تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: تولید پلاک شهرداری
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
تمامی املاک اعم از مسکونی،ساختمان تجاری و اداری و زمین های شهری،توسط اداره ثبت املاک بصورت رسمی با پلاک شهرداری شماره گذاری می‌شوند. پلاک های فلزی حاوی شماره ی تعیین شده توسط اداره املاک، تحت عنوان پلاک شهرداری طراحی و تولید می‌شوند.
این پلاک های قانونی توسط مامورین شهرداری درب منازل و ساختمان ها نصب می‌شوند. علاوه بر ساختمان ها، تمامی خیابان ها، کوچه ها و میادین شهر دارای پلاک و نام اختصاصی می باشند که توسط شهرداری تعیین می‌گردد.
عموما پلاک کدپستی با استفاده از فلزات ضد زنگ و مقاوم در اندازه های معین و استاندارد تولید می‌شود. دوام، ماندگاری و جذابیت ظاهری از فاکتورهای مهم در تولید پلاک شهرداری می باشند. پلاک های مذکور با استفاده از ورقه های استیل و آلومینیوم در اندازه های استاندارد طراحی و تولید می‌شوند.

تولید پلاک کدپستی
آلیاژ استیل به سبب ویژگی های منحصر بفرد مانند خاصیت ضد زنگ، درخشندگی سطحی و ماندگاری بالا، مورد توجه پلاک سازان قرار گرفته است که از ترکیب نسبی عناصر مختلف کروم، آهن و نیکل تشکیل شده است. ورقه استیل مورد استفاده در پلاک سازی، به دو نوع بگیر و نگیر تقسیم می‌شود. آلیاژ استیل خالص و فاقد ناخالصی به عنوان استیل نگیر شناخته می‌شود.
ورقه استیل حاوی ناخالصی به دلیل جذب آهنربا به عنوان پلاک کدپستی شناخته می‌شود. استیل خالص نگیر، بیش از استیل ناخالص بگیر در تولید پلاک مرغوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورقه ی استیل با بهره گیری از روش های کهن و نوین به پلاک تبدیل می‌شود. اسید شویی، حکاکی لیزری، چاپ لیزری، چاپ افست و چاپ سابلیمیشن از انواع روش های تولید پلاک استیل می باشند. اغلب تابلوهای استیل مورد استفاده در سر درب منازل به رنگ آبی یا سرمه ای روشن را پلاک کدپستی می نامند.

تولید پلاک سازمان آب
تابلوهای نامگذاری و معرفی کوچه ها و خیابان ها نیز به عنوان تابلوی شهرداری و پلاک سازمان آب شناخته می‌شوند و در تسهیل مسیر یابی و آدرس دهی نقش بسزایی دارند. پیرو طرح نامگذاری شهرداری؛ تمامی کوچه ها ، خیابان ها و میادین سطح شهرها دارای نام و آدرس مشخص می باشند. شهرداری، تابلوهای حاوی نام خیابان ها، کوچه ها و میادین را در مسیر توجه عموم نصب کرده است.
ظاهر جذاب، ماندگاری و مقاومت در برابر عوامل محیطی مخرب، از ویژگی های مورد توجه در ساخت پلاک سازمان آب می باشد. پلاک سازان با بهره گیری از روش های گوناگون و دستگاه های نوین، موفق به طراحی و تولید پلاک های فلزی مقاوم در برابر رطوبت، تابش نور خورشید، باران های اسیدی و آلودگی هوا شده اند.

تولید پلاک درختی

پلاک درختی که از جسن آلومینیوم تولید میشود جهت نصب بر روی درخت تولید میشود.روش نصب این نوع پلاک ها با میخ است که به دراخواست مشتری امکان نصب با زنجیر نیز می باشد.هدف از نصب پلاک ها روی درخت شناسایی و ارزیابی فضاهای سبز می باشد.

شهرداری اطلاعاتی مثل سن درخت، نام درخت، نوع درخت و … را در سیستم بایگانی ثبت کرده اند و برای هر درخت یک شماره سریال تعریف شده است که در سفارش پلاک ها این شماره باید چاپ گردد.
[align=JUSTIFY]
لینک مرجع