ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امیتازات: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فراماسونری چیست؟
۳۰ دي ۱۳۸۹, ۰۶:۵۸ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ دي ۱۳۸۹ ۰۹:۰۶ عصر، توسط کبوتر حرم.)
ارسال: #1
فراماسونری چیست؟
سلام بر یاوران قرآنی

موافقید در ارتباط با فرماسون ها،عقاید، علائم و اهدافشون بحث کنیم و مطلب بزاریم؟
چقدر در این مورد اطلاعات دارید و یا به موضوعات این چنینی علاقه؟

با تشکر


[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcQ-ZD_iIZqFSfZpRm-xxLT...xDLhNJO-cY]

آقاجان بدانید و بدانند که لبخند رضایت شما را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط متشكرم ، مشکات ، sh1000
صفحه 3 (پست بالا اولین پست این موضوع است.)
۲۲ بهمن ۱۳۸۹, ۰۷:۵۳ عصر
ارسال: #21
RE: فراماسونری چیست؟
بخش دوم ـ اسرائيل و مرد عنکبوتي

يکي از روشهاي هاليوود در تغيير دادن ذهنيت مردم جهان نسبت به يک موضوع ، ساختن فيلمهايي است با آن مضامين ، که در آنها شخصيت ها و قهرمانان فيلم بر خلاف ذهنيت عمومي مخاطبان رفتار کرده و به مرور زمان ديدگاه مردم نسبت به آن پديده تغيير مي کند . اين روش را در دو موضوع به طور اجمال بررسي مي نماييم :

1ـ موش
2 ـ هولوکاست

1 ـ موش در فرهنگ مردم اروپا نماد پلشتي ، خسيسي ، حرص ، مخفي کاري ، آفت و .. مي باشد . در طول تاريخ اروپا بر اثر همنشيني يهوديان با مردم آن و رفتارهاي اجتماعي آنها با غير يهوديان ، مردم اروپا به يهوديان لقب موش داده اند .
رفتار يهوديان در جامعه اروپا ، نقش آنها در گسترش ربا و آسيب هاي اقتصادي ، حرص آنها در مال اندوزي ، خست آنها نسبت به کمک به ديگران و ديگر رفتارهاي آنها باعث نفرت و انزجار مردم اروپا از آنها گرديد .
يهوديان براي اينکه بتوانند ذهنيت مردم اروپا را نسبت به خود تغيير دهند ، سعي کردند ذهنيت آنها را نسبت به موش که نماد يهود بود عوض نمايند . به همين دليل با شکل گيري سينما و هاليوود ، کمپاني هاي کارتوني به معرفي شخصيت هايي چون ميکي موس ، تام و جري ، موش سر آشپز و ... پرداختند که در آنها موش يک موجود دوست داشتني با ويژگي هاي مثبت و برتر مي باشد که هميشه در کارش موفق است و مورد تمجيد ديگران قرار مي گيرد .
پس از ساخت اين شخصيت هاي کارتوني ، بازار تبليغات و محصولات تجاري و عروسکي آنها نيز رونق گرفت و گسترش يافت . ثمره ي اين روند اين بود که ذهن کودکان نسبت به موش ذهنيت مثبتي داشت و هر گونه تشبيه کردن يهود به موش باعث مثبت جلوه کردن يهوديان مي شد . هنوز هم اين شخصيت پردازي موش موفق در فيلمها ديده مي شود و به ندرت مي توان موشي را در فيلمها يافت که شخصيت واقعي و يا منفي داشته باشد .


2 ـ هولوکاست ، يهوديان و صهيونيستها براي پذيرش عمومي افکار جهان نسبت به دروغ تاريخي هولوکاست و متهم کردن آلمان هيتلري ، شروع به ساخت فيلمها و سريالهايي نمودند که در آن موضوع ساختگي هولوکاست به طور جدي مطرح مي شد . با نمايش اين فيلمها به مرور ذهنيت مردم اين واقعه را پذيرفت و چهره اي مظلوم از يهود در ذهن آنها شکل گرفت . يهوديان سپس با مظلوم نمايي در سطح جهان به کسب امتيازات مختلف پرداختند که يکي از آنها تاسيس دولت جمعي اسرائيل است .
با شکل گيري اين ذهنيت ميان مردم کمتر کسي به ارتباط يهوديان اروپا و آلمان هيتلري در راه اندازي جنگهاي اول و دوم اروپا ، فکر خواهد نمود و دست يهود در جنگ افروزي و بهره برداري از جنگ پنهان خواهد بود .

با اين مقدمه به سراغ ارتباط ميان اسرائيل ، يهوديان و مرد عنکبوتي مي رويم :
در سال 2000 ميلادي پس از شکست اسرائيل از مقاومت اسلامي حزب الله لبنان و عقب نشيني آنها از مناطق جنوبي لبنان ، مراسم جشني به مناسبت پيروزي و آزادسازي آن مناطق ، در ورزشگاه يکي از شهرهاي جنوب لبنان برگزار شد . در اين مراسم ، سيد حسن نصرالله دبير کل مقاومت اسلامي حزب الله لبنان ، در سخنراني خود ، جمله اي استراتژيک و مهم ايراد کرد که تيتراژ بسياري از برنامه هاي مستند و خبري گرديد . جمله او عبارت بود از : (و الله هذا الاسرائيل اوهن من بيت العنکبوت)؛ « به خدا قسم اين اسرائيل از خانه ي عنکبوت سست تر است » اين تعبير دقيق و مهم ، آينده اسرائيل را ترسيم مي کرد که به زودي از هم خواهد پاشيد . با وقوع جنگ 33 روزه و پيروزي حزب الله لبنان و شروع شکست هاي بزرگ اسرائيل ، تعبير کلام سيد حسن نصرالله واضح تر شد . پس از اين سخنراني و به کار بردن اين تشبيه براي اسرائيل ، ارتش اين کشور براي آنکه نشان دهد اين تعبير اشتباه است ، عملياتي را برنامه ريزي کرد به نام تارهاي آهنين ، تا ثابت نمايد اگر کشور اسرائيل مانند خانه ي عنکبوت مي باشد ولي تارهاي تشکيل دهنده ي آن ، آهنين و فولادين است و از هم گسسته نمي شود .

در اين عمليات که مدتي بعد از سخنراني سيد حسن نصرالله انجام گرفت ، ارتش اسرائيل قصد داشت با نفوذ به خاک لبنان و تصرف همان شهر ، پرچم اسرائيل را در آن ورزشگاه نصب نمايد و قدرت تارهاي آهنين خود را نشان دهد ولي اين عمليات شکست خورد و آنها نتوانستند وارد شهر شوند . با پخش شدن پيام سيد حسن نصرالله در سراسر جهان و شکل گيري ذهنيت مردم نسبت به جامعه ي اسرائيل و شباهت آن به خانه عنکبوت ، هيبت و اعتبار سياسي و نظامي اسرائيل به خطر افتاد . مردم آنچه از اسرائيل شنيده بودند ، اقتدار سياسي ، اقتدار نظامي ، قدرت تسليحاتي واتمي ، توانايي علمي و تکنولوژيکي و غيره بود که با اين تشبيه، تمام آن اعتبار و اقتدار ظاهري زير سوال مي رفت .
در اين مرحله ليدرها و تئوريسين هاي فکري اسرائيل و يهود ، براي حفظ اعتبار ظاهري آن ، روش قبلي خود را به کار گرفتند . اين روش که تغيير دادن يک مفهوم توسط ابزار سينماست ، در نهايت باعث تغيير ذهنيت مردم نسبت به آن مفهوم خواهد شد .
در اين مرحله سياست گذاران هاليوود به طراحي و ارائه شخصيت مرد عنکبوتي روي آوردند تا بتوانند با معرفي يک قهرمان و ناجي با ويژگي هاي عنکبوت ، ذهنيت ايجاد شده نسبت به عنکبوت را در افکار عمومي تغيير دهند . ويژگي و خصوصيت منحصر به فرد اين قهرمان بر خلاف سوپراستارهاي قبل هاليوود بود .
او نه داراي اندام تنومند و غول آسا بود و نه توانايي هنرهاي رزمي دارد و نه هوش سرشار پليسي دارد و نه از انواع سلاح استفاده مي کند . اين قهرمان حتي از سيستمهاي اطلاعاتي و جاسوسي فوق پيشرفته نيز استفاده نمي کند . بر خلاف تمام قهرمانان هاليوودي ، داراي چهره اي مهربان و آرام است . او يک فرد عادي و کمي هم دست و پا چلفتي مي باشد ، که گاهاً مورد تمسخر ديگران قرار مي گيرد . او حتي در تامين زندگي اش مشکل دارد . اين فرد تنها با گزيدن يک عنکبوت به توانايي هاي فوق بشري دست مي يابد . تمام توان و قدرت او به خاطر خصلت هاي عنکبوتي اش مي باشد . چهره اي که از او ارائه مي گردد ، يک فرد مهربان و دوست داشتني که تنها دغدغه اش حل مشکلات مردم و نجات آنها در سختي ها و حوادث مي باشد . منجي عنکبوت آنقدر در بين مردم پذيرفته مي شود که در تمام مشکلات وقتي از دست کسي کاري بر نمي آيد ، همه منتظر آمدن او هستند . تمام ابزار و سلاح او در نجات مردم و شهر ، تارهاي قوي و محکم اوست که او را از اين سوي شهر به آن سوي شهر مي برد و از اين تارها براي مهار مشکلات و تهديدها استفاده مي کند .

با خلق چنين شخصيتي ، با تارهاي محکم و قوي ، ذهنيت مخاطب نسبت به سست بودن تارهاي عنکبوت و خانه اش و منفي بودن خود عنکبوت ، تغيير مي کند و چهره اي مثبت و قوي ا زعنکبوت و خانه اش در ذهن شکل مي گيرد . در نتيجه تشبيه شدن اسرائيل به خانه ي عنکبوت نيز ديگر اين پيام را نخواهد داشت که پايه هاي حکومت اسرائيل سست و ضعيف مي باشد .


[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcQ-ZD_iIZqFSfZpRm-xxLT...xDLhNJO-cY]

آقاجان بدانید و بدانند که لبخند رضایت شما را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا ، یاس نیلوفری ، ضحی ، غریب ومنتظر(غریبه منتظر) ، zeinab ، sh1000 ، del shekaste
۲۲ بهمن ۱۳۸۹, ۰۹:۱۵ عصر
ارسال: #22
Video RE: فراماسونری چیست؟


استار باکس و صهیونیسم و رابطه با فروماسونری


خوب حالا یه مثال از یکی از شرکت ها میزنیم!آیا شما شرکت استار باکس را میشناسید؟؟؟؟؟؟؟ همون شرکت تولید کننده ی قهوه !!!! این شرکت یکی از شرکت یکی از بزرگترین پشتیبان های مالی دولت اسرائیل است! و جایزه های زیادی از اسرائیل دریافت کرد!

[تصویر:  1288884253886695_large.jpg]

خوب حالا میفهمیم که استار بارکر و آرم آن چه معنا و مفهومی دارد!!! بارکر به معنای دلار و استار به معنای ستاره! و میتوان نتیجه گرفت که یعنی دلار برای ستاره! و ستاره هم آرم اسرائیل و علامت مقدس فروماسونری است!

[تصویر:  1288885163639010_large.jpg]

خوب این مارک قهوه در کشور ما هم تا حدی رایج است و نوع سیستم اقتصادی به نحوی است که کسی که شرکت و کارخانه ای دارد باید حقی برای اسرائیل قائل شود تا آن شرکت بتواند جهانی شود! چون تمام سیستم اقتصادی به دست یهودیان و در نتیجه اسرائیل است!
[تصویر:  1288885234141982_large.jpg]


یکی از دلایل این که محصولات ما جهانی نمیشه میتونه همین باشه!!! چون کارخونه های ما به اسرائیل هیچ سهمی پرداخت نمیکنه!

[تصویر:  1288885411614848_large.jpg]

حالا فهمیدین که ما تو چه جهان صهیونیستی زندگی

میکنیم؟؟؟؟

[تصویر:  1288885549189983_large.jpg]

آيا به آيات قرآن نمى‏ انديشند يا [مگر] بر دل هايشان قفلهايى نهاده شده است؟
سوره محمد(ص)/ آیه 24
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط کبوتر حرم ، مشکات ، یاس نیلوفری ، غریب ومنتظر(غریبه منتظر) ، zeinab ، sh1000 ، del shekaste
۲۶ بهمن ۱۳۸۹, ۰۸:۱۶ عصر
ارسال: #23
RE: فراماسونری چیست؟
بخش سوم ـ سه گانه عنکبوتي و عرصه سازي فرهنگي

در سال 2001 قسمت اول از سري مرد عنکبوتي به بازار آمد ، پس از مدتي قسمت دوم و در نهايت مرد عنکبوتي 3 در سال 2007 راهي بازار شد . در اين سه گانه عنکبوتي ، قهرمان داستان که نقش منجي را براي مردم شهر دارد ، به وسيله ي نيش يک عنکبوت به توانايي هاي عنکبوتي دست مي يابد . به بررسي نکات اين مجموعه مي پردازيم :

1 ـ آنچه قابل توجه است اينکه منجي در اين مجموعه با پشتوانه ي تکنولوژي و علم مدرن و فناوري هاي پيشرفته غرب مردم را نجات نمي دهد .
بلکه قدرت فوق بشري او تنها از طريق يک حيوان به او انتقال داده مي شود . يعني مي توان از حيوانات ويژگي هاي رفتاري کسب کرد که به وسيله ي آنها ، انسانها را نجات داد . با اين روش منجي ديگر نيازي به قدرت الهي و تاييدات خداوند نخواهد داشت .

2 ـ تيتراژ ابتدايي قسمت سوم ، مجموعه اي از تارهاي تنيده شده در سراسر فضا را نشان مي دهد که به طور پيوسته و يکپارچه ، شبکه اي تار عنکبوتي را نشان مي دهد که بر جهان حاکم است . اين سيستم و شبکه تار عنکبوتي و سيطره آن بر جهان را مي توان در سيستم کابلهاي نوري فضاي سايبرناتيک که جهان اينترنت را در کل دنيا به هم مرتبط ساخته نيز مشاهده کرد .
3 ـ آغاز قسمت سوم با نمايي از شهر همراه است که ساختمانهاي آن شبيه به نمادهاي ابليسک مي باشد که يکي از نمادهاي شيطان پرستان است که در شهرهاي مختلف جهان اين نماد وجود دارد که سمبل آلت تناسلي يکي از شياطين اساطيري غرب مي باشد .

4 ـ در کل فضاي فيلم نوع ساختمانهايي که در سکانسهاي کوتاه نشان داده مي شود ، غالباً داراي معماري فراماسونري مي باشد .
5 ـ يکي از نکته هاي قابل توجه رنگ لباس مرد عنکبوتي مي باشد . رنگ اين لباس که از دو رنگ آبي و قرمز تشکيل شده است ، همرنگ لباس سوپراستارهاي قبلي هاليوود مثل سوپرمن و ... مي باشد . اين دو رنگ اصلي پرچم ايالات متحده آمريکا مي باشد . اين رنگ لباس قهرمان داستان به مخاطب اين پيام را القاء مي کند که ، همانگونه که رنگ لباس منجي مردم و شهر آبي و قرمز بود ، منجي واقعي کشورها و ملت ها هم پرچمي به همين رنگ خواهد داشت و باعث مقبوليت پرچم آمريکا در ذهن مخاطبان مي شود .
6 - يکي ديگر از نمادهاي اين مجموعه که نهادينه شده است ، علامت سلام شيطان پرستان است که مرد عنکبوتي در حالت فرستادن تار خود ، اين علامت را با دست نشان مي دهد . اين علامت يکي از رمزهاي ارتباطي ميان شيطان پرستان و گروههاي موسيقي راک و رپ مي باشد و در عکسهاي مرد عنکبوتي به طور واضح مشهود است .
علامت سلام شيطان پرستان در قالب شخصيت مرد عنکبوتي بر روي کليه محصولات با مارک مرد عنکبوتي ، در تمام بازارها ديده مي شود . لوازمي مثل حوله ، پتو ، اسباب بازي ، عکس، پوستر و ... که با اين علامت از مرد عنکبوتي در سطح شهر ديده مي شود .
حتي پارکهاي بازي ويژه کودکان که با شکل مرد عنکبوتي مي باشد ، اين حالت سلام شيطان پرستان را دارد . پذيرفته شدن اين علامت و نهادينه شدن آن در ميان مردم و کودکان ، در واقع نهادينه شدن نمادها و گروههاي شيطان پرست مي باشد . با اين علامت ماهيت اين منجي عنکبوتي کاملاً مشخص مي گردد ، « منجي شيطان پرست » .
کمتر کودکي را مي توان يافت که اسباب بازي يا وسايل مدرسه اش با عکسي از مرد عنکبوتي همراه نباشد . شايد در نگاه اول مسئله آنقدر جدي نباشد ، ولي با دانستن نقش و اهميت الگوپذيري و همزاد پنداري در کودکان و نوجوانان ، اهميت اين مطلب روشن خواهد شد . نسلي که در کودکي با الگوهاي مرد عنکبوتي و باربي ، همزاد پنداري کرده باشد ، در بزرگسالي ، چه باورها و نمادهايي را خواهد داشت ؟


7 ـ مرد عنکبوتي در قسمت اول ، جواني با چهره اي معصومانه است که بسيار مودب و اخلاق محور است . او نوعي زهد و پارسايي را به نمايش مي گذارد که در تمام مجموعه ديده مي شود . زندگي محقرانه او در يک اتاق ، نداشتن شغل مناسب و پر درآمد ، زندگي فقيرانه ، عدم سوء استفاده از قدرت ، عدم استفاده از امکانات رفاهي ، همه و همه شخصيتي نيمه زاهد از او ارائه مي دهد که براي مخاطب جذاب و دوست داشتني مي باشد .

8ـ مرد عنکبوتي در قسمت اول با پدر دوست خود ، که قصد تسلط بر شهر را دارد درگير مي شود و شهر را از تهديد او نجات مي دهد . در قسمت دوم يکي از اساتيد دانشگاه که به قدرت علم و تکنولوژي مجهز است ، تلاش مي کند که شهر را نابود نمايد و باز منجي عنکبوتي ، ناجي شهر مي شود . در قسمت سوم ، عامل تهديد کننده شهر ، دو عامل مي باشد . مرد شني که توسط تکنولوژي تغيير ساختار مولکوي ، ساختارش از شن شکل گرفته و عامل دوم يک موجود ناشناخته ، سياه رنگ که خاصيت انگل مانند دارد و از خارج زمين وارد آمريکا شده است . در واقع منجي شهر با يک موجود تغيير ماهيت يافته و يک عامل بيگانه ، خارج از تمدن آمريکايي روبروست . بررسي اين مراحل مبارزاتي مرد عنکبوتي در سه قسمت و ارتباط آن با حوادث آخرالزمان و اتفاقات منجي آخرالزمان ، مقوله اي مهم و راهبردي مي باشد که بايد در جاي ديگر به آن پرداخت .

9ـ در قسمت سوم ، يک عامل بيگانه از خارج زمين وارد مي شود و به تمدن غرب حمله مي کند . اين موضوع در بسياري از فيلمهاي هاليوودي تکرار شده است مثل مجموعه بيگانه که در چند قسمت ساخته شد . پيام اين موضوع براي جامعه آمريکا اين است که ، هميشه تمدن غرب و آمريکا مورد تهديد يک عامل بيروني و بيگانه و خارج تمدني است . زماني کمونيسم و زماني ديگر اسلام .
قرار دادن هميشگي مردم در حالت تهديد ، يکي از سياستهاي ايالات متحده است که به وسيله ي هاليوود و رسانه هاي خبري ايجاد مي گردد . اين تهديد يا کمونيسم است که چندين سال جنگ سرد و جنگ ستارگان را به خود معطوف کرد . يا اسلام است که تروريسم و حمله به آمريکا را به آن نسبت مي دهند .


10ـ يکي ديگر از موضوعات فرهنگ سازي مرد عنکبوتي ، ارائه مدل زندگي آمريکايي يا وسترنيزيشن مي باشد . وسترنيزيشن يا غربي سازي جهان به اين معني است که فرهنگ و روش و مدل زندگي غربي با تمام نمادها و فاکتورها براي تمام مردم جهان به صورت يک دستور العمل ارائه مي شود و مردم جهان طبق اين مدل غربي ، سبک زندگي خود را در ابعاد مختلف پيش مي گيرند .
مدل نامزدي غربي ، مدل رابطه دختر و پسر آمريکايي ، مدل لباس آمريکايي ، مدل تفريح غربي ، مدل بيان احساسات غربي ، مدل خواستگاري غربي ، مدل عصرانه يا ميان وعده هاي غذايي غربي ، مدل منجي گرايي غربي ، مدل دموکراسي آمريکايي ، مدل جشنواره اي غربي ، مدل زناشويي غربي ، همگي مدلهايي هستند که در سراسر مجموعه مرد عنکبوتي و غالب فيلمهاي هاليوودي به عنوان مدل زندگي آمريکايي به جهان ارائه مي گردد . هدف اين جريان استحاله فرهنگي و سيطره ي فرهنگ و مدل زندگي آمريکايي بر جهان مي باشد . نمونه هاي مختلف اين غربي سازي را در جامعه ايران نيز مي توان مشاهده کرد . مراسماتي مثل تزئين درختان و چراغاني کردن آن در ايام تولد حضرت مسيح توسط غير مسيحيان ، جشن ولنتاين يا عيد عشاق ، جشنواره مجسمه هاي يخي ، مغازه هاي فست فود ، شهربازيها و ... تمام اين موارد قسمتهايي از تمدن غرب هستند که در فرهنگ ما وارد شده است .
آنچه در مجموعه عنکبوتي و ديگر توليدات هاليوود ارائه مي گردد ، سيطره ي تار عنکبوتي فرهنگ استعماري و شيطاني يهود ، صهيونيزم ، فراسومانها ، شيطان پرستان است که همان تار تنيده شيطان براي اغواي بندگان خداست .

11 ـ چهره اي که از کليسا در قسمت سوم نشان داده مي شود ، بيشتر به کليساهاي قرون وسطي شباهت دارد . کليساهايي که با تاريکي و سياهي عجين است . اين سياه نمايي و تاريک نمايي کليسا در کنار سياه نمايي قرون وسطي در فرهنگ و تاريخ غرب ، هدفمند مي باشد . غرب با سياه نمايي قرون وسطي که دوران حاکميت کليسا و دين بر اروپاست ، در واقع حاکميت دين را زير سوال مي برد . آنچه هدف غرب است ، نشان دادن جامعه بدون سيطره دين است که پس از رنسانس از سيطره ي دين رها شد و به سکولاريزم منتهي شد . هر چه قرون وسطي را سياه نشان دهيم ، نقش دين در زندگي را تاريک و منفي جلوه داده ايم ، در حالي که قرون وسطي از چنين سياهي و مشکلاتي برخوردار نبوده و داراي رشد و امنيت نيز بوده است .

12 ـ آنچه براي کليسا نقش مثبت تعريف مي شود ، جايي مي باشد که صداي ناقوس کليسا باعث جدا شدن بيگانه از بدن مرد عنکبوتي مي شود . يعني باز آنچه نجات بخش مرد عنکبوتي است ، کليسا مي باشد . اين اتفاق يادآور موضوع اعتراف به گناه در نزد مسيحيان و در کليساست ، که فرد با اعتراف کردن به گناه خود و دادن وجهي به کليسا ، گناهانش را پاک مي کند .

13 ـ مرد عنکبوتي پس از رهايي از عامل بيگانه و کنار گذاشتن خصلت هاي منفي ، در زير دوش حمام قرار مي گيرد و با حالتي که آرامش رهايي و توبه را تداعي مي کند ، در حال نوعي غسل کردن است . اين عمل که در مسيحيت تعريف نشده است ، از فرهنگ اسلامي اخذ گرديده است . غسل کردن انواع آن در اسلام کاملاً معلوم و تعريف شده است حتي غسل توبه نيز در تعاليم اسلام آمده است ، که فرد پس از توبه کردن از گناهان خود براي پاکي روح و جسم ، غسل توبه انجام مي دهد . ولي در مسيحيت تنها غسل تعميد ، با چند قطره از آب مقدس موضوعيت دارد . پس آنچه مرد عنکبوتي پس از توبه ، به شکل غسل انجام مي دهد ، از فرهنگ اسلام گرفته شده است .
بدون آنکه نامي از اسلام برده شود .
بعيد نيست مدتي ديگر آن را به نام تمدن غرب مصادره نمايند ، همانگونه که علوم اسلامي را پس از رنسانس ، در غرب بازخواني کرده و به نام خود ثبت نمودند .

14 ـ معماري که ما از کليسا در قسمت سوم مي بينيم ، داراي اشکال مثلثي فراواني مي باشد که يکي از نمادهاي معماري فراماسونري است .


[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcQ-ZD_iIZqFSfZpRm-xxLT...xDLhNJO-cY]

آقاجان بدانید و بدانند که لبخند رضایت شما را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا ، مشکات ، یاس نیلوفری ، غریب ومنتظر(غریبه منتظر) ، zeinab ، sh1000
۲۹ بهمن ۱۳۸۹, ۱۲:۵۰ عصر
ارسال: #24
RE: فراماسونری چیست؟
سلام بر یاوران قرآنی

بله می دونم پستم یه مقدار طولانیه...
ولی مطالب واقعا ارزش خوندن داره و هیچ جوری نتونستم ازشون فاکتور بگیرم...
درستکه قسمت های مختلف این تالار اهمیت خودشون رو دارن اما بر مای بچه شیعه ،واجبه دشمن ترین دشمنانمون رو که به راحتی در خانه ها و افکار مردم و حتی خانواده ی خودمون نفوذ می کنن رو بشناسیم و به دیگران بشناسونیم. یهود شبانه روز در تلاشه تا اندیشه ی ناب و زیبای عاشورا و مهدویت رو از شیعه بگیره اونوقت ما که ادعا و آرزوی الهم جعلنا من خیر انصاره و اعوانه داریم ،حتی حوصله خوندن مطالب آماده رو جهت بالابردن آگاهی و نجات خود و بشر نداریم...
بعد توی شعر هامون از آقا گله مندیم و آواز انتظار رو همچین قشنگ سر می دیم که انگار آقا علی رغم تلاش ها و ناله های ما هیچ التفاتی به ما نداره...
خواهشا در این زمینه کوتاهی نفرمایید.


بخش چهارم ـ تعريف مفاهيم در شبکه عنکبوتي


آنچه در سه گانه مرد عنکبوتي موضوعيت دارد ، در نگاه اول نوعي منجي گرايي با سبک و سياق هاليوود مي باشد . در اين بخش به بررسي ابعاد اين نوع از منجي گرايي مي پردازيم تا لايه هاي ديگري از اين مجموعه مشخص گردد .

1 ـ مرد عنکبوتي ، فردي است که نسبت به دنيا تمايل چنداني ندارد و به حداقل آن رضايت داده است . او نوعي معصوميت در چهره دارد و در قسمتهاي اول و دوم ، دلي بي کينه و سرشار از محبت و نوع دوستي همراه دارد . او کمک به ديگران و نجات مردم را اولويت زندگي خود قرار داده و حتي گاهي اين اولويت ، اصل زندگي اش و تشکيل دادن خانواده را تحت تاثير قرار مي دهد و باعث مشکلاتي بين او و نامزدش مي شود .
اين نوع از منجي گرايي در هاليوود سابقه طولاني دارد . در نقش هايي مثل سوپرمن ، بت من ، نابودگر و ... هميشه جامعه آمريکا را به عنوان نماد جامعه بشري معرفي کرده و وقتي تهديدي براي اين تمدن پيش مي آيد ، يک قهرمان پيدا مي شود و دنيا را که همان آمريکاست نجات مي دهد .
منجي گرايي که در هاليوود فرد محور است . تمام کارها ، تمام اصلاحات ، تمام تحولات ، تمام مبارزات را يک نفر انجام مي دهد و هيچ کس ، هيچ کاري انجام نمي دهد تا منجي آمده و مشکلات را حل نمايد . اين موضوع به طور واضح در مبارزات مرد عنکبوتي ديده مي شود . هنگامي که او به تنهايي به سراغ تهديد کنندگان شهر مي رود و با آنها مبارزه مي کند ، مردم يا اصلاً حضور ندارند و يا اگر هستند تنها تماشاچي مي باشند و به تشويق منجي خود مي پردازند .


2 ـ نکته ديگر در اين نوع منجي گرايي آن است که ، تهديدهايي که جامعه را مورد هدف قرار داده ، دفع آن فقط در توان منجي مي باشد که با سرعت عمل خود و ابزارهايي که دارد ، با دشمن وارد مبارزه مي شود و او را شکست مي دهد ، يعني در اين مبارزات هيچ تعريفي از مبارزات مردمي و وارد شدن مردم در نجات جامعه و سرنوشت خود ديده نمي شود . اين دو نکته با منجي گرايي ، موعود گرايي و مهدويت صحيح که در اسلام وجود دارد کاملاً متفاوت مي باشد .
در اسلام منجي گرايي ، فرد محور نمي باشد ، يعني اينگونه نيست که منجي به تنهايي بيايد و تمام کارها را اصلاح نمايد و همه ي مشکلات را حل کند ، بلکه خود مردم نيز در اصلاح و رفع مشکلات نقش جدي و کليدي دارند . تمام تلاش امامان شيعه در اصلاح جامعه و رفع مشکلات ، بر پايه ي تربيت انسانها و تلاش براي گسترش سطح آگاهي عمومي براي حل مشکلات بوده است .
آنچه در سيره ي ائمه ديده مي شود بر اين اصل استوار بوده که امامان تا زماني که ياران آماده نداشتند دست به قيام نمي زدند اصلاح يک جامعه بدون خواست عمومي آن تحقق نمي يابد و لزوم اين خواست ، مشارکت عمومي و گروهي مردم در ايجاد اصلاحات و تلاش در رفع مشکلات مي باشد .
در صورتي که اين اصل را نپذيريم و قائل به اين باشيم که منجي به تنهايي خود مي تواند و بايد جامعه را اصلاح نمايد و انسانها را نجات دهد ،آنچه در تفکرات انحرافي انجمن حجتيه وجود دارد این است که ما در ايجاد و بسترسازي ظهور حضرت و اصلاح جامعه هيچ نقشي نداريم و ثمره ي آن ترويج ظلم و فساد خواهد شد ، تا خود حضرت بيايند و جامعه را اصلاح کنند .
طبق حديث حضرت زهرا : ( مثل الامام کمثل الکعبه اذ توتي و لا تاتي ) ؛«مثل امام مثال کعبه است که مردم بايد به سراغ او روند و او نمي آيد ». رسالت امام مانند رسالت پيامبر نيست که چه مردم اقبال کنند چه نکنند ، رسالت خود را انجام مي دهد ، بلکه امام مانند کعبه منتظر مي ماند تا مردم به سراغ او رودند .
اگر قرار بود حضرت به تنهايي قيام نمايند و به جامعه و جهان را اصلاح نمايند ، چرا تا کنون اين کار انجام نشده است ؟ چرا اصلاً مقوله ي غيبت صورت گرفت ؟ چرا دوران غيبت کبري شروع شد ؟ و يا اصلاً چرا يازده امام پيشين اين رسالت را انجام ندادند ؟ با اينکه مي دانيم (کلهم نور واحده) مي باشند .
پس در مقوله ي مهدويت و منجي گرايي صحيح ، دو نکته اساس و پايه آن مي باشد :

1 ـ قيام ، اصلاح و اقامه عدل توسط يک فرد به تنهايي و بدون مشارکت مردم ميسر و ممکن نيست ، چون اين امر با اسباب طبيعي بايد پيش رود .
2 ـ نقش مردم در مبارزات و اصلاحات و تغيير ساختار و دفع تهديدات نقش کليدي و مهم مي باشد و تا اين عامل مهيا نباشد نمي توان هيچ تغيير و يا اصلاح کلان را شکل داد . ولي آنچه در منجي گرايي عنکبوتي مطرح مي شود بر خلاف اين حقيقت است .

هدف هاليوود و استعمار غرب نيز دقيقاً همين مي باشد که شيعه به عنوان اصيل ترين و غني ترين مکتب در اسلام ، که داراي پتانسيل هايي چون عاشورا و مهدويت مي باشد ، فلج اعتقادي مي شود . شيعه با داشتن تفکر عاشورايي در مقابل هر ظلم و بي عدالتي قيام مي نمايد و با داشتن مهدويت ، هميشه به آينده اميدوار مي باشد و براي بهتر شدن و تغيير وضعيت حرکت مي کند . اگر استعمار بتواند با استحاله ي مفهومي ، عاشورا را از اين مفهوم تهي کند و آن را فقط به يک نمايش و ارکستر عزا تبديل نمايد ، در واقع رسالت عاشورا رااز شيعه گرفته است و شيعه دچار فلج عقيدتي مي شود . همچنين اگر استعمار ، مهدويت را ، که اميد همراه با حرکت ، براي بهتر شدن و اصلاح و رفع مشکلات و تلاش براي مهيا کردن بستر حکومت صالحان است را ، تبديل کند به نشستن و منتظر بودن و عدم فعاليت فردي و اجتماعي ، در واقع تفکر مهدويت را در ميان شيعه استحاله نموده است . با فلج شدن اين دو اصل در شيعه ، اصل امامت نيز از مدار خارج خواهد شد و در نتيجه عدالت نيز ديگر موضوعيت ندارد و وقتي عدالت محور نباشد ، معاد نيز مفهومي نخواهد داشت . با اين روش کليه ي مباني فکري و حرکتي شيعه تغيير مفهوم داده ، ديگر ماهيت اصلي خود را نخواهد داشت . هاليوود به عنوان قوي ترين ابزار رسانه اي يهود ، در راستاي ناتوي فرهنگي در مقابل تشيع ، اين تغيير مفهوم و تحريف کلام را عملياتي مي نمايد . همان گونه که يکي از کارهاي يهود ، تحريف کلام از مواضع آن بوده است .



3 ـ موضوع ديگري که در مقوله ي منجي گرايي در مجموعه عنکبوتي به آن پرداخته شده است ، عدم عصمت و احتمال گناه و اشتباه در منجي مي باشد .
مرد عنکبوتي در قسمت اول و دوم ، به دور از اشتباه و گناه پيش مي رود و سعي در نجات جامعه خود دارد ، ولي در قسمت سوم بعد جديدي از شخصيت او ظاهر مي شود . او به واسطه ي کينه اي که از قاتل عموي خود دارد ، تمام وجودش پر از خشم و نفرت و انتقام مي شود . هنگامي که در خواب با فکر انتقام از قاتل ، با خود کلنجار مي رود ، ماده ي بيگانه ي انگلي به بدن او مي چسبد و سراسر لباس او را مي پوشاند . او با اين لباس قدرت بيشتري پيدا مي کند و شروع مي کند به انتقام گيري ، کينه ورزي و تحقير ديگران . او در اثر تشويقهاي مردم و تمجيدهايشان دچار خودشيفتگي و غرور مي شود و تنها خودش را مي بيند . پيدا شدن اين احساس ها باعث مي شود به کارهاي اشتباهي دست بزند که ديگر معصوميتي در چهره اش نباشد . آنچه اين روند به مخاطب القا مي کند ، اين است که منجي انسانها هم مي تواند مغرور و خودپسند شود ، مي تواند دچار حس انتقام و کينه توزي شود و مي تواند دست به کارهايي بزند که باعث فساد و تباهي شود . در قسمت سوم حتي به صراحت از طرف مدير روزنامه مطرح مي شود که بايد عکس مرد عنکبوتي در حال ارتکاب جرم گرفته شود . وقتي مردم بپذيرند منجي هم مي تواند اشتباه کند و گناهي مرتکب شود و محوريت يک انسان معصوم از بين برود ، هر کس که از ابراز قدرت و نفوذ مالي برخوردار باشد ، مي تواند ادعاي منجي بودن نمايد . همانگونه که در جنگ عراق و آمريکا ، جرج دبليو بوش ، ادعاي منجي بودن براي تمام کشورها را مطرح نمود . عصمت منجي و امام که در مهدويت شيعه موضوعيت دارد ، يک نکته اساسي و کليدي در اين مقوله است . در صورت زير سوال رفتن آن و يا کمرنگ شدن آن ، فرصت براي مدعيان مهدويت مهيا خواهد شد . مجموعه عنکبوتي در راستاي اهداف تهديد نرم ، سعي دارد شرط عصمت و عدم خطاپذيري منجي بشريت را زير سوال برده و کمرنگ نمايد .



4 ـ نکته ي ديگري که قابل توجه است اينکه مرد عنکبوتي براي گرفتن انتقام کشته شدن عمويش که به ناحق کشته شده است ، وارد ميدان مي شود و دست به آن اقدامات مي زند و در نهايت اشتباه معرفي مي شود . اين داستان دقيقاً از روي علت ظهور حضرت ولي عصر (عج) کپي برداري شده است . حضرت صاحب الزمان (عج) ، علت قيام خود را خونخواهي و انتقام از کشته شدن جد بزرگوارش ، حسين بن علي ، عنوان مي کند و با اين شعار قيام مي نمايد و از قاتلان آن حضرت انتقام مي گيرد . قيام حضرت و انتقام گرفتن ايشان بر حق استوار است . در مجموعه عنکبوتي سعي شده مسئله انتقام گرفتن را يک رفتار ضد اخلاقي و اشتباه قلمداد نمايد و در نهايت در پايان فيلم نيز مرد عنکبوتي ، قاتل عمويش را مي بخشد . شايد يهود در حال عرصه سازي فرهنگي براي خنثي کردن شعار يا لثارات الحسين باشد تا پس از ظهور حضرت ، مردم از ايشان بخواهند تا قاتلان جدشان راعفو کنند .
شخصيت پردازي که براي قاتل عموي او شکل مي گيرد ، جاي دقت بيشتري دارد . در ابتداي فيلم مرد قاتل که از زندان فرار کرده است به خانه اش مي رود تا دخترش را ببينند . بيشتر سکانسهايي که او نقش ايفا مي کند همراه با موسيقي آرام و درام مي باشد ، به طوري که حس نوع دوستي و ترحم را در مخاطب نسبت به اين فرد فراري و قاتل بر مي انگيزد . جملاتي که او در ديالوگ هايش به کار مي برد ، بسيار قابل تامل است . او در جايي که با همسرش روبرو مي شود چند جمله مي گويد : « براي کاري که کردم دليل خوبي داشتم » و « من آدم بدي نيستم ، سرنوشت بدي داشتم » اين جمله ها در داستان فيلم نيز تاييد مي شود . هنگامي که او به داخل گودال شن مي افتد و ناخواسته تغيير ساختار مولکولي مي يابد و تبديل به مرد شني مي شود ، مخاطب مي پذيرد که او واقعاً ناخواسته سرنوشت بدي داشته است .
او حتي در پايان فيلم نيز که با مرد عنکبوتي روبرو مي شود ، دو جمله ي کليدي را به کار مي برد ، « خودم انتخاب نکردم که اين باشم » و « از تو نمي خوام ببخشي ، فقط مي خوام که درک کني » جملات مرد شني که در طول فيلم به کار مي رود و سرنوشتي که براي او رقم مي خورد ، اين مطلب را به مخاطب انتقال مي دهد که مجرم و گناهکار ، ناخواسته گناهي را مرتکب مي شود و سرنوشت او بد رقم خورده است .
اين نوع نگاه که سعي مي شود براي مرد شني تبيين شود مقوله اي مفصل در مباحث جرم شناسي و مباحث کلامي جبر و اختيار مي باشد . در مقوله ي جرم شناسي که در حال حاضر فعالان حقوق بشر آمريکايي از آن سوء استفاده مي کنند ، اين موضوع مطرح مي شود که بسياري از جرم ها ، جرم محسوب نمي شود ، چون طرفين آن با رضايت آن را انجام مي دهند مثل هم جنس بازي ، فحشاء خانوادگي ، فيلمبرداري از مسائل خصوصي ديگران و .. در تمام اين موارد چون طرفين نسبت به آن رضايت دارند ، اين عمل ديگر جرم محسوب نمي شود .
در موارد ديگر نيز براي تبرئه ي فرد مجرم ، اين بحث را مطرح مي کنند که آيا مجرم ، خود به تنهايي مجرم است ؟ يا اينکه جامعه ، خانواده ، تربيت و بسياري عوامل ديگر در شکل گيري جرم دخيل بوده است . با دامن زدن به اين عوامل و کمرنگ کردن نقش اراده ي فرد ، کم کم اين باور تقويت مي شود که مجرم ، ديگر مجرم نيست . در حوزه ي مباحث کلامي نيز ، با اعتقاد به جبري گري اين نتيجه حاصل مي شود که هر چه اتفاق مي افتد ، خواست خدا بوده و بشر در آن دخالتي ندارد . اين همان تفکري است که توسط امويان رواج يافت و باعث شکل گيري تفکرات معتزله گرديد . اين تفکر که در حال حاضر نيز وجود دارد خيلي از جريانات و حوادث تاريخي را خواست خدا مي داند ، مثلاً روي کار آمدن معاويه و حکومت او را خواست خدا مي دانند ، کشته شدن امام حسين به دست يزيد را خواست خدا مي داند .
بسياري از وهابيان در حال حاضر بر اين عقيده اند که يزيد گناهي مرتکب نشده است و خواست خدا بوده است که امام حسين به آن شکل به شهادت برسد . با پذيرش اين دو مسئله ، يعني :

1ـ مجرم در ارتکاب جرم خود ، به تنهايي مجرم نيست بلکه عوامل محيطي و تربيتي در آن نقش داشته و اراده ي شخصي نقش چنداني ندارد .
2 ـ حوادث و اتفاقات ، به خواست خداوند اتفاق مي افتد و بشر دخالتي در آنها ندارد .


نتيجه اي که حاصل مي شود اين خواهد بود که مقوله اي به نام تبري و دشمني با دشمنان خدا موضوعيت ندارد و لعن دشمنان خدا و پيامبران و ائمه ، مفهومي نخواهد داشت و نهايتاً نيز انتقام گيري از قاتلان و دشمنان اهل بيت و امام حسين نيز موضوعيت ندارد . مجموعه عنکبوتي با روش جنگ نرم و عرصه سازي فرهنگي به روش هاليوود ، تلاش دارد اين مفاهيم را در ميان مردم جهان ، خصوصاً شيعه نهادينه نمايد . همان طور که در روايات آمده است قيام حضرت صاحب الزمان (عج) بر اساس خونخواهي و انتقام خون سيدالشهداء مي باشد و قبل از ظهور حضرت ، فرهنگ عاشورا در ميان مردم جهان گسترش مي يابد و مردم آماده اين انتقام خواهند شد . رسالت امروز يهود ، تحريف اين مفاهيم است .


5 ـ نکته ديگري که مي توان در بحث منجي گرايي مطرح نمود اين است که ، اساساً ما منجي را براي چه مي خواهيم ؟ آيا ما منجي را براي رفع مشکلات و نيازهايمان مي خواهيم ؟ آيا منجي رسالتي جز اين ندارد که حوادث و بلاها را از سرما بر طرف نمايد ؟ آيا منجي فقط واسطه ي رفع حاجات و دريافت عنايات است ؟ آيا ما بايد به زندگي عادي و روزمره ي خود مشغول باشيم و وقتي دچار مشکل شديم از منجي بخواهيم که آن مشکل را حل نمايد ؟ آيا مي توانيم به امور عادي مملکتي و حکومتي مشغول باشيم و به رشد و توسعه کشور بپردازيم بدون آنکه توجهي به منجي داشته باشيم و فقط در وقت تهديدهاي امنيتي از او مدد بخواهيم ؟ آنچه در مجموعه عنکبوتي درباره ي کارکرد منجي در ارتباط با مردم و مردم در ارتباط با منجي ارائه مي دهد ، دقيقاً همين است .مردم و منجي هر کدام مشغول زندگي خود هستند ، مردم در لذتهاي زندگي و روزمرگي ها و بهشت شداد آمريکا غرق هستند و منجي هم در حال زندگي معمولي خود است ، تا اينکه مشکلي و حادثه اي پيش مي آيد و روال زندگي مردم به هم مي خورد و اينجاست که منجي عنکبوتي مي آيد و مشکل را رفع مي کند تا مردم در آرامش روزمره خود قرار گيرند .


[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcQ-ZD_iIZqFSfZpRm-xxLT...xDLhNJO-cY]

آقاجان بدانید و بدانند که لبخند رضایت شما را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط مشکات ، منتظر ، یاس نیلوفری ، ضحی ، غریب ومنتظر(غریبه منتظر) ، zeinab ، sh1000
۲ اسفند ۱۳۸۹, ۰۹:۳۳ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۲ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۴۹ عصر، توسط کبوتر حرم.)
ارسال: #25
RE: فراماسونری چیست؟
متاسفانه چند وقتي است که شاهد گسترش و اشاعه نماد هاي شيطاني و صهيونيستي در ميهن عزيزمان هستيم ، نوع و گستردگي اين نمادها و افزايش ضريب نفوذ آنها همزمان با گسترش پديده شيطان پرستي و عرفان هاي نو ظهور ديگر، خبر از فتنه اي بزرگ مي دهد که موازين و چهار چوب ديني و اعتقادي ما را هدف گرفته است.

يکي از اين نشانه ها حرف X سفيد رنگ در زمينه ي سياه است که شما حتما آن را تحت عنوان بوگير در زير آينه خودروها مشاهده کرده ايد.
[تصویر:  149221145484319615416582322392241441113723.jpg]
پيش از ظهور ، بروز و گسترش اديان آسماني و حتي هم زمان با آنها بنا به مستندات قطعي و محکم ديني ، تاريخي و حتي يافته هاي باستان شناسي متاسفانه انسان هايي ارتباط با اجنه به عنوان موجودي هوشمند را تجربه نمودند .

عموماً اين افراد را جادوگران ، کاهنان و روحانيون مذهبي تشکيل مي دادند که البته گفتني است اين نوع ارتباط کماکان نيز وجود دارد. چنان که در قرآن کريم نيز به آن اشاره شده است :

يکي از اين نماد ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبيه به حرف X) است که درآموزه هاي شيطاني مصريان نماد خضوع، بندگي و پرستش شيطان ، و ظهور اوست .

کاهنان مصر باستان هميشه هنگام اداي احترام دستان خود را به صورت ضربدري در مقابل سينه شان مي گرفتند و يا در نگاره ها و مجسمه هاي پادشاهان مصري (فراعنه) عموماً آنها را با همين حالت مشاهده مي کنيد که به معناي احضار شيطان و بندگي و پرستش اوست.

آري در حالي که بنا به تصريح قرآن کريم بايد شعائر الهي را گسترش داد (و من يعظم شعائر الله فانها من تقوي القلوب) استفاده از نشانه هاي شيطاني به هيچ وجه قابل توجيه نيست و گناهي نا بخشودني محسوب مي شود و از اين گناه نابخشودني تر، گناه مسئولين فرهنگي ماست که دست روي دست گذاشته اند در حالي که نشانه هاي ابليس در کشوري که مطهر به خون شهداست ، توسط شيعيان امام زمان (عج) نا دانسته استفاده و ترويج مي شود .


[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcQ-ZD_iIZqFSfZpRm-xxLT...xDLhNJO-cY]

آقاجان بدانید و بدانند که لبخند رضایت شما را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط منتظر ، مشکات ، zeinab ، هُدهُد صبا ، shahed ، یاس نیلوفری ، ضحی ، غریب ومنتظر(غریبه منتظر) ، sh1000 ، del shekaste
۱۲ اسفند ۱۳۸۹, ۰۸:۳۴ عصر
ارسال: #26
RE: فراماسونری چیست؟
بسیار ممنون از اگاه سازی شما

Roseدر انتشار آنچه خوبیست و اثری از عشق در آن هست آخرین نفر نباشیدArrow
من یک اخراجی هستم
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا ، غریب ومنتظر(غریبه منتظر) ، sh1000
۱۸ فروردين ۱۳۹۰, ۱۰:۴۲ عصر
ارسال: #27
RE: فراماسونری چیست؟
با سلام وخدا قوت به همگی
شاید بتونم راجع به پلن های اقتصادی ومعماری وفاکتور فراموش شده توسط انسان بتونم مطالبی رو بگم که شاید به درد بخوره.
دقت کنین همه این نمادها از مصر باستان سرچشمه گرفته وخصوصا آرم هرم اینجا خودشو خیلی جلوه میده،حالا دلایل خیلی زیادی داره این علامت هرم،منم به چند تاش اشاره میکنم.
قبلش اگه دقت کنین همش از یه مثلث یا مخلوطی از ایناست،حالا شما یه هرم رو در نظر بگیرین واون به چرخش در بیارین،اگه بازهم دقت کنین هرم شبیه یه دایره میشه ودایره دارای بی نهایت شعاع هستش.این بی نهایت شعاع ،کاربری زیادی داره چه در جهت مثبت وچه در جهت منفی،که این گروه در جهت منفی ، برای تسخیر جهان استفاده میکنن وجالب اینجاست که داره عملی میشه بدون اینکه محسوس باشه،چون خودشو نشون نمیده وزمانی نشون میده که قدرتش خیلی زیاد میشه،دقیقا عین باینر وتصاعد دودویی1،2،4،8،16،32،64،128،.........
مزایای استفاده از این روش اینه که در زمانی بسیار کمی وبا انرژی بسیار کمی اجرا میشه ومثه یه ریشه علف عرض پهن میشه ودامن گیر میشه.
در مورد پلن های اقتصادی،البته انگلیس پیشبرد ترین کشور در جهانه وخیلی ساکت وآورم اقتصاد جهانی رو بدست گرفته،این پلن استارتش از آمریکا خورد وسپس انگلیس وسپس روش فوق حرفه ای مدیران تجاری آسیا شده.
مایکرو سافت،شرکت تویوتا وخیلی شرکتای دیگه از این اهرم قوی دارن استفاده میکنن.بحث در این مورد زیاده ولی نمیخوام وارد حاشیه وجزییات بشم.
مطلب دیگه که وجود داره در مورد معماری مرموز اهرام مصره،سالها سالها داره تحقیق میشه ولی اون چیزی که باید پیدا بشه هنوز پیدا نشده،چون این گروه شیطانی خوب میدونه اگه به این قدرت بی حد دست پیدا کنه دیگه هیچی نمیتونه جلوی اونا رو بگیره و به راحتی در آنی دنیارو تسخیر میکنه،وواقعا همینطوره.
یه مثال ساده میزنم،تموم ساختمان هایی که ساخته میشه از سه فاکتور اصلی بهره میبرن،در صورتیکه اهرام مصر شاید بیشتر از این فاکتورهای که موجوده در ساختش استفاده شده،از جمله کسایی که به این علم تسلط بی نظیری داشته مرحوم شیخ بهایی هستش،وباز هم جای شکرش باقیه که این علم دست کسایی که امینن وجود داشته ووجود داره ووجود خواهد داشت که در ارائه خدمات هر چه بهتر در زمان ظهور استفاده میشه در پیشبرد ارامش مسلمین.
بطور خلاصه گروه های فراماسونری با تشکیلات تحقیقاتی خیلی قوی در صدد دست یابی این قدرت بی نظیر هستن.
به خیال خودشون میخوان لشکری تشکیل بدن که با استفاده از این نیرو وسایر نیروها به مبارزه با آمام زمان (عج) بلند بشن، که جالب اینجاست این گروه فوق جنگی داره توی آمریکا تجهیز میشه واونا به موضوع ظهور فوق العاده ایمان دارن ودارن آماده میشن برای مبارزه،ولی کور خوندن صاحب این نیروهای ماورا یکی دیگه هست که زمانی نه چندان دور به ظهورش نمونده.
یا صا حب الزمان ادرکنی
یا صا حب الزمان اغثنی
غریبه منتظر

تورا خسته روان باید شد
انگشت نمای اینو آن باید شد
گر آدمی بساز با آدمیان
ورملکی برآسمان باید شد
....................
یا فاطمه الزهرا(س)
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط کبوتر حرم ، zeinab ، منتظر ، هُدهُد صبا ، sh1000 ، solaleh
۷ آبان ۱۳۹۰, ۰۲:۰۷ عصر
ارسال: #28
RE: فراماسونری چیست؟
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
به نظم اومد این پستو این جا بذارم یه کم ربط داره.

ثبت نام دوره هاي صهيونيسم شناسي [تصویر:  arm.jpg]موسسه نور قدس جوان با همكاري بسيج دانشجويي تهران بزرگ 2 دوره صهيونيسم شناسي برگزار مي نمايد:
الف- دوره دو روزه صهيونيسم شناسي : 19 و 20 آبان ماه
ب- دوره تربيت مربي : از ابتداي آذرماه + با شرايط و گزينش
مهلت ثبت نام: سه شنبه 10 آبان ماه
شرايط و شيوه ثبت نام



[b][b] [/b][/b]
[b][b] [/b][/b][b][b] [/b][/b]الف- دوره دو روزه صهيونيسم شناسي
زمان: پنج شنبه و جمعه 19 و 20 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 19
مدارك مورد نياز:
پركردن فرم ثبت نام، دو قطعه عكس، فتوكپي كارت ملي يا شناسنامه، مبلغ 5 هزار تومان
دروس دوره: تاريخ فلسطين و روند اشغال ، تشكيل صهيونيسم، هولوكاست، آيپاك، صهيونيسم مسيحي، فروپاشي صهيونيسم ، رسانه و صهيونيسم، بيداري اسلامي
توجه: ظرفيت اين دوره 200 نفر مي باشد، كه تنها 10 در صد شركت كنندگان آن مي توانند غير دانشجو باشند.
ب- دوره تربيت مربي
مقدمه: هدف از دوره تربيت معلم، صرفا بالا بردن آگاهي افراد نيست، بلكه هدف آموزش كساني است كه مي توانند مروج اين مباحث به شكل سخنراني يا مكتوب باشند. بر همين اساس كساني مي توانند در اين دوره شركت نمايند كه داراي يكي از شروط دو يا سه كه در زير آمده است، باشند. (البته شروط ديگر نيز لحاظ خواهد شد)
زمان: هر هفته پنج شنبه ها از ساعت 15 تا 17
دروس دوره: كل اين دوره، 40 جلسه مي باشد، كه در 4 ترم برگزار خواهد شد.
ترم اول: روند اشغال فلسطين و تشكيل صهيونيسم بصورت مبسوط مي باشد.
ترم دوم: انقلاب اسلامي و مسئله فلسطين، و آشنايي با جريان مقاومت
ترم سوم: حاميان صهيونيسم شامل صهيونيسم مسيحي، لابي ها و هولوكاست
ترم چهارم: رسانه هاي صهيونيستي: بازي، فيلم و خبرگزاريها- و ساختار ر‍ژيم صهيونيستي

مدارك مورد نياز:
پركردن فرم ثبت نام، دو قطعه عكس، فتوكپي كارت ملي يا شناسنامه، مبلغ 10 هزار تومان براي دانشجويان و طلاب و 20 هزار تومان براي غير دانشجويان براي يك ترم

شرايط ثبت نام دوره تربيت مربي
1-

تعهد به شركت منظم و مستمر
2-

رشته هاي علوم سياسي، حقوق بين الملل، تربيت معلم
3-

داشتن قدرت بيان يا نويسندگي
4-

داشتن اطلاعات اوليه پيرامون اين موضوع (حداقل به اندازه دوره دو روزه)
5-

انجام تحقيق در طول برگزاري دوره و ارائه آن بصورت كنفرانس يا مقاله
توجه: شركت در اين دوره منوط به قبولي در گزينش و مصاحبه حضوري است.
توجه2: ظرفيت اين دوره 40 نفر مي باشد، كه تنها 10 در صد شركت كنندگان آن مي توانند غير دانشجو باشند.
شيوه ثبت نام:
علاقمندان جهت شركت در اين دوره در مرحله اول بصورت اينترنتي ثبت نام مي نمايند، سپس در مرحله دوم در ساعت مشخص در روزهاي پنج شنبه كه متعاقبا اعلام خواهد شد، جهت مصاحبه حضوري تشريف خواهند آورد. و نهايتا در مرحله سوم مدارك و هزينه هاي خود را بصورت حضوري ارائه خواهند نمود.
توجه: مرحله دوم جهت متقاضيان دوره تربيت مربي مي باشد.
جهت ثبت نام اينترنتي مرحله اول به اين صفحه مراجعه نماييد.


مكان برگزاري دوره ها و ثبت نام مرحله دوم: تقاطع خيابان طالقاني - مفتح ، جنب مترو طالقاني، مجموعه 13 آبان، لانه جاسوسي سابق آمريكا، معاونت آموزش

یک امروز است ما را نقد ایام
بر آن هم اعتمادی نیست تا شام
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط مریم گلی ، هُدهُد صبا ، کبوتر حرم ، hamed ، sh1000
۲۴ آبان ۱۳۹۰, ۱۲:۴۹ صبح
ارسال: #29
RE: فراماسونری چیست؟
سلام بر همه یاران عزیز
به کبوتر حرم و تمامی یاوران قرآنی خسته نباشید میگم.
مطالب فوق العاده زیبا و مهمی را گذاشتید من تمامی این مطالب را به اضافه فیلمهای مستند شنیده بودم و شما عالی بیان کردید. خدا قوت داره کارتون.
راستی درتالار نمیشه فیلم های کوتاه چند دقیقه ای گذاشت؟؟

بازم خسته نباشید دوستان

دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است. (( السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج) ))
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط sh1000
۲۴ آبان ۱۳۹۰, ۰۱:۲۷ عصر
ارسال: #30
RE: فراماسونری چیست؟
سلام به همه دوستان
به همه یاران قرآن خداقوت میگم
انشااله در تمام مراحل زندگی موفق باشید که این مطالب مفید و موثر را برای مطالعه دوستان دیگر در اختیارشون قرار میدهید .

Roseدرست است زندگی زنگ تفریح است اما یادمان باشد زنگ بعد حساب داریم Rose
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط کبوتر حرم ، safirashgh ، del shekaste ، zeinab
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا