تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: راهنمای خرید چادر برای خانم ها...
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
راهنمای خرید چا در برای خانم ها

به گزارش گروه خبری حجاب فاطمی (http://www.hejabfatemi.com)، بسیاری از خانم‌های ایرانی برای داشتن حجاب برتر از چا در استفاده می‌كنند.
امروزه طراحان لباس برای رفاه حال بیشتر این افراد با ت و جه به ن و ع فعالیتشان، مدل‌های مختلفی ازچا در را طراحی كرده‌اند بنابراین شما در هر م و قعیت اجتماعی و با هر میزان فعالیت، می‌ت وانید یكی از این مدل‌ها را انتخاب كنید.
آشنایی بیشتر با این مدل‌ها​ می‌تواند انتخاب را برای شما آسان‌تر كند.
چا در ساده ایرانی یا سنتی
[تصویر:  80071.jpg]

این مدل، ساده‌ترین و متدا و ل‌ترین ن و ع چا در است كه طرفداران زیادی دارد. شما در هر سن و موقعیتی كه باشید، این چا در می‌ت و اند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای استفاده راحت‌تر از این چادر می‌ت و انید از كش استفاده كنید. این چا در ‌ها غیر از رنگ مشكی در رنگ‌های مختلفی د و خته می‌ش و ند، اما با و ج و د تمام این مزایا بسیاری از خانم‌ها از سختی كنترل این چا در ‌ها گله می‌كنند.
اگر شما هم با این مشكل ر و به‌ر و هستید، می‌ت و انید از مدل‌های دیگری هم استفاده كنید.

چا در قجری یا چا در كمری
[تصویر:  80121.jpg]

چا در کمری یا قاجاری یکی از قدیمترین مدلهای چا در در ایران می باشد که در د وران حکومت قاجاریه رواج داشته است و به همین دلیل نام دیگر آنرا چا در قاجاری می نامند. این مدل چا در دارای قسمتی شبیه به دامن بوده که با بستن بندهایی به د و ر کمر،پایین تنه را می پو شاند و قسمت بالایی آن، که کاملا شبیه به چا در ساده ایرانی می باشد، به راحتی با کش برر و ی سر نگاه داشته می شود.
اگر چا در تان مدام لیز می‌خ و رد و شما را حسابی با مشكل ر و به‌ر و كرده است، این چا در می‌ت و اند گزینه خوبی برایتان باشد.
همان‌طور كه از نام این چا در پیداست، بخشی از پارچه استفاده شده در آن، د و ر كمر بسته می‌ش و د.
این چا در در قسمت بالایی، د و لبه آزاد دارد كه امكان حركت دست‌ها را بیشتر می‌كندو در
قسمت جلویی دو تكه به نظر می‌رسد. این مدل چا در برای دختران ج و
ان به علت راحتی بیشتر در مهار آن، مناسب تر است.

چا در ملی
[تصویر:  80031.jpg]


اگر بتازگی میخو اهید پ و شش چا در را انتخاب كنید، بهترین انتخاب شما می‌تواند چا در ملی باشد. این چا در به علت داشتن آستین، آزادی عمل زیادی را برایتان فراهم خ و اهد كرد.

ضمن آن‌ كه ظاهری مثل مانت و های گشاد و بلند دارد. امر و زه این چا در ت و انسته طرفداران زیادی رابه خود جذب كند.
چا در ملی برگرفته از چا در ساده ایرانی است با این تفا وت که دارای آستین هایی برای بیر و ن آ وردن دست ها می باشد و جل و ی آن با دکمه های مختلفی بسته می ش و د و نسبت به چا در دانشج و یی حالتی اندامی تر دارد. طراحی این چا دربه ن و عی است که بان وان بتوانند هنگام انجام ام و ر ر و زمره، آزادی و راحتی بیشتری داشته باشند.

چا در لبنانی صدف
[تصویر:  80101.jpg]

چا در لبنانی دارای آستین و نقاب قابل تنظیم می‌باشد این مدل با پ و ششی کامل و زیبا برای خانم های شاغل بسیار مناسب است. چا در لبنانی دارای آستین و نقاب قابل تنظیم می‌باشد. این مدل با پ و ششی کامل و زیبا برای خانم های شاغل بسیار مناسب است و از پر فر و ش ترین و محب و بترین چا در های زن انه میباشد در این مدل پارچه زیادی مصرف شده 6/5 متر و باعٍث شده چا در راحت و آزادی باشد
چا در شال کوتاه

[تصویر:  8009-1.jpg]

برای آن‌كه چادر شالی را بشناسید تنها كافی است یك مانت و ی بلند همراه یك شال همرنگ با آن راتصور كنید. در و اقع این مدل از جل و دارای زیپ است و یك شال نسبتا بلند كه متصل به خ و د چا در متصل است، آن را مخفی می‌كند.
چا در شالی شباهت زیادی به چا در ملی دارد و به دلیل ظاهر شیك و زیبایی كه دارد، برای حض و ر در محل كار بسیار مناسب است.

چا در شال بلند
[تصویر:  80081.jpg]

چا در های شال دار همانند مانت ویی می باشد که به آن شال د و خته شده است. مدل شال بلند به گو نه ای است که بلندی شال تا مچ پا ادامه دارد. این چا در از محب و بیت خاصی در بین خانم های ج و ان بر خ و ردار است

چا در دانشج و یی

[تصویر:  80111.jpg]

حتما با یك چا در كشدار جل و باز برای محیط‌های آم و زشی م و افق هستید. از مزایای این چا در این است كه بخشی از كناره‌های آن برای خر و ج دست‌ها باز هستند. چا در دانشج و یی کاملا شبیه به چا در ساده ‎ی ایرانی می باشد.با این تفا و ت که برای بیر و ن آ و ردن دستها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بان و ان می ت و انند بد و
ن به هم زدن فرم چا در ،به راحتی از د و دست خ و د برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتندست ک و دک استفاده کنند.
چرا هزینه چادری بودن بیشتر از مانتویی بودن است؟

در واقع یکی از چالش‌های اساسی این است که چادری بودن در جامعه ایرانی، هزینه‌ای به مراتب بالاتر از مانتویی بودن دارد و شاید در آینده‌ای نزدیک، پوشش‌های سنتی نظیر چادر کالاهای تجملاتی شوند که تنها متمولین توان خریدشان را داشته باشند!Huh
این سیاست غربه که ساپورت و پوشش های نامناسب را ارزان وارد کشور میکنه و چادر را گران!
و حتی ما تولیدی چادر در مملکت اسلامی نداریم!

و الانم که به قول فرمایش شما چادرهای تجملاتی وارد شده که همان بهتر که گران باشه
چون چادر مادرمون زهرای مرضیه سلام الله علیها قراره ساده باشه نه براق و هزار مدل که جلب توجه کنه.
اشتباه نکنید.....
سیاست غرب نه ؛ سیاست داخل.غرب تاثیر گذار هست اما فعلا اوضاع داخل فضاحت بار تره...
به نظر شما چرا نباید تولیدی چادر داشته باشیم ما؟
مگه پارچه ای که از اون مانتو تهیه میشه متفاوت از پارچه ای هست که باهاش چادر تهیه میشه؟پس این همه تفاوت قیمت چرا؟!؟!
مگه دوخت چادر سخت تر از دوخت این همه مانتو مدل به مدل هستش که تو بازار میبینیم؟
پس چرا این همه تفاوت در مزد دوخت؟‍؟!!
ای کاش یه نفر از این مسئولین جواب میدادند که کی جوابگوی این همه اوضاع درهم و برهم هستش؟
وزیر .... و ا ر ش ا د که واقعا حضورشون با عدم حضورشون هیچ فرقی نمیکنه...روز به روز به بی حرمتی زنان بی عفت کشور به حجاب بیشتر میشه و ایشون همایش که این آهنگ مجوز بگیره یا نگیره...فرهنگ اینه آقای وزیر؟!
اللهم عجل لولیک الفرج
مشکل ما به چادر ختم نمیشه، کسایی که از راه واردات پول خوبی میگیرن صنعت و تولیدات ما رو متوقف کردن یا با چوب لای چرخ گذاشتن در صنعت سعی دارن قدرت خودشونو حفظ کنن.
ما فقط از چیزی که داشتیم حرف میزنیم نه چیزی که الآن داریم و این بزرگترین مشکل کشورمونه.
تو این دوره و زمونه هر کسی به جیبش نگاه میکنه و وسعش هر چقدر میرسه همونقدر خرید میکنه . چون چادر مجلسی گرونه من چادری هیچوقت نمیام به خاطر ارزون بودن مانتو رو به این نوع حجاب بیارم . اگه چادر مجلسیم بخرم نمیام هر سال رو مد جامعه بگردم ، به بهترین نحو از این چادر استفاده کرده تا به وقتش . یه چیز جالبتر اینکه علاوه بر اینکه چادر سر میکنیم یک هزینه دیگه هم میپردازیم اونم مانتو هستش . نکته دیگه اینکه برای خرید کردن هم از چادری مخصوص استفاده میکنم پس میبینید هزینه ای که من میپردازم بیشتر از مانتو ارزانتر یا شلوار مدل داره . هیچ خللی تو حجابم خدا رو شکر پیش نیومده . البته قبول دارم گرونی هست برای همه چیز و جای سوال چرا کشورهایی چون ژاپن و چین که زنانشان میلی به چادری بودن و حجاب ندارند اولین حرف تولید رو تو دنیا میزنند و کشور اسلامی چون ایران که بیشترین تقاضا رو داره باید با قیمت گزافی چادر رو وارد و به دست مصرف کننده برسونه . مسلما برای تشویق دختران و زنان به پوشش حجابی چون چادر قیمتها باید مناسب و به صرفه باشه تا جذب شده نه اینکه به قول شما به مانتوی ارزان رو بیارن . ایکاش همایشی برای بانوان ایرانی میذاشتند تا نقطه نظرات همه در مورد این پوشش اسلامی بیان میشد شاید گرونی آن به گوش مسولین میرسید و ترتیب اثری میدادند بلکه تولید آن را تولید کنندگان پر تلاش ما دست میگرفتند ، حداقل دقدقه خرید چادر گرون از سرمون بیرون میرفت و به چیزهای مهمتر دیگه ای فکر میکردیم .
نقطه نظرات قشنگی بود از هر دو بزرگوار و مطمئن باشید مسئولین هم به گوششون خیلی وقته که رسیده ولی اگه بخوان به این مسائل رسیدگی کنند پس کی به پر کردن جیب مسئولین رسیدگی کنه؟!
کشور ما نه تنها میتونه قیمت چادر رو بهه ارزون ترین قیمت نزول بده بلکه میتونن حتی دست به تولید چادر بزنن.الان تو صنف طلا که اطلاع دارم کشور ما تا سالهای قبل کارای با کیفین درجه 1 نمیتونست تولید کنه اما الان یا با تولید دستگاه نمونه خارجی یا وارد کردن دستگاه خارجی بهترین نمونه ها رو با مزد های بسیار مناسب تر تولید میکنه.
پس حتما قادر به این کار هم هستند.اما به قول یکی از دوستان که امروز صحبت میکردیم میگفت تا یه حرکتی واسه دولت سود کلان نداشته باشه دست به انجامش نمیزنه.اگر اجازه ورود دستگاه ساخت طلا داده شد مطمئن بودند که سود کلانی از راه مالیات و ... بهشون میرسه که رو هر دستگاه میلیاردی سود میکنه اما چادر چون استقبال فراوان نداره پس سودی برای دولت نداره...
به اینجای کار که میرسیم متوجه میشیم به اسم اسلام و قرآن به مردم حکومت میکنند و هر کاری که دلشون میخواد انجام میدن.اگرم کارشون طبق قانون نباشه بلافاصله یه تبصره اضافه میکنند و این یعنی نهایت درد....
(ظهور تنها راه برای نجات بشریت است)
همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه عفاف و حجاب از 10 تیر تا 6 مرداد ماه و از ساعت 19 الی 1 بامداد در مصلی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه انواع و اقسام چادرها به فروش می‌رسد.
[/url]
[url=http://bartarinha.ir/]
[تصویر:  324432_898.jpg]
[تصویر:  324434_609.jpg]

[تصویر:  324437_604.jpg]

[تصویر:  324439_836.jpg]

[تصویر:  324440_265.jpg]
لینک مرجع