ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امیتازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران)
۳۱ فروردين ۱۳۹۳, ۰۷:۵۷ عصر (آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ۰۸:۱۳ عصر، توسط مهدیا.)
ارسال: #2
قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران)


قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران)


بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله الطاهرین و عجل فرجهم و لعن و اهلک اعدائهم اجمعین من الاولین و الاخرین
در ابتدا یک توضیحی عرض کنیم که چرا هر کس حرفی از سید خراسانی از چین آنهم طبق احادیث اهل بیت میزند نه حرف از خودش ( بر عکس اونها که حرف از خودشان میزنند و اگر قرار باشد اتهامی وارد باشد به آنهاست ) ! آنها را یهودی و آمریکایی و صهیونیستی و انگلیسی و ... ضد انقلاب و ... میخوانند !؟ از این حرفهای کذب و اتهامات دروغین بهراسید ! اتقوا الله از خدا بترسید یعنی از خودتان و اعمال و گفتارتان بترسید پناه بر خدا ... خدا لعنت کند دشمنان اسلام را خدا لعنت کند امریکا و انگلیس و صهیونیسم و ... را خدا لعنت کند وهابی ها و منکران اهل بیت و دشمنان اهل بیت را خدا لعنت کند دشمنان این مملکت امام زمان را خدا لعنت کند دشمنان علما و مراجع ربانی شیعه را این تهمت ها چیست تهمت گناهش از غیبت بدتر است و غیبت از زنا بدتر أَشَدُّ مِنَ الزِّنَا ... شما چه مومنان و نماز خوانهایی هستید !؟ اگر روایتی از اهل بیت هست که در آن نام کشور دیگری ذکر شده که همچنین روایتی نیست بفرمائید ؟
چه فرقی برای ما شیعیان ایران دارد که سید خراسانی مثل سید حسنی از ایران باشد یا نباشد؟ اصلا طبق عقیده شیعه فرقی نیست بین یک شیعه ایرانی یا عرب یا ترک یا ... و
همه شیعیان به فرموده امام صادق علیه السلام : با هم برادرِ ، پدری و مادری هستند
(اصول کافی) اما اهل بیت فرموده اند سید خراسانی از چین و سید یمانی از یمن و سید حسنی از گیلان ایران همزمان با سفیانی از شام در ماه رجب سال ظهور قیام میکنند این چه اشکالی دارد این چه منافاتی با حق و اسلام دارد !؟

اهم ظهور حضرت و دعا برای فرج حضرت و یاری حضرت و خود سازی و زمینه سازی برای ظهور حضرت و در راس اینها تولی و تبری یعنی دوست شناسی و دشمن شناسی که محبت و دوستی با دوستان اهل بیت و بیزاری و برائت از دشمنان اهل بیت است که به فرموده رسول الله رسول این دین صلوات الله علیه و آله دین یعنی همین تولی و تبری و دیگر موارد مثل نماز و حج و زکات و روزه و ... اینها دستورات و آداب و مناسک دین هستند نه خود دین بلکه خود دین رسول الله :
هل
الدين
الا الحب و البغض فى الله
(

الخصال : 21 / 74) حتی ایمان هم به میزان حب و بض است
الإِيمانُ حُبٌّ و بُغضٌ (
تحف العقول : 295) والسلام
اینک روایات زیر از رسول الله و اهل بیت پاک و مطهرش را بخوانید خواهید فهمید ان شاء الله و لا حول و لا قوة الا بالله که خرسانی(کسی که از خرسان قیام میکند) = مشرقی (کسی که از مشرق قیام میکند) = چینی (کسی که از چین قیام میکند) در روایات یک نفر هستند و او کسی نیست جز سید خراسانی ، تنها کشوری که در کل احادیث اهل بیت در رابطه با سید خراسانی آمده است چین است تنها نام جائی از
خرسان یا
مشرق که در روایات آمده و تنها نامی از آن جای خاص و آن قمست از خرسان یا مشرق مورد نظر ، که در روایات در مورد
سید خرسانی
ذکر شده چین است والسلام


[تصویر:  1_images8.jpg]
منبع : پایگاه معارف حقه ی اهل بیت

در ضمن وقتی اهل بیت در روایات فرموده اند سید یمانی از یمن ، سید حسنی از گیلان ، سفیانی از شام ، مردی از قم ، مردی از قزوین ، مردی از کوفه و مردی از ... یعنی نام منطقه خروج
همه اینها
را ذکر کرده باشند قطعا باید فرموده باشند و ذکر کرده باشند که سید خراسانی = مشرقی هم از کجا قیام میکنند ؟؟؟ که فرموده اند : از چین
و بدانیم دیگران جایگاه خودشان را دارند و اصلا سید یمانی و سید حسنی و سید خراسانی آن قدر هم از مهمات نیستند فقط از علائم سال ظهورند زیرا که حضرت امام باقر علیه السلام با اینکه روایاتی برای یاری اینها صادر شده اما صراحتا در انتهای روایت خراسانی در مورد سید خرسانی و دیگر علائم حتمی میفرمایند :
اگر من آن زمان را درک کنم جان خویش را برای یاری صاحب این امر یعنی حضرت مهدی عج حفظ میکنم
(
انی لو ادرکت ذلک لابقیت نفسی لصاحب الامر الغيبة طوسي ص 262 و الغيبة النعماني ص 156

یعنی حضرت میفرمایند من سید خراسانی را یاری نمیکنم

[الغيبة للنعماني‏] ابْنُ عُقْدَةَ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عُمَرَ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ مُوسَى عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ يَحْيَى بْنِ سَامٍ عَنْ أَبِي خَالِدٍ الْكَابُلِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلَامُ أَنَّهُ قَالَ كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوا فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ
قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَ
مَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَأَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ بحارالأنوار ج : 52 ص : 244)

و در روایت دیگری حضرت میفرمایند شیعیان ما فقط به یاری حضرت مهدی عج هنگام ظهورش بروید و لاغیر ( بحارالانوار ج 52 ص224 از [تفسير العياشي‏] عَنْ
جَابِرٍ الْجُعْفِيِّ
عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع يَقُولُ الْزَمِ الْأَرْضَ لَا تُحَرِّكَنَّ يَدَكَ وَ لَا رِجْلَكَ أَبَداً حَتَّی ... خَرَجَ رَجُلٌ مِنْهُمْ مَعَهُ ثَلَاثُ مِائَةٍ وَ بِضْعَةَ عَشَرَ رَجُلًا وَ مَعَهُ رَايَةُ رَسُولِ اللَّهِ ص )

بنابراین برخی ها نباید به این راحتی تطبیق کنند و پا را فراتر از کلام اهل بیت بگذارند مثل اینها که بارها تطابیقشان اشتباه از کار در آمد مثل آخرین آن همین آقای احمدی نژاد که میگفتند شیعب بن صالح است و در سال ششم ریاستش خروج میکند و ... پناه بر خدا
شیعه طبق کلام اهل بیت برای فهمیدن این امر باید صبر کند تا سال ظهور در ماه رجب که سفیانی قیام میکند آنگاه سید یمانی از یمن و سید حسنی از ایران و سید خراسانی از چین با یارانشان به مقابله با او قیام میکنند و چند ماه بعد از آن هم حضرت بقیة الله ظهور میکنند و ما شیعیان باید به یاری ایشان برویم ان شاء الله والسلا

و اما قیام سید خراسانی از چین :
خص، [منتخب البصائر] مِنْ كِتَابِ السُّلْطَانِ الْمُفَرِّجِ عَنْ أَهْلِ الْإِيمَانِ تَصْنِيفِ السَّيِّدِ الْجَلِيلِ بَهَاءِ الدِّينِ عَلِيِّ بْنِ عَبْدِ الْكَرِيمِ الْحَسَنِيِّ يَرْفَعُهُ إِلَى عَلِيِّ بْنِ مَهْزِيَارَ قَال كُنْتُ نَائِماً فِي مَرْقَدِي إِذْ رَأَيْتُ فِيمَا يَرَى النَّائِمُ قَائِلًا يَقُولُ حُجَّ السَّنَةَ فَإِنَّكَ تَلْقَى صَاحِبَ الزَّمَانِ وَ ذَكَرَ الْحَدِيثَ بِطُولِهِ ثُمَّ قَالَ : :
مولا صاحب الزمان عج :
يَا ابْنَ مَهْزِيَارَ إِنَّهُ إِذَا فُقِدَ الصِّينِيُّ وَ تَحَرَّكَ الْمَغْرِبِيُّ وَ سَارَ الْعَبَّاسِيُّ وَ بُويِعَ السُّفْيَانِيُّ يُؤْذَنُ لِوَلِيِّ اللَّهِ فَأَخْرُجُ بَيْنَ الصَّفَا وَ الْمُرْوَةِ فِي ثَلَاثِمِائَةٍ وَ ثَلَاثَةَ عَشَرَ...
بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏53، ص: 105

در ضمن تشرف علیّ بن مهزیار خدمت حضرت صاحب الزمان ...
از علائم سال ظهور :
ای پسر مهزیار همانا هنگام فقدان مرد چینی (سید خراسانی) و حرکت و قیام مغربی و به راه افتادن عباسی (شاید یمانی) و بیعت با سفیانی اذن داده میشود به ولی خدا ، پس خروج میکند ( امام زمان عج Wink با 313 نفر در بین صفا و مروه ...

منتخب البصائر
بحارالانوار ج 53 ص 105
نکته : در این روایت
چینی
و مغربی و سفیانی و عباسی (شاید یمانی) کنار هم ذکر شده است

امام باقر علیه السلام :
یکون خروج السفیانی و الیمانی و الخراسانی فی یوم واحد من شهر رجب من تلک السنة
خروج سفیانی و یمانی و خراسانی در روز واحد از ماه رجب و در یک سال اتفاق میافتد .
الغیبة النعمانی ص 161
در این روایت نیز سفیانی و یمانی و خرسانی در کنار هم ذکر شده است .

امام صادق علیه السلام در بیان نشانه های پیش از قیام قائم :

رواه محمد بن رهبان الدبيلي قال حدثنا أبو علي محمد بن الحسن بن محمد بن جمهور القمي قال حدثنا أبي عن أبيه محمد بن جمهور عن أحمد بن الحسين السكري عن عباد بن محمد المدائني قال دخلت على أبي عبد الله ع بالمدينة ... حضرت امام صادق علیه السلام :
... قلت متى يكون خروجه جعلني الله فداك قال إذا شاء من لَهُ الْخَلْقُ وَ الْأَمْرُ قلت فله علامة قبل ذلك قال نعم علامات شتى قلت مثل ما ذا قال خروج راية من المشرق و راية من المغرب و فتنة تظل أهل الزوراء و خروج رجل من ولد عمي زيد باليمن و انتهاب ستارة البيت‏
خروج پرچمی از مشرق (سید خراسانی) و پرچمی از مغرب و خروج مردی از فرزندان عمویم زید (سید یمانی ) در یمن
فلاح السائل و نجاح المسائل، ص: 171
در این روایت نیز
مشرقی و مغربی و یمانی در کنار هم ذکر شده است .
در نتیجه مشرقی خراسانی چینی یک نفر هستند و آنهم کسی نیست جز سید خراسانی

امیر المومنین علی علیه السلام :

خروج رجل من ولد الحسین بن علی من المشرق
خروج مردی از فرزندان امام حسین علیه السلام از مشرق
(احتمال بسیار زیاد از زید بن علی بن الحسین ع از نسل زید پسر امام سجاد پسر امام حسین علیهم السلام)

یوم الخلاص ص 757 و الملاحم والفتن ص 68
جابر از امام باقر (ع)روایت می کند: جوانی از بنی هاشم از خراسان با پرچم های سیاه قیام می کند که در کف دست راست او خالی است و پیشاپیش او مردی بنام شعیب بن صالح است که با لشکریان سفیانی می جنگد و آنها را شکست میدهد.
الملاحم و الفتن باب۹۷ ص۵۲

و شاید منظور از فقدان چینی شهادت این جناب بعد از چند ماه جنگ و قبل از ظهور حضرت باشد زیرا که در روایات اهل بیت داریم برخلاف سید یمانی و سید حسنی که تا ظهور زنده هستند و هنگام ظهور با حضرت بیعت میکنند اما خود سید خرسانی و عده ای از یارانش در جنگ با سفیانی به شهادت میرسند و یارانش با حضرت بیعت میکنند و پرچم را به حضرت تقدیم میکنند و سید خراسانی رجعت میکنند (رسول الله صلوات الله علیه و آله : ... در این هنگام، سفیانی خروج می کند و آنان (سید خرسانی و یارانش) با او درگیر و همگی (اکثرا آنان) کشته می شوند. امّا هم آنان و هم کشندگانشان (سپاهیان سفیانی) با دعای صاحب شما به دنیا باز می گردند (رجعت ) و ایشان از آنان انتقام می گیرند و تا پایان دنیا در حکومت او زندگی می کنند منتخب کفایة المهتدی، ص 4 - 3، ح 2. وروایت دیگر ار حضرت : ... زیرا آنها (سید خراسانی و یارانش) پرچمهای هدایتی اند که به دست مردی از خاندانم (حضرت مهدی عج) سپرده می شوند که زمین را از قسط و عدل سرشار خواهد کرد، چنان که از جور و ظلم لبریز شده است. دلائل الإمامة، ص 446، ح 420) اما شاید فقدان مرد چینی منظور دیگری داشته باشد والله اعلم

امیرالمومنین علی علیه السلام :

... ثم يقوم منا قائم بجيلان، يعينه المشرقي في دفع شيعة عثمان
قیام کننده ای از ما در گیلان (سید حسنی)به پا می خیزد و مشرقی (سید خراسانی) او را، برای دورکردن پیروان عثمان (سفیانی)، یاری می کند
إلزام‏ الناصب، ج 2، ص 133
در این روایت نیز
مشرقی و حسنی و سفیانی در کنار هم ذکر شده است .

عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِمَا السَّلَام

امام صادق ع ... از امیر المومنین خطاب به امام حسین علیهم السلام :

َ إِذَا قَامَ الْقَائِمُ بِخُرَاسَانَوَ غَلَبَ عَلَى أَرْضِ كُوفَانَ وَ الْمُلْتَانِ وَ جَازَ جَزِيرَةَ بَنِي
كَاوَانَ وَ قَامَ مِنَّا قَائِمٌ بِجِيلَانَ وَ أَجَابَتْهُ الْآبُرُ وَ الدَّيْلَم‏ ..... ُ ثُمَّ يَقُومُ الْقَائِمُ الْمَأْمُولُ وَ الْإِمَامُ الْمَجْهُولُ لَهُ الشَّرَفُ وَ الْفَضْلُ وَ هُوَ مِنْ وُلْدِكَ يَا حُسَيْنُ
هنگامی که قائم خراسان (سید خراسانی)قیام کرد و غلبه کرد بر کوفان و ملتان و ... و هنگامی که قائم گیلان (سید حسنی) قیام کرد و ... سپس قائم ما اهل بیت قیام میکند امامی که آرزویش میکنند ...و او از فرزندان توست یا حسین
بحارالأنوار 52 235 باب 25- علامات ظهوره از [الغيبة للنعماني‏] عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ مُوسَى عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْعَلَاءِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِمَا السَّلَام
این روایت بسیار قوی و صحیح از غیبت نعمانی سند روایات فوق است
وقتی این دو روایت
زیر
از
امام باقر علیه السلام را کنار هم می گذاریم می فهمیم که قسمتی از روایت اولی را احتمالا یهودی ها حذف و تحریف کرده اند ! آنها عادت به تحریف آیات و روایات و انجیل و تورات و ... را داشته و دارند !
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَعِيدٍ قَالَ حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ عَنْ أَخِيهِ مُحَمَّدِ بْنِ الْحَسَنِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ عُمَرَ الْحَلَبِيِّ عَنِ الْحُسَيْنِ بْنِ مُوسَى عَنْ مُعَمَّرِ بْنِ يَحْيَى بْنِ سَامٍ عَنْ أَبِي خَالِدٍ الْكَابُلِيِّ عَنْ
أَبِي جَعْفَرٍ
ع أَنَّهُ قَالَ :
امام باقر علیه السلام :
كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَا يَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَاسْتَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْر
الغيبة للنعماني 273 باب 14 ما جاء في العلامات التي تكون قبل قيام القائم ع و يدل على أن ظهوره يكون بعدها كما قالت الأئمة ع‏
امام باقر علیه السلام :
کانّي بقوم قد خرجوا من اقصي بلاد المشرق من بلدة يقال لها شيلا يطلبون حقّهم من اهل الصين فلايعطون ثم يطلبونه فلا يعطون فاذا رأوا ذلک وضعوا سيوفهم علي عواتقهم فقاتلوهم فرضوا باعطاء ما سئلوه فلم بقبلو و قتلوا منهم خلقاً کثيراً ثم يسخرون بلاد الترک و الهند کلها و يتوجّهون الي خراسان و يطلبونها من اهلها فلا يعطون فيأخذونها قهراً و يريدون ان لا يدفعون الملک الا الي صاحبکم فاذا خرج السفياني فجاهدوه و قتلوا جميعاً و رجعوا الي الدنيا بدعاء صاحبکم مع الذين قتلوهم وانتقموا منهم و تعيشوا في سلطانه الي آخر الدنيا
گویا می بینم که از دورترین سرزمینهای مشرق از شهری که به آن شیلا گفته می شود، قومی خروج می کنند و حقّ خود را از اهل چین می خواهند، امّا به آنان داده نمی شود؛ دگر باره آن را طلب می کنند ... و به سوی خراسان می آیند و ... چیزی جز دادن حکومت به صاحب شما (امام مهدی علیه السلام) نمی خواهند.
منتخب کفایة المهتدی، ص 4 - 3، ح 2.
إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب -ج ٢
تا اینجا با توجه به این همه روایات که یکی پس از دیگری یکدیگر را تایید میکنند ،
مشرقی را همان چینی (سید بنی هاشمی عرب قیام کنند از چین ) می بینیم .
امیرالمومنین علیه السلام نیز فرموده اند :

فاذا قام القائم بخراسان الذي أتي من الصين و الملتان وجه السفياني الجنود اليه، فلم يغلبوا عليه، ثم يقوم منا قائم بجيلان، يعينه المشرقي في دفع شيعة عثمان و يجيبه الآبر و الديلم ...
پس هنگامی که قائم خراسان (سید خراسانی) کسی که از چین و ملتان آمده است قیام کرد سفیانی لشکرهایش را به سوی او می فرستد ...
این روایت هم آشکارا مشخص میکند مشرقی = خرسانی ( قام القائم بخراسان الذي أتي من الصين ) همان سید خراسانی است که از چین می آید و با قائم گیلان (سید حسنی ) به هم کمک میکنند برای دفع سفیانی
إلزام الناصب، ج 2، ص 133
در این روایت آخر دگر کاملا مشخص شد
مشرقی و چینی و خرسانی یک نفر هستند و این روایت را در کنار روایت غیبت نعمانی (

إِذَا قَامَ الْقَائِمُ بِخُرَاسَانَوَ غَلَبَ عَلَى أَرْضِ كُوفَانَ وَ الْمُلْتَانِ وَ جَازَ جَزِيرَةَ بَنِي

كَاوَانَ وَ قَامَ مِنَّا قَائِمٌ بِجِيلَانَ وَ أَجَابَتْهُ الْآبُرُ وَ الدَّيْلَم‏ ..... ُ ثُمَّ يَقُومُ الْقَائِمُ الْمَأْمُولُ وَ الْإِمَامُ الْمَجْهُولُ لَهُ الشَّرَفُ وَ الْفَضْلُ وَ هُوَ مِنْ وُلْدِكَ يَا حُسَيْنُ ) ببینید تا متوجه جنایات صهونیسیت های پلید و اعوانشان انگلیس و آمریکا شوید والسلام

شاید برخی سند ها قوی نباشند اما اولا احادیث اهل بیت را طبق کلام خودشان نمیتوان رد کرد و در صورت متوجه نشدن ما باید به خود اهل بیت برگردانیم (در این زمان غیبت یعنی به روایات دیگر از اهل بیت ) باز هم اگر نفهمیدیم باید توقف کنیم تا اینکه بالاخره برایمان روشن شود که در این مقاله روشن شد نه اینکه رد کنیم نستجیر بالله ... ثانیا وقتی این روایات را کنار هم میگذاریم و میبینیم که همه در یک راستا هستند و هیچ گونه تضاد و تناقضی بین آنها نیست می فهمیم این روایاتی که شاید برخی از آنها سندش ضعیف تر باشد کاملا درست و صحیح هستند حالا برخی از روات (اسناد) یا برخی از کتب همیشه ضعیف تر و برخی قوی تر می باشند اما در این موضوع نه تنها تضادی بین روایات ضعیف تر و قوی تر نیست بلکه کاملا همخوانی دارند و یکدیگر را کامل و اثبات و تایید میکنند و یک روایت حتی ضعیف هم نداریم که ضد این مطلب مورد نظر باشد .

[تصویر:  1_images_12.jpg]
بسیار شگفت آور است و بسیار خنده دار است که روایاتی که در مورد فارس و اهل قم و ... ذکر شده است را که هیچ کدام مربوط به قیام سید خراسانی نیست منطبق میدانند با سید خراسانی !!! اما این روایات کاملا روشن را خیر !؟ این چیزی جز ضلالت و گمراهی و عناد یا جهالت نیست پناه بر خدا ... سید خراسانی نه سنی است نه یارانش سنی هستند نه از سین کیانگ است بلکه مثل سید یمنی از یمن و سید حسنی از گیلان که تا به امروز ناشناس و نا شناخته اند و در پناه خدا هستند ایشان نیز به همینگونه می باشد و با تقیه ی خویش و یارانش از دشمنان و چینی ها و آمریکایی ها و صهیونیسم ها و ... در بین مردمانش در منطقه ای از چین منتظر هستند تا قیام سفیانی در روز جمعه ، ماه رجب ، سال ظهور طبق روایات


[تصویر:  1_images_14.jpg]

و اما اینکه در آن روایات از اهل فارس و قم و طالقان و خلاصه ایران و ... تعریف شده است کاملا درست است و طبق دیگر روایات ایران مملکت امام زمان است و شیعه خانه حضرت است و اکثر یاران ایشان از هموطنان ما میباشند الحمد لله و همین ایرانیها زمینه سازان ظهور هستند و اصل کار و زمینه سازی از مسجد جمکران شروع شد به دستور خود حضرت و ... خیلی مطالب و روایات دیگر در ضمن زمینه سازی سید یمانی و سید خراسانی و سید حسنی بعد از قیام سفیانی در رجب سال ظهور شروع میشود اما زمینه سازی ما ایرانی ها حدود 50 سال است شروع شده و امروز به اوج خودش نزدیک شده والسلام .


والسلام علی من اتبع الهدی

منبع : پایگاه معارف حقه ی اهل بیت




یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط هُدهُد صبا
ارسال پاسخ 


پیام‌های داخل این موضوع
قیام سید خراسانی از چین طبق کلام اهل بیت (نه کلام دیگران) - مهدیا - ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ۰۷:۵۷ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع:
1 مهمان

بازگشت به بالابازگشت به محتوا