تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: شهدای هسته ای + عکس
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام.میدونم برای ارسال این مطالب دیره ولی خب....
ما برای تو هورا می‌کشیم!
متن زير دل نوشته ميكائيل دياني دانشجوي دانشگاه سمنان خطاب به دانشمند جوان هسته‌اي ايران، مصطفي احمدي روشن است:
[تصویر:  22(11).jpg]
پدر مهربان علیرضا احمدی روشن؛ سلام

تو را مصطفی احمدی روشن خطاب نکردم، چون وقتی چشمم به تصویر معصومانه پسرت (علیرضا) افتاد، ناخودآگاه در فکر اتفاقات چند روز اخیر فرو رفتم.

حتما می دانی و دیده ای که از دیروز تا حالا خیلی از رسانه ها – حتی برنامه نود رسانه ملی- در تب و تاب جایزه ای هستند که آن آقا در یک جشنواره از دستان خانم مدنا دریافت کرده است.

از آن طرف هم از ولیعهد ناکام پهلوی گرفته تا آقای خاتمی برای برای این آقا هورا می کشند! چراکه این آقا است که برای ایران افتخار آفریده و صلح دوستی و مهر و محبت و ایثار و فداکاری ایرانیان را به دنیا معرفی کرده!

اما من هرچه با خودم فکر می کنم، می بینم هیچ رخدادی به اندازه شهادت یک دانشمند آن هم به جرم فعالیت و جهاد علمی بیانگر مظلومیت و صلح دوستی ملت ایران نیست؛ اما نمی دانم چرا برخی ها چشم خود را به روی این واقعیت می بندند!

البته شاید در قاموس بعضی ها فقط عکس گرفتن با خانم های نیمه عریان و پوشیدن پاپیون و کراوات – بخوانید لباس رسمی!- نماد صلح دوستی و نوع دوستی است و حتما در قاموس ایشان شهید و شهادت مظهر خشونت و ارتجاع است!

مزد شهادت تو اگرچه فقط در پیشگاه خداوند قابل اندازه گیری است، اما در مرام بعضی ها یک حادثه و تنها یک حادثه است که محل درج آن باید در صفحه حوادث باشد! و نه صفحه اول، چون ممکن است خاطر مبارک برخی خوانندگان مشوش شود!

ولی بدان که ما برای تو هورا می کشیم؛

ما اگرچه روزنامه های رنگارنگ و رسانه های غول پیکر نداریم، اما از عمق جان برای تو هورا می کشیم؛

ما برای تو هورا می کشیم که در گمنامی زندگی کردی تا ما نام و نشان ات را همراه با پر کشیدن ات یاد بگیریم؛

ما برای تو هورا می کشیم که از کودک 4 ساله ات گذشتی تا ما و امثال ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم؛

ما برای تو هورا می کشیم که سال ها در کلاس درس و دانشگاه تلاش و مجاهدت کردی تا همگان به عزت و اقتدار ملت ایران اعتراف کنند؛

ما برای تو هورا می کشیم و برای همه آن هایی که همچون شمع می سوزند تا ایران اسلامی سربلند و سرافراز باشد؛

ما برای احمدی روشن ها، تهرانی مقدم ها، علیمحمدی ها، شهریاری ها، رضایی نژاد ها و چمران ها و ...هورا می کشیم!

ما نه فقط برای آن ها هورا می کشیم، بلکه جان و دار و ندار و زندگی مان را برای خط و مکتب آن ها کف دست می گیریم!

آری، ما فقط برای تو هورا می کشیم!
بسم الله الرحمن الرحیم

جزئیاتی از زندگی شهید مصطفی احمدی روشن
شهید احمدی روشن در راهپیمایی عظیم ۹دی ۸۸ روز تجدید بیعت با ولایت حضور داشته است.
به گزارش شفاف به نقل از جهان؛ شهید مهندس احمدی روشن متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل ۱۳۸۱ رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت نطنز بوده است. این شهید دارای چندین مقاله ISI به زبان‌های انگلیسی و فارسی بوده است.

وی دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی شریف و از نخبگان این دانشگاه به شمار می‌رفته است.

به گفته دوستان وی شهید احمدی شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است. معاون بازرگانی سایت نطنز شخصی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بوده است.

وی در دوران دانشجویی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بوده است. همچنین وی در راهپیمایی عظیم ۹دی ۸۸ روز تجدید بیعت با ولایت حضور داشته است.

از شهید احمدی روشن یک فرزند به نام «علی» به یادگار مانده است.
مقام معظم رهبریRose:

دشمن ما از این مرکز قدرت‌افزائى غافل نیست و غافل نخواهد بود؛ این را همه بدانیم. هر چیزى که مایه‌ى عزت کشور و عزت ملت و ایستادگى ملت و استقامت ملت است، بدون شک آماجى از آماجهاى دشمن است. احساس دینى، احساس انقلابى، استقلال‌طلبى و هرچه که در این زمینه هست – از جمله با این بیانى که عرض شد، دانشگاه – آماج دشمن است. در دانشگاه چه کار میخواهند بکنند؟ دشمن على‌القاعده دو تا کار را براى دانشگاه ما برنامه‌ریزى میکند: یکى علم‌زدائى، یکى دین‌زدائى؛ از دانشگاه علم‌زدائى بشود، از دانشگاه دین‌زدائى بشود. علم‌زدائى از دانشگاه چگونه است؟ یکى از کارهاى کوچکش همین ترور دانشمندان است؛ که آخرى‌اش همین دو سه تا دانشمند عزیز هسته‌اى ما بودند که در این یک سال اخیر از دست ما گرفته شدند. برنامه، وسیع‌تر از اینهاست؛ این یکى از آسانترینهایش است. پیچیده‌تر از این، این است که دانشگاه ما را، استاد ما را و دانشجوى ما را به کار غیر علمى سرگرم کنند؛ نگذارند این شکوفائى علمى که آرزوى ماست، تحقق پیدا کند.

[تصویر:  7%2833%29.jpg]
بسم الله الرحمن الرحیم


شرح زندگانی دانشمند هسته ای ایران زمین،شهید دکتر داریوش رضایی نژاد

شهید دکتر داریوش رضایی نژاد در صبح پنج شنبه 29 بهمن سال1356 در شهرستان آبدانان از شهرستانهای استان ایلام به دنیا آمد .
ایشان از همان اویل کودکی در سخن گفتن و دیگر اعمال خود ،نبوغ خود را به اطرافیان نشان داد.وی همچنین به واسطه ی اینکه جثه اش ظریف تر و کمی ریزتر از هم سن و سالانش بود همراه با متولدین 1357وارد دوره ابتدائی شد و همیشه با هوش و توانایی خود معلم و دانش آموزان را تحت تأثیر قرار می داد.ایشان کلاس سوم ابتدائی را طی تابستان گذراند و دیگر سالهای دوره ابتدائی شاگرد اول و نماینده کلاس بود.
در دوره راهنمایی با توجه به ظرفیت هوشی بسیار بالای داریوش ،مقطع دوم را نیز در تابستان گذراندو با توجه به این سرعت بالا در کسب مدارج علمی توانست پیش از همکلاسی های خود دوره متوسطه را به پایان رساند و در تیرماه1373دیپلم خود را در رشته ریاضی دریافت نمود. .دکتر داریوش رضایی نژاد چندین بار در مسابقات علمی استان ایلام مقام اول را کسب کرد.
وی همچنین در مهر ماه 1373در رشته مهندسی برق، گرایش قدرت، در دانشگاه پذیرفته شد.ایشان به وجود پذیرش در بسیاری از رشته های مهندسی در دانشگاه های معتبر تهران ،اصفهان ،شیراز و..........بنابر انتخاب خود وارد دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان شد.
شهید والامقام دکتر داریوش رضایی نژاد با وجود نبوغ ذاتی در امور کارگاهی و آزمایشگاهی که از ویژگی های تمامی نوابغ و مخترعان است در تحصیل و پذیرش و اجرای آکادمیک نیز بسیار منظم و کوشا بود.ایشان ضمن فراگیری و کسب تجربه در رشته خود ،در زمینه استفاده از رایانه و علوم کامپیوتری بسیار توانا بود.با داشتن چنین توانایی های ،داریوش بزرگ توانست در مدت هفت ترم وبا رتبه اول و به عنوان دانشجوی برتر دانشگاه، از دانشگاه خود فارغ التحصیل شود.
شهید دکتر داریوش رضایی نژاد به محض فارغ التحصیلی به عنوان پژوهشگر در مراکز مهم تحقیقاتی و علمی کشورمشغول به کار شد .در عرصه ای که فعالیت داشت توانایی فراوانی داشت و نبوغ وتلاش خود را در مسیر خدمت به وطن خویش قرارداد .در همان نخستین سال شروع به کار ،در آزمون کارشناسی ارشد سال1378 در رشته مهندسی برق، گرایش قدرت، در دانشگاه دولتی ارومیه پذیرفته و مشغول به ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد شدند. ایشان در تیر ماه سال 1379 ازدواج نمود و صاحب یک فرزند دختر به اسم آرمیتا گردید که؛ قبل از 5سالگی و در برابر دیده گانش شاهد پرپر شدن پدر عزیزش بود.
شهید گرانقدر در طول خدمت پربار خود چندین مقاله در حوزه تخصیصی خود نگاشت و بسیاری ازطرح های تحقیقاتی را رهبری و اجرا نمود.
در پی همین فعالیت های علمی از دانشگاه های متعدد اروپایی جهت ادامه تحصیل و فعالیت پژوهشی از وی دعوت به عمل آمد.این دانشمند مهین پرست به رغم همه این فرصت ها به واسطه عشق به این آب وخاک و روحیات خاص خود که همیشه خود را نمونه یک ایرانی وطن پرست می دانست،به همه آنها نه گفت .
شهید داریوش رضایی نژاد در چند سال اخیر ضمن تدریس و انجام فعالیتهای تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح های تحقیقاتی در دانشگاه های تهران،شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بودند.
لازم به توضیح است شهید رضایی نژاد با قبولی در تمام مراحل آزمون دکترا سال 1390در دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی پذیرفته شد ،اما با تأسف بسیار فرصت به پایان رساندن این مقطع تحصیلی نشد و در تاریخ 1/5/1390 توسط سرویس جاسوسی اسرائیل((موساد)) که؛ نتوانتستند این دانشمند هسته ای پر توان و وطن پرست را تحمل کنند،به شهادت رسید و در جوار بهترین های عالم بشریت در نزد خداوند جای گرفت.
روحش شاد و یادش گرامی
rezaeenejad.blogfa.com
بسم الله الرحمن الرحیم

تصاویر/ شهید رضایی نژاد و دخترش
در ایام ولادت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر تصاویری از شهید رضايي نژاد به همراه دختر خردسالش منتشر شد.
به گزارش مشرق به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، تصاویر شهید داریوش رضایی نژاد از شهیدان هسته ای کشور به همراه دختر خردسالش منتشر شد.

[تصویر:  171717_854.jpg]






[تصویر:  171715_144.jpg]


[تصویر:  171714_594.jpg]




[تصویر:  171712_331.jpg]


[تصویر:  171711_580.jpg]


[تصویر:  171710_171.jpg]

[تصویر:  171709_864.jpg]

[تصویر:  171708_752.jpg]


[تصویر:  171707_960.jpg]

[تصویر:  171706_446.jpg]


دوستی میگفت:این عکس ها را در تالار نزن،ترحم را بر می انگیزاند وترحم چیز خوبی نیست.

بهش گفتم:نه!اتفاقا اینها ترحم ایجاد نمی کنند اینها عشق به ایران و شهدا وخانواده هایشان را زیاد

می کند.جوانها با دیدن این عکس ها محکم تر پای آرمان ها می ایستند......
واقعا مرسی از دوستان بخاطر عکسای تاثیر گذارشون
اتفاقا این عکسا باعث شناخت بیشتر افراد از این بزرگواران میشه
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

عکس هایی از شهید احمدی روشن وپسرش




[تصویر:  31641f945f8f2f6640a7ef5da3b0c6e6.jpg]

[تصویر:  shahid2.jpg]

[تصویر:  13901128222638990_PhotoL.jpg]


ودیدار رهبری:

[تصویر:  30775292-2193619.jpg]
[تصویر:  901102.jpg]

[تصویر:  be-vosate-aseman-l.jpg]

وخودشان:

[تصویر:  13910124116_201217068e.jpg]
شادی روح گرامیش صلوات
بسم الله الرحمن الرحیم

7خاطره از شهید علی‌محمدی


[color=#004080text-align]کلاسمون خیلی شلوغ بود. بین صندلی‌های کلاس تا ته کلاس صندلی تک نفره آهنی خیلی داغون هم چیده می‌شد. دکتر مثل همیشه کلاسور زرد رنگش را در می‌آورد و درس هر جلسه را جدا می‌کرد و پای تخته می‌رفت. گاهی از گوشه تخته شروع به نوشتن می‌کرد. می‌نوشت و توضیح می‌داد و جلو می‌رفت.



[تصویر:  672242141122912618324942209751018817989204.jpg]


1- سال 1383 همراه ایشان به سفر حج مشرف شدم این سفر بهترین هدیه‌ی معنوی از سوی همسرم بود؛ چرا كه ماجرا و فلسفه‌ی تمام اعمال حج را به صورت لذت‌بخشی برای من بازگو می‌كرد و این، بهترین لحظات عمرم بود .همسرم در صفا و مروه به من می‌گفت: خودت را بگذار جای هاجر و ببین چه حسی داری. یا در رمی جمرات می‌گفت: فرض كن جای حضرت ابراهیم(ع) بودی و می‌خواستی فرزندت را ببری به قتلگاه. آن‌وقت شیطان وسوسه‌ات می‌كرد. (همسر شهید علی‌محمدی)


2- شهید علی‌محمدی بسیاردر كارش دقیق بودبه نحوی كه هیچ گاه رفافقت ودوستی رادر كارهایش دخالت نمی داد ؛به همین جهت بارها پیش می آمد كه با دوستانش ساعت ها بر سرنحوه انجام كاری بحث می كردند اما رابطه اش با دانشجویان یك رابطه ای شبیه رابطه پدر و فرزندی بود تا رابطه استاد و دانشجو ؛ همین رابطه باعث شده بود تا دانشجویانش بصورت متحد علاوه بر محكومیت به شهادت رساندن دكتر علی‌محمدی در روز تشییع پیكرش نیز حضور همه جانبه داشته باشند.


3- راستش لحظه لحظه کلاس‌های دکتر نه تنها برای من بلکه مطمئنم برای تمامی دانشجویان خاطره‌ای ماندگار است. مهرماه بود، بچه‌ها همگی ته دلشون خیلی خوشحال بودند که قراره درس کوانتوم 1و2 رو با دکتر بگذرونند. غالبا هر وقت دکتر سرکلاسهاش حاضر می‌شد، بچه‌های دانشکده خودمون که حاضر می‌شدن هیچ، گاه بیگاه مهمان‌های خارج از دانشکده‌های دیگه هم که آوازه استاد را شنیده بودند می‌آمدند.

خلاصه کلاسمون خیلی شلوغ بود. بین صندلی‌های کلاس تا ته کلاس صندلی تک نفره آهنی خیلی داغون هم چیده می‌شد. دکتر مثل همیشه کلاسور زرد رنگش را در می‌آورد و درس هر جلسه را جدا می‌کرد و پای تخته می‌رفت. گاهی از گوشه تخته شروع به نوشتن می‌کرد. می‌نوشت و توضیح می‌داد و جلو می‌رفت. گرم درس گفتن می‌شد تا اینکه چندبار نزدیک بود از روی سکوی تخته سقوط آزاد کند! هر وقت این اتفاق می‌افتاد دکتر می‌خندید و می‌گفت " این کلاس دام آموزشی داره! آدم گرم درس دادن می‌شه، تختش 50 متر از سکوش جلوتره وقتی که داری می‌نویسی یه دفعه زیر پات خالی میشه". (یکی از دانشجویان)

همسرم در صفا و مروه به من می‌گفت: خودت را بگذار جای هاجر و ببین چه حسی داری. یا در رمی جمرات می‌گفت: فرض كن جای حضرت ابراهیم(ع) بودی و می‌خواستی فرزندت را ببری به قتلگاه. آن‌وقت شیطان وسوسه‌ات می‌كرد.

4- سه شنبه بود دقیقاً یک هفته قبل از شهادت استاد، چند تا از بچه‌ها رو دیدم که در مورد تحصیل در خارج از کشور از استاد می پرسیدند همانهایی که الان رفتن آمریکا! یکی از بچه‌ها از دکتر پرسید استاد چرا خارج نرفتین، اون یکی می گفت چرا شما تمایل ندارید که به بچه‌ها نامه پیشنهاد تحصیل در خارج از کشور بدید، خب چه اشکالی داره که بچه‌ها برن خارج، وقتی می تونن اونجا موفق‌تر باشن و...استاد مثل همیشه بعد از تموم شدن سخنان یک لبخند خیلی معنادار زد انگار یه عالمه حرف داشت برای گفتن ولی ترجیح دادن حرفی نزنن. انگار که می دونستن مخاطبانشون تصمیمشون رو گرفتن شاید هم فکر می‌کردن …. ولی چیزی که من همیشه به عنوان شاگرد استاد بهش ایمان دارم اینه که با همه مشکلاتی که همه‌مون می‌دانیم در کشورمون وجود داره اعتقاد داشتن که باید موند، سخت تلاش کرد و ایران آباد ساخت... (یکی از دانشجویان)

5- 10 روز قبل ازشهادت شهید عل محمدی منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای كشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال كرده بودند تا دكتر درباره صحت یا عدم صحت اسناد نظر بدهند اما وی هیچ پاسخی به آنها نداد. (همر شهید علی‌محمدی)

[تصویر:  447551514920535155215441831471009119922.jpg]

6- شهید علی محمد چندبار و به طرق مختلف تهدید شده بود : بار نخست در سال 84 یکی از همکارانش که در دانشکده فنی دانشگاه تهران بود را در لندن دستگیر کردند و از او راجع به شهید علیمحمدی می پرسیدند.

بار دوم در سال 86 یکی از دوستان شهید علیمحمدی در ایتالیا که 48 ساعت تحت نظر بود و در این مدت راجع به کارها و سوابق علمی این شهید از وی پرسیدند، همچنین در سال 87 نیز زمانی که به حج مشرف شده بودیم شهید علیمحمدی عنوان کرد که احساس می کنم تحت نظر قرار دارم و یک نفر در حال فیلمبرداری از من است.

و آخرین بار شهریور سال 88 شهید علیمحمدی به صورت تلفنی تهدید شد و ماجرا از این قرار بود که یکی از عوامل منافقین با شماره منزل ما تماس گرفت و از من شماره همراه همسرم را می خواست که من کمی بی احتیاطی کردم و این شماره را در اختیار این فرد قرار دادم که بعد متوجه شدم از عوامل منافقین است. (همسر شهید علی‌محمدی)


7- شهید علیمحمدی وقتی در آخرین سفر خود برای کار بر روی پروژه سزامی به اردن سفر کرد پس از بازگشت به ما گفت که پیشنهاد داده‌ام یک قسمت از این پروژه را در ایران انجام دهیم . من گفتم‌ مگر اجرای چنین کاری در کشور ممکن است که وی پاسخ داد اجرای قسمتی از این پروژه در کشور باعث پیشرفت کشور خواهد شد و ما باید چنین کاری را انجام دهیم.

و چنین سخنانی از زبان شهید علی‌محمدی گویای این مسئله است که این شهید دغدغه پیشرفت کشور و تقویت نیروی انسانی را داشته است و تمام کوشش خود را در این زمینه انجام می‌داد. (همسر شهید علی‌محمدی)

ملتی که در آن شهادت عزت و افتخار محسوب‌ می‌شود هرگز از مرگ نمی‌هراسد و ملتی که از مرگ نترسد به کارهای خود برای رسیدن به اهدافش ادامه خواهد داد. (همسر شهید علی‌محمدی)

شهید علی محمد چندبار و به طرق مختلف تهدید شده بود : بار نخست در سال 84 یکی از همکارانش که در دانشکده فنی دانشگاه تهران بود را در لندن دستگیر کردند و از او راجع به شهید علیمحمدی می پرسیدند.بار دوم در سال 86 یکی از دوستان شهید علیمحمدی در ایتالیا که 48 ساعت تحت نظر بود و در این مدت راجع به کارها و سوابق علمی این شهید از وی پرسیدند، همچنین در سال 87 نیز زمانی که به حج مشرف شده بودیم شهید علیمحمدی عنوان کرد که احساس می کنم تحت نظر قرار دارم و یک نفر در حال فیلمبرداری از من است.و آخرین بار شهریور سال 88 شهید علیمحمدی به صورت تلفنی تهدید شد ماجرا از این قرار بود که...

شهید مسعود علی‌محمدی 3 شهریور 1338 در تهران (کن) به دنیا آمد . در سال 64 مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه شیراز دریافت کرد و پس از آن در سال 67 از مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف فارغ التحصیل شد. سپس در سال 71 مدرک دکترای خود را با گرایش فیزیک ذرات بنیادی از همین دانشگاه دریافت کرد و با درجه استاد تمامی به تدریس در دانشگاه ها پرداخت. وی همزمان با دفاع مقدس در عرصه های علمی با سپاه پاسداران همکاری می کرد.

دکتر علی‌محمدی عضو هیات علمی پردیس علوم دانشگاه تهران بود. سابقه ریاست دانشکده فیزیک و معاون پژوهشی پردیس علوم دانشگاه تهران را داشت. به گفته دانشجویان وی بسیار سخت کوش و وقت شناس بود و کلاس های او جزو پر جمعیت ترین کلاس های دانشکده بود و علت آن سطح علمی بالای این استاد و رابطه خوب او با دانشجویان بود.

در وقایع پس از انتخابات وی از نمایندگان تشکل های دانشجویی در خواست تشکیل جلسه ای داد و اولین جمله وی در این جلسه این بود که "ما به عنوان کسانی که به نظام و انقلاب معتقد هستیم، فعالیت می کنیم و تلاش ما بایدبر طرف کردن اختلافات باشد"

سرانجام بعد از سال ها تلاش در راه پیشرفت ایران اسلامی در بامداد 22 دی ماه 1388 و در سن 50 سالگی، به هنگام بیرون آمدن از منزل بر اثر انفجار یک بمب کنترل از راه دور به دست عوامل موساد ترور شد.
[b]روحش شاد و یادش گرامی
(برگرفته از سایت تبیان)
[/b]
بسم الله الرحمن الرحیم


وزارت اطلاعات دستگاه‎های جاسوسی غرب را غافلگیر کرد/دستگیری عوامل


[تصویر:  60909.jpg]
چند هفته پس از اعدام عامل اصلی ترور شهید علی محمدی و در آستانه برگزاری مذاکرات مسکو، وزارت اطلاعات در اطلاعیه اعلام کرد عوامل اصلی ترور شهیدان هسته ای ایران شهریاری، احمدی روشن و قشقایی شناسایی و در یک عملیات برق آسا دستگیر شده اند.
به گزارش رجانیوز، در حالی که برخی اخبار از تشدید فعالیت‌های جاسوسی واطلاعاتی سرویس های غربی علیه برنامه هسته ای ایران در هفته های اخیر و به بهانه برگزاری مذاکرات مسکو حکایت دارد، دستگاه امنیتی کشور در یک اقدام غافلگیر کننده عوامل موساد را که به صورت مستقیم در عملیات ترور شهیدان هسته ای ایران نقش داشته اند دستگیر کرده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ی خود اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با توکل به درگاه احدیت و با توسل به معصومین (سلام‌الله علیهم) به عهدی که با خدای خویش و با دانشمندان شهید هسته‌ای کشور بسته‌اند و به قولی که به پیشوای معظم خویش (مدظله‌العالی) و به ملت سرافراز ایران اسلامی داده‌اند، وفادارانه عمل کردند، تلاش‌ها و مجاهدت‌ها به عمل آوردند، خط مقدم دشمن صهیونیستی را در نوردیدند و نقبی اطلاعاتی به دژ دژخیمان صهیونیستی حفر کردند و به موفقیت بزرگی نایل آمدند.
سلسله عملیات سنگین و همه جانبه‌ اطلاعاتی که پس از وقوع اولین ترور هسته‌ای آغاز شده بود، با ترورهای بعدی هر چه شدیدتر و گسترده‌تر و متهورانه‌تر استمرار یافت تا به حصول اشراف اطلاعاتی بر تعدادی از پایگاه‌ها و ایستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی رژیم صهیونیستی و با گسترداندن تور اطلاعاتی بر آنها به شناسایی عده‌ای از افسران اطلاعاتی رژیم جعلی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی و تروریست‌های مزدور آنها انجامید و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و ره‌گیری سوژه‌ها و سرنخ‌ها در داخل و خارج از کشور، نهایتا عوامل اصلی ترور شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن و شهید قشقایی شناسایی شده و طی سلسله عملیات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگیر شده و به بازداشتگاه‌ها منتقل گردیدند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن شکرگزاری خالصانه به درگاه الهی و با عرض تبریک برای این موفقیت به ملت شریف ایران، به ویژه به خانواده‌های محترم، معزز و داغدار شهیدان هسته‌ای کشور، مجددا" به تعهد کامل خویش نسبت به عهدی که بسته‌اند تاکید نموده و اصرار دارند علاوه بر تروریست‌های مورد اشاره، قطعا" تا تنبیه کلیه آمرین و مسببین جنایتکار صهیونیست از پای نخواهند نشست.
وزارت اطلاعات ضمن تشکر صمیمانه از همکاری بی‌شائبه قوه قضائیه، به استحضار ملت بزرگوار ایران اسلامی اسلامی می‌رساند که در روزهای آینده و به محض بر طرف شدن برخی ملاحظات امنیتی و حفاظتی، اطلاع‌رسانی بیشتری پیرامون ابعاد مختلف این عملیات بزرگ صورت خواهد داد.

منبع:ماسون تیوب
بسم الله الرحمن الرحیم

علیرضا ......چقدر شبیه بابات خجالتی هستی......




[تصویر:  siZL54_535.jpg]

http://www.afsaran.ir
«مبارزه با اسرائیل» و «شهادت» دو هدف اصلی شهید روشن بود.
یكی از دوستان نزدیك شهید «مصطفی احمدی روشن» گفت: مصطفی از زمان دانشجویی تا امروز كه در سایت نطنز فعالیت می كرد، مبارزه با اسرائیل و شهادت را دنبال می كرد كه به اهدافش هم رسید.
[تصویر:  331754.jpg]
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع