تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: فراموش کردن خدا
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
منم موافقم كه خانواده ها در اين زمينه خيلي نقش دارنIdea
بعضي ها سخت گيري هاي زياد و افراطي مي كنند
بعضي ها هم بچه ها رو خيلي ازاد ميذارن و اين هاددليل نا متعادل بودن جوانان است
فراموش کردن خدا:
1) زمانی که خداوند انسان را یک لحظه به خودش وامی گذارد. زمان بدبختی انسان است.
2) زمانی که خداوند انسان را غرق نعمت میکند و به جای شاکر بودن کفران میکند.
3) بی تفاوت بودن به واجبات از جمله خواندن نماز انسان را از خدا دور میکند.
4) وقتی دل انسان که جایگاه نور خدا است تاریک میشود .
سلام.
اگر اشتباه نکنم یکی از نشانه های آخرالزمان اینه که بد ، خوب جلوه کنه و دامنگیر بشه حالا میخواد وسیلش فقر باشه که فساد بیاد..الگوپذیری غربی باشه که توسط تبلیغاتشون از تلوزیون گرفته تا فروشگاهاشون که تو شهرای خودمون دارن کار میکننو امثالهم.اما نکته ای که در خور توجه اینه که در همین موارد که یک جور امتحان الهی هم هست انسان میتونه خودشو به خدا نشون بده.یعنی اگر اون بد به دلش راه ندادو کاره خودشو درست انجام داد تو امتحان پیروز میشه.
منم یه پیامی از حضرت رسول دارم که فرمودند: مردم از فتنه های آخر زمان گله نکنند که این فتنه ها ظالمان را از بین خواهد برد. می دونید چیه حرف زدن خیلی راحته اما عمل... همیشه به این موضوع فکر می کردم که گفته میشه که امام زمان اگه به اندازه ی انگشتان دست یار باوفا داشتن حتما ظهور میکردن ،بعد با خودم میشمرد خدایا فلانی و فلانی و ... بیشتر شدن من همشون رو خوب میشناسم اینا عاشق مهدی فاطمه هستن. پس چرا تا حالا ظهور نکردن. اما الان فقط از خدا می خوام که عاقبتمان را ختم به خیر کند.
سلام
به نظر من بحث جالبیه.وضعیت کنونی جوونا و بد حجابیشون چه دختر و چه پسر ریشه تو اشتباهات بزرگی داره که خانواده ها و جامعه در حق جوونا انجام دادن.به نظر من دلایل زیادی داره.شاید اگه با تعدادی از این جوونها ارتباط داشته باشین به حالشون افسوس بخورین. بعضیاشون دچار کمبود محبت هستن.این محبت رو نتونستن تو خانوادشون پیدا کنن بخاطر همین فقط برای جلب توجه واینکه نگاههارو متوجه خودشون کنن این تیپ ها رو میزنن.بعضی خانوادهها هم از لحاظ مذهبی فرزندشونو پرورش ندادن بعضی خانواده ها هم رو دین و ایمان سختگیری های زیادی انجام دادن و با تعصبات بیجا و خشک جوونها رو دین زده کردن.یه تعدادی از خانوادهها هم برای اینکه بگن امروزی و با کلاس هستن هم از خودشون هم از فرزندشون غافل شدن. با این وجود به نظر شما راه حل چیه؟
به نظر بنده تو این زمینه باید فرهنگ سازی بشه. خودمون لباسهایی رو به جوونمون معرفی کنیم که هم شیک باشه هم سنگین.
باید اونارو با ارزشهای زیبای اسلام آشنا کنیم. باید سعی بشه به جوونی که حجابشو رعایت میکنه توهین نشه بلکه تشویق شه و به عنوان الگو برای بقیه معرفی بشه.یه احساس کرامت نفس تو جوونا ایجاد کنیم .این موضوع خیلی خیلی مهمیه جوونی که الان بد حجابه آسیب های زیادی متوجه زندگی خودش میشه و خودش هم آسیب های زیادی رو متوجه زندگی دیگران میکنه.ویه جورایی به حقوق دیگران بی احترامی کرده.
ای کاش این درد اجتماعی یه روز درمان شه.
سلام علیکم،
فراموش کردن خدا ضررش به خود ما بر می گردد نسوالله فانسئهم. و یاد خدا سودش به ما بر می گردد الا بذکر الله تطمئن القلوب.
انتخاب سود زیان با خود ماست.
دوستی که گفت باید برا ظهور آقا دعا کنیم درست ولی باید خودمونم تلاش کنیم نه.
یا فاطر

مبحث خوبیه

استفاده بردم

ودعا میکنم خدا هدایتمون کنه هر کی درگیر هرگونه جهلی هست نجات پیداکنه
و به سعادت برسه
بله متاسفانه همچین مشکلاتی وجود داره دور و بر همه
سلام
ایشالله که همه چی یه روز خوب می شه.
طرز تهیه دمنوش بلوبری
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع