ جنجال‌ و هياهو مي‌شود.

نگراني‌شان‌ نسبت‌ به‌ جزييات‌ تبديل‌ به‌ معضل‌ و گره‌ كوري‌ مي‌شود و در نهايت‌ درتصميم‌گيري‌ دو دل‌ مي‌شوند و همين‌ باعث‌ مي‌شود كه‌ از كاه‌ كوهي‌ بزرگ‌ بسازند.احتياط، دور انديشي‌، سنجيدگي‌ و آينده‌ نگري‌ آنها تبديل‌ به‌ نيرنگ‌ و تزوير مي‌شود ودر نتيجه‌ به‌ انواع‌ بيماري‌ هراسي‌ها دچار مي‌گردند.


بيماري‌ها و مشكلات‌ احتمالي‌ متولدين‌ «شهريور ماه‌»:
گفته‌ مي‌شود كه‌ سنبله‌ بر روي‌ دست‌ها، شكم‌، روده‌ها، طحال‌ و سيستم‌ عصبي‌مركزي‌ حكمراني‌ مي‌كند. بنابراين‌ متولدين‌ شهريورماه‌ مستعد ابتلا به‌ زكام‌،سرماخوردگي‌، سينه‌ درد، سرفه‌، سينه‌ پهلو، ذات‌ الجنب‌، ذات‌ الريه‌ و ناراحتي‌هاي‌عصبي‌ هستند. از آن‌ جايي‌ كه‌ طبيعتا نگران‌ و دلشوره‌اي‌ هستند، به‌ ناراحتي‌هاي‌معده‌ و روده‌ مثل‌ قولنج‌ و زخم‌ معده‌ دچار مي‌شوند. هم‌ زنان‌ و هم‌ مردان‌ متولدشهريور ماه‌ به‌ غذا علاقه‌ خاصي‌ دارند و از آنجايي‌ كه‌ معده‌هايشان‌ حساس‌ است‌،بايد در مورد رژيم‌ غذايي‌ خود دقت‌ فراوان‌ داشته‌ باشند و اين‌ علاقه‌ وافر را بابرخورداري‌ از مواد غذايي‌ كم‌ نظير و كمياب‌ مهار نمايند.

علاقمندي‌ها: مواد غذايي‌ سالم‌ و بهداشتي‌ ـ ميدان‌هاي‌ مبارزه‌ ـ بهداشت‌ و نظافت‌ـ نظم‌ و ترتيب‌ ـ سلامت‌.

بيزاري‌ها: هر مشكل‌ و خطر جسماني‌ ـ هر چيز كثيف‌ و ناشايست‌ ـ كارمندان‌بي‌دقت‌، نامرتب‌ و شلخته‌ ـ بدبختي‌ و فلاكت‌ ـ بي‌ثباتي‌ و متغير بودن‌.

Rose حالا که آمده ای چترت را ببند...
در سرای ما جز مهربانی نمیبارد...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Bitanem ، آشنای غریب ، فاطمه گل
۲۲ آذر ۱۳۹۲, ۰۴:۳۳ عصر
ارسال: #7
RE: طالع بینی ماه تولد اعضا...
ممنونم ازت...واقعا زحمت کشیدی انتظار جان

همین که تو می دانی
“دوستت دارم”
کافیست …
بگذار
خفه کند خودش را دنیـا................
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Entezar
۲۹ آذر ۱۳۹۲, ۱۰:۲۴ عصر
ارسال: #8
RE: طالع بینی ماه تولد اعضا...
بله...بله.
من هنوزم منتظرم....

خدایا دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها ، یا دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Entezar
۳۰ آذر ۱۳۹۲, ۰۳:۲۴ صبح
ارسال: #9
طالع بینی ماه تولد اعضا...
عذر میخوام بابت تاخیر...
اینم از طالع بینی ماه تولد شما(خرداد)
فقط بعد خوندن نسبت به مطلب از 0 تا 20 رای بدید که چقدر درست بود چقدر غلط؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟


ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ خرداد ماه‌:
انعطاف‌پذیر و همه‌ فن‌ حریف‌
خوش‌ مشرب‌، خوش‌ صحبت‌، بذله‌گو
شاداب‌، با طراوت‌، پرتحرک‌، سرزنده‌ و خلاق‌

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ خرداد ماه‌:
عصبی‌ و نگران‌
ظاهربین‌، بی‌ثابت‌ و دمدمی‌
ناقلا، کنجکاو و فضول‌

متولدین‌ خرداد ماه‌ افرادی‌ دو شخصیتی‌، گریز پا، پیچیده‌ و شیفته‌ مخالفت‌ هستند.همین‌ خصوصیات‌ از یک‌ جنبه‌ باعث‌ حسن‌ها و همه‌ فن‌ حریف‌ بودنشان‌ هستند و ازیک‌ جنبه‌ باعث‌ عیوب‌ و عادات‌ بد و بوالهوس‌ بودنشان‌ می‌باشند. این‌ برج‌ در ارتباطبا سیاره‌ عطارد (تیر) یعنی‌ سیاره‌ بچگی‌ و نوجوانی‌ است‌ و تابعان‌ آن‌ مستعد دارابودن‌ آداب‌ و رفتار مؤدبانه‌ و همچنین‌ اشتباهات‌ جوانان‌ هستند. هنگامی‌ که‌ جنبه‌شخصیتی‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمایش‌ می‌گذارند، خیلی‌ جذاب‌ می‌شوند و امان‌ از وقتی‌ که‌جنبه‌ شخصیتی‌ منفی‌شان‌ را نشان‌ دهند... از بد هم‌ بدتر می‌شوند. آنها درست‌ مثل‌بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقیقت‌ افسونگرانی‌ به‌ شمار می‌آیند که‌اگر شرایط به‌ نفع‌ آنها پیش‌ برود بهترین‌ها هستند، در غیر این‌ صورت‌ افرادی‌خودخواه‌، خود محور، تخیلی‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بی‌قرار می‌شوند. آنها با یک‌ دنیاشور و شوق‌ فعالیت‌های‌ جدید را آغاز می‌کنند، ولی‌ از آنجایی‌ که‌ کمی‌ بی‌ دقت‌ و کم‌تلاش‌ هستند و دائما از شاخه‌ای‌ به‌ شاخه‌ دیگر می‌پرند و می‌خواهند چیزهای‌ جدیدرا تجربه‌ نمایند، درست‌ مثل‌ یک‌ پروانه‌ که‌ از روی‌ گلی‌ به‌ روی‌ گل‌ دیگر در حال‌رقص‌ و پرواز است‌، بی‌هدف‌ و بی‌دلیل‌ بدون‌ آن‌ که‌ یک‌ کار را به‌ پایان‌ برسانند، آن‌ رانیمه‌ کاره‌ رها کرده‌ و به‌ سراغ‌ کار دیگری‌ می‌روند. زندگی‌ به‌ نظر آنها یک‌ بازی‌ است‌که‌ باید همیشه‌ مملو از حرکات‌ و فعالیت‌های‌ جدید و سرگرمی‌های‌ بی‌وقفه‌ باشد وآنها فارغ‌ از کار و زندگی‌ یکنواخت‌ و عادی‌ باشند. تغییر دادن‌ ناگهانی‌ در وسطجریان‌ یکی‌ دیگر از خصلت‌های‌ عجیب‌ و غریب‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ است‌ که‌ به‌همین‌ دلیل‌ تصمیم‌گیری‌ و ثابت‌ قدم‌ ماندن‌ برایشان‌ دشوار می‌شود.

از آنجایی‌ که‌ آنها به‌ اندازه‌ کافی‌ خودآگاه‌ نیستند، به‌ راحتی‌ جنگ‌ و دعوا به‌ راه‌می‌اندازند و تا جای‌ ممکن‌ می‌کوشند تا دارای‌ حس‌ تشخیص‌ یا تمیز بوده‌ و بر حق‌جلوه‌ کنند. خصلت‌های‌ خوب‌ آنها آن‌ چنان‌ جذاب‌ و گیرا هستند که‌ به‌ آسانی‌ افراد رابه‌ سمت‌ خودشان‌ جلب‌ می‌کنند. آنها نسبت‌ به‌ فقرا و دردمندان‌ با محبت‌، دلسوز،ملایم‌، باگذشت‌، سخاوتمند و با نزاکت‌ هستند ولی‌ متأسفانه‌ هیچ‌ گاه‌ به‌ نتایج‌ دلخواه‌و مطلوب‌ دست‌ نمی‌یابند، چون‌ سر زندگی‌ و نشاط بیش‌ از حدشان‌ با این‌ حالت‌تداخل‌ می‌کند و در تضاد است‌. آنها خیلی‌ سریع‌ یاد می‌گیرند که‌ از جذابیت‌ و گیرایی‌ظاهری‌ خود برای‌ دستیابی‌ به‌ اهدافشان‌ بهره‌ گیرند و هنگامی‌ که‌ برای‌ پیشرفت‌ تلاش‌می‌کنند از هر گونه‌ روشی‌ استفاده‌ می‌کنند مثل‌: دروغگویی‌، طفره‌ رفتن‌ و فرار از موردسرزنش‌ قرار گرفتن‌، انداختن‌ گناهشان‌ به‌ گردن‌ دیگران‌ و بهره‌جویی‌ از تمام‌ فریبایی‌و جذابیت‌ ظاهریشان‌. آنها زمانی‌ که‌ سرحال‌ و با حوصله‌ هستند، ممکن‌ است‌ برای‌صادق‌ بودن‌ تلاش‌ نمایند ولی‌ خودخواهی‌ و در نظر گرفتن‌ منافع‌ شخصی‌شان‌ همیشه‌بر آن‌ غلبه‌ می‌کند و در حقیقت‌ فاتح‌ است‌. اگر اوضاع‌ و شرایط باب‌ میل‌ شان‌ نباشد،درست‌ مثل‌ بچه‌ها اخم‌ می‌کنند، عنق‌ می‌شوند و خواهان‌ جلب‌ توجه‌، تعریف‌ وتمجید، صرف‌ پول‌ و انرژی‌ دیگران‌ هستند. آنها مثل‌ یک‌ آفتاب‌ پرست‌ هرگونه‌تغییری‌ را در محیط اطراف‌ خود منعکس‌ می‌کنند و اگر عصبانی‌ و بداخلاق‌ شوند،افرادی‌ بدبین‌، ترش‌ رو، نجوش‌، بدعنق‌ شده‌ و به‌ صورت‌ مادی‌ گرایانه‌ای‌ خود محورو خودبین‌ می‌شوند. اگر شرایط زندگی‌ واقعا برایشان‌ دشوار شود، کاملا قدرت‌ اراده‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند. در این‌ مواقع‌ آنها کم‌ حرف‌، درون‌ گرا، کم‌ رو، نگران‌،عصبی‌، ترشرو، خشک‌، ناراضی‌، غیرقابل‌ انعطاف‌، حساس‌ و تحریک‌پذیر می‌شوند.از طرفی‌ از آنجایی‌ که‌ همه‌ فن‌ حریف‌ هستند و مهارت‌های‌ زیادی‌ دارند، می‌توانندخیلی‌ سریع‌ انطباق‌پذیر شده‌ و با بهره‌گیری‌ از خلاقیت‌ و هوش‌ و ذکاوت‌موروثی‌شان‌ خودشان‌ را با دنیای‌ اطراف‌ منطبق‌ سازند و کنترل‌ اوضاع‌ را در دست‌بگیرند.

اکثر متولدین‌ خرداد ماه‌ دارای‌ هوش‌ و ذکاوتی‌ بالا و ذاتی‌ و بعضا درخشان‌ هستند وعاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزی‌ و هوشمندانه‌ می‌باشند. اگرچه‌ تمرکز حواس‌ و دقت‌ وتوجهشان‌ برای‌ مدتی‌ زیاد است‌ ولی‌ متأسفانه‌ دوامی‌ ندارد. فرزی‌ و چالاکی‌ و انرژی‌سرشار ذهنی‌شان‌ به‌ آنها اشتهایی‌ سیری‌ناپذیر برای‌ کسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جدیدمی‌دهد، اگرچه‌ آنها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌ اندوزی‌ و یادگیری‌ بیزارند. آنهاتقریبا به‌ راحتی‌ هر چیزی‌ را که‌ لازمه‌اش‌ دارا بودن‌ هوش‌ و چابکی‌ است‌، به‌ سرعت‌یاد می‌گیرند. آنها خیلی‌ زود انواع‌ مهارت‌های‌ یدی‌ را فرا می‌گیرند. آنها دارای‌ بینشی‌تحلیلی‌ هستند که‌ همین‌ آن‌ چنان‌ توانایی‌ به‌ آنها می‌بخشد که‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند هردو جنبه‌ یک‌ سؤال‌ را دریابند ولی‌ همیشه‌ تصمیم‌گیری‌ برایشان‌ دشوار است‌. آنهامی‌توانند از هوششان‌ به‌ بهترین‌ وجهی‌ کمک‌ بگیرند تا دو جنبه‌ شخصیتی‌ خویش‌ رابا هم‌ هماهنگ‌ کرده‌ و موفق‌ شوند. اگر با مشکلی‌ مواجه‌ شوند، تا زمانی‌ که‌ راه‌ حلی‌برای‌ آن‌ پیدا نکنند، نگران‌ می‌مانند: گاهی‌ برای‌ حل‌ مشکلات‌شان‌ حتی‌ فکر دیگران‌را می‌دزدند، خطرها را به‌ جان‌ می‌خرند، خودشان‌ را در چندین‌ فعالیت‌ و کار غرق‌می‌کنند تا مشکلات‌ شان‌ حل‌ شود.

متولدین‌ خردادماه‌ ممکن‌ است‌ از نظر عاطفی‌ عمیقا درگیر شوند ولی‌ جنبه‌ دیگرشخصیت‌شان‌ بر ضد احساساتی‌ بودن‌ آنهاست‌ و در یک‌ موقعیت‌ رمانتیک‌ به‌ ناگاه‌ظاهر شده‌، به‌ آن‌ می‌خندند و بیشتر اوقات‌ پیروز می‌شوند.

آنها هنگامی‌ که‌ عاشق‌ می‌شوند، سعی‌ دارند حتی‌ الامکان‌ آن‌ را از نظر عقلایی‌ تجزیه‌و تحلیل‌ نمایند ولی‌ از آنجایی‌ که‌ هیچ‌ چیز را جدی‌ نمی‌گیرند، علیرغم‌ آن‌ که‌ ابتداشدیدا از نظر احساسی‌ درگیر می‌شوند، ولی‌ تا هنگامی‌ که‌ برایشان‌ تازگی‌ دارد وجدید است‌، به‌ آن‌ پایدار می‌مانند، سپس‌ چون‌ سرخوش‌ هستند، اگر احساس‌ کنند که‌عشق‌ برایشان‌ یکنواخت‌ و خسته‌ کننده‌ شده‌ برای‌ آن‌ که‌ مبادا درد و رنجی‌ را متحمل‌شوند، کم‌ کم‌ خودشان‌ را کنار می‌کشند.

آنها در موقعیت‌های‌ کمتر جدی‌، دوستانی‌ سرگرم‌ کننده‌ هستند، البته‌ نسبتا آشنایان‌خوبی‌ محسوب‌ می‌شوند تا دوستانی‌ خوب‌€ حتی‌ جدی‌ترین‌ افراد متولد خرداد ماه‌هرگز کسل‌ کننده‌ و خسته‌ کننده‌ نیستند. آنها باطنا بشاش‌ و بازیگوش‌ هستند و درجمع‌ و مهمانی‌ خوش‌ صحبت‌، مجلس‌ آرا و سر و زبان‌ دار می‌شوند و مثل‌ نگینی‌می‌درخشند.

متولدین‌ خرداد ماه‌ می‌توانند در بسیاری‌ از زمینه‌ها موفق‌ باشند. آنها می‌توانندسخنران‌ یا نویسنده‌ شوند. به‌ عنوان‌ مناظره‌ کننده‌، دیپلمات‌ با سیاست‌ ]اگرچه‌ در امرسیاست‌ آنها بیشتر به‌ تئوری‌ها علاقمند هستند تا عمل‌[، دبیر، شاعر، روزنامه‌نگار یاوکیل‌ دعاوی‌ می‌توانند به‌ اوج‌ شکوفایی‌ خود برسند. در امر تجارت‌ هر کاری‌ که‌مستلزم‌ حاضر جوابی‌ و چابکی‌ باشد، مناسب‌ حال‌ آنهاست‌: مثل‌ نماینده‌ و بازاریاب‌مسافرتی‌، حق‌ العمل‌ کاری‌ و خلاصه‌ تمام‌ مشاغلی‌ که‌ در ارتباط با عموم‌ و صحبت‌کردن‌ است‌. از آنجایی‌ که‌ آنها منصف‌، بی‌طرف‌، منطقی‌، اهل‌ استدلال‌ و تحلیل‌ گرهستند، می‌توانند دانشمندانی‌ موفق‌ شوند، به‌ خصوص‌ در زمینه‌های‌ پزشکی‌ وستاره‌شناسی‌ (نجوم‌). همچنین‌ می‌توانند در نیروهای‌ مسلح‌ به‌ مقامات‌ بالا برسندچون‌ خطر را جدی‌ نمی‌گیرند و می‌توانند به‌ راحتی‌ یک‌ سابقه‌ در زمینه‌ ایثار و ازخودگذشتگی‌ نسبت‌ به‌ وظایف‌ و اعمال‌ حماسی‌ و قهرمانانه‌ کسب‌ کنند. در زمینه‌ هنرنیز در رشته‌های‌ موسیقی‌، نقاشی‌ و مجسمه‌سازی‌ می‌توانند دست‌ همه‌ را از پشت‌ببندند. آنها می‌توانند محققان‌ و پژوهشگرانی‌ قوی‌ باشند. متأسفانه‌ گهگاهی‌ نیز ازجنبه‌ منفی‌ ممکن‌ است‌ دست‌ به‌ کلاهبرداری‌، سرقت‌ و حتی‌ جادو و جنبل‌ بزنند و به‌انحطاط کشیده‌ شوند.

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ خردادماه‌:
صورت‌ فلکی‌ جوزا بر بازوها، شانه‌، دست‌ها، ریه‌ و سیستم‌ عصبی‌ حکمرانی‌ می‌کندو متولدین‌ خرداد ماه‌ باید از اتفاقاتی‌ که‌ ممکن‌ است‌ برای‌ قسمت‌ بالای‌ بدنشان‌ رخ‌دهد و همچنین‌ بیماری‌های‌ عصبی‌ و ریوی‌ مثل‌ زکام‌ و برونشیت‌ (التهاب‌ نایژه‌ها)هوشیار و آگاه‌ باشند. اگر تحت‌ فشارهای‌ شدید عصبی‌ قرار بگیرند از درون‌ خردمی‌شوند و تمام‌ بنیه‌ خود را از دست‌ می‌دهند.

شما بدون‌ دلیل‌ و به‌ راحتی‌ خودتان‌ و دیگران‌ را آزار داده‌ و به‌ خطر می‌اندازید. گاهی‌اوقات‌ پرداختن‌ بیش‌ از حد و با شدت‌ و حدت‌ زیاد نیز می‌تواند برایتان‌ خطرآفرین‌باشد.

علاقمندی‌ها: حرف‌ زدن‌، مسایل‌ نوظهور و غیرمعمول‌، تنوع‌ در زندگی‌، پروژه‌های‌متعدد که‌ همه‌ در یک‌ زمان‌ در جریان‌ هستند و مطالعه‌.

بیزاریها: محدودیت‌ و در قید و بند قرار گرفتن‌، تحت‌ آموزش‌ قرار گرفتن‌ دایمی‌،زندگی‌ یکنواخت‌ و بی‌هیجان‌، بی‌تحرکی‌ و مسامحه‌ فکری‌ و ذهنی‌ و تنها ماندن‌.


مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ به‌ وجود بیایید و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آنها:
درست‌ مثل‌ تمام‌ برج‌های‌ خورشیدی‌ ما همگی‌ خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دررابطه‌ با شخصیت‌ خود داریم‌. هنگامی‌ که‌ این‌ ویژگی‌ها سرکوب‌ شده‌ یا درک‌ نشوند،مشکلاتی‌ به‌ وجود می‌آیند. اما شخص‌ قادر است‌ به‌ کمک‌ دیگران‌ این‌ مشکلات‌ رابررسی‌ کرده‌ و براساس‌ خصوصیات‌ فردی‌ خود به‌ راه‌ حلی‌ برسد. احتمال‌ این‌ که‌متولدین‌ خرداد ماه‌ با پاره‌ای‌ از مشکلات‌ زیر مواجه‌ شوند، زیاد است‌، بنابراین‌ این‌راه‌ حل‌ها را امتحان‌ کنید تا از نتایج‌ حاصله‌ شگفت‌ زده‌ شوید:
مشکل‌: ظاهربین‌ بودن‌ شما می‌تواند در تمام‌ ارتباطتان‌ با دیگران‌ و هم‌ چنین‌ درزمینه‌ ترقی‌ و پیشرفت‌ در بسیاری‌ از مشاغلی‌ که‌ لازمه‌اشان‌ جد و جهد عمیق‌ است‌،برایتان‌ مشکل‌ بزرگی‌ ایجاد کند. این‌ خصیصه‌ اغلب‌ در متولدین‌ خرداد ماه‌ به‌ چشم‌می‌خورد.
راه‌ حل‌: برای‌ مهار کردن‌ این‌ خصلت‌ بهتر است‌ تلاش‌ کنید تا با آگاهی‌ و هوشیاری‌کامل‌ دست‌ به‌ هر کاری‌ بزنید. اگر متعهد شدید یا مسؤولیتی‌ را پذیرفتید، باید خودتان‌را وادار نمایید تا عهدشکنی‌ نکنید. البته‌ این‌ کار دشوار ولی‌ عملی‌ است‌ و بررسی‌هاثابت‌ کرده‌اند که‌ هر کسی‌ این‌ راه‌ را امتحان‌ کرده‌ به‌ نتیجه‌ رسیده‌ است‌.
مشکل‌: شما به‌ جای‌ آن‌ که‌ در سکوت‌ و آرامش‌ به‌ حل‌ مشکلات‌تان‌ بیندیشید، آنها رابا عزیزانتان‌ در میان‌ گذاشته‌ و به‌ بحث‌ و جدل‌ می‌پردازید و یا حرف‌ها را از کسی‌ به‌شخص‌ دیگر می‌برید و می‌آورید، سپس‌ عقب‌ نشینی‌ کرده‌ و از این‌ نمایش‌ جنجالی‌لذت‌ می‌برید: غافل‌ از این‌ که‌ عاقبت‌ این‌ مشکل‌ گریبانگر خودتان‌ می‌شود.
راه‌ حل‌: ممکن‌ است‌ با این‌ عمل‌ از بی‌حوصلگی‌ و دلتنگی‌ خارج‌ شوید ولی‌ نبایداجازه‌ دهید چنین‌ اتفاقی‌ رخ‌ دهد، چون‌ خیلی‌ زود کنترل‌ اوضاع‌ از عهده‌ شما خارج‌شده‌ و برایتان‌ گران‌ تمام‌ می‌شود و عشق‌ و محبتی‌ را که‌ سزاوارش‌ هستید، از دست‌می‌دهید. هنگامی‌ که‌ احساس‌ می‌کنید در شرف‌ انجام‌ چنین‌ عملی‌ هستید، بهتر است‌هر چه‌ سریع‌تر از خانه‌ یا آن‌ محیط خارج‌ شده‌ و برای‌ مدتی‌ طولانی‌ در هوای‌ آزادقدم‌ بزنید تا این‌ افکار از سرتان‌ بیرون‌ روند.
مشکل‌: بی‌حوصلگی‌ و دلتنگی‌ یکی‌ از بزرگترین‌ مشکلات‌ شما هستند و اگر به‌سرعت‌ راهی‌ برای‌ تسکین‌ آنها نیابید، تبدیل‌ به منبع‌ شر می‌شوند.
راه‌ حل‌: شما آنقدر هوش‌ و استعداد خلاق‌ و سازنده‌ دارید که‌ اگر آنها را صرف‌کارهای‌ مثبت‌ و سرگرم‌ کننده‌ کنید، دیگر فرصتی‌ برایتان‌ باقی‌ نمی‌ماند تا بی‌حوصله‌و کسل‌ شوید. همچنین‌ می‌توانید به‌ فعالیت‌های‌ جسمانی‌ بپردازید تا بیکار نمانید،مثل‌: تمرینات‌ بدنی‌ ژیمناستیک‌ (بدنسازی‌)، تنیس‌، پیاده‌ روی‌ و غیره‌.
مشکل‌: اگر در خوردن‌ افراط کنید یا دست‌ به‌ شب‌ زنده‌ داری‌ بزنید، سلامتی‌جسمانی‌تان‌ به‌ خطر می‌افتد و با افزایش‌ سن‌تان‌ این‌ حالت‌ تشدید می‌شود.
راه‌ حل‌: گرایشات‌ و اشتیاق‌ وافر خود را نسبت‌ به‌ اینها کاهش‌ دهید و مهمانی‌رفتن‌ها را فقط به‌ روزهای‌ تعطیل‌ اختصاص‌ دهید. اگر هر چیزی‌ را در حالت‌ تعادل‌حفظ کنید دیگر مجبور نمی‌شوید که‌ با انواع‌ و اقسام‌ بیماری‌ها مثل‌ بیماری‌ کبدی‌ یاچاقی‌ بیش‌ از حد دست‌ و پنجه‌ نرم‌ کنید.

سیاره‌ حاکم‌ بر شما عطارد (تیر) است‌.
فاصله‌ متوسط عطارد از خورشید0/387
دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌)0/24
شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر)2/439
شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر)2/439
دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ ساعت‌)1/408
انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌)0
تعداد ماهواره‌ها0
از آنجایی‌ که‌ هیچ‌ حیوانی‌ به‌ جز گرگ‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شما ظاهر نشده‌، دوقلوهانشان‌ دهنده‌ ماه‌ تولد شما هستند.

رنگ‌ انتخابی‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ «سبز» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ «عقیق‌» است‌. این‌ سنگ‌ برای‌ کمک‌ به‌رفع‌ مشکلات‌ مربوط به‌ گردش‌ یا جریان‌ خون‌ و تنظیم‌ شدت‌ احساسات‌ درونی‌ شمابسیار مؤثر است‌. همچنین‌ برای‌ رهایی‌ از افسردگی‌ نیز خیلی‌ مفید محسوب‌ می‌شود.سنگ‌ قیمتی‌ دیگری‌ نیز برای‌ کمک‌ به‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ وجود دارد، «زمرد» ولی‌ ازآنجایی‌ که‌ عقیق‌ در رابطه‌ با عطارد بهتر مرتعش‌ می‌شود، خیلی‌ خیلی‌ سودمند به‌شمار می‌آید.


Rose حالا که آمده ای چترت را ببند...
در سرای ما جز مهربانی نمیبارد...
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Bitanem ، فاطمه گل
۶ دي ۱۳۹۲, ۰۶:۳۹ عصر
ارسال: #10
RE: طالع بینی ماه تولد اعضا...
20بود.عالی.
البته ی جاهایی از بدیهای متولدین ماه گفته بود که خب شامل من نمیشه...Smile
ولی بقیه ش دقیقا درست بود...
ی طالع بینی درخواستی هم دارم.متولد آبان.لطفا"!

خدایا دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها ، یا دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Bitanem ، Entezar
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا