ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از سیستم های ارتباطی تلفن سانترال برای بهبود بخشیدن به مکالمات
۴ تير ۱۳۹۳, ۰۹:۱۹ صبح
ارسال: #2
اطلاعاتی که بر روی یک صفحه نمایش دستگاه سانترال نشان داده می شود .
دستگاه سانترال قابلیت تعریف و جداسازی شیفت های کاری را با یکدیگر دارد که در هنگام تعریف این شیفت کاری به راحتی می توان تنظیمات خود را پیاده سازی کنند واین ویژگی را اغلب شرکت هایی که مجهز به دستگاه سانترال هستند به وضوح می توان دید . این موضوع از این جهت بیان شد که توسط تلفن سانترال می توان هر کدام از این شیفت های کاری را مشاهده کرد و با استفاده از نرم افزار سانترال و یا تلفن مدیریتی خاص تنظیمات را تغییر داد .

اما چگونه این اطلاعات را مشاهده کنیم ؟

در تلفن های دیجیتال و تحت شبکه اطلاعات به صورت 3 دسته قابل تنطیم بدون صفحه نمایشگر به تصویر کشیده می شوند . که شامل موارد زیر است :

1.اطلاعات تاریخ و ساعت و روز هفته ( تاریخ میلادی است )

2.نام کاربر استفاده کننده از تلفن سانترال ( در صورت ثبت نام شخص ) به همراه شماره داخلی فرد

3.نمایش فعال بودن هر یک از شیفت های کاری

هر یک از این اطلاعات با استفاده از فشردن کلید info ( کلید زیر صفحه نمایش ) و یا کلید transfer به راحتی قابل مشاهده است . هم چنین لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه اشکالی در هر کدام از اطلاعات به نمایش گذاشته شده می توان آن ها را اصلاح نمود که این امر از طریق ورود به حالت برنامه ریزی امکان پذیر است .
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
اطلاعاتی که بر روی یک صفحه نمایش دستگاه سانترال نشان داده می شود . - ertebat. - ۴ تير ۱۳۹۳ ۰۹:۱۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:

بازگشت به بالابازگشت به محتوا