تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: مذهبی برای نابودی دین 1
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
بسم الله الرحمن الرحیم
مذهبی برای نابودی دین1


مذهبی برای نابودی دین
سلام
ما در این مبحث به بررسی ابعاد سؤ استفاده از دین در عربستان و برخی کشورهای عربی_اسلامی منطقه در حال رویداد است می پردازیم.
عربستان با حکومت سلطنتی یکی از کشورهای عربی جنوب غرب آسیا و در حدود 2500000کیلومتر مربع و جمعیت هفتادو دو میلیون نفری را شامل میشود.
مکه و مدینه یکی از شهرهای اسلامی منطقه در عربستان می باشد.
به این سه موضوع مهم دقت کنید:
1_ عربستان یا آمریکا: ماجرای ورود وهابیت به عرصه ی دنیا
2_ عربستان و خادمی خانه ی خدا
3_ کی مسؤل است؟

درمورد مهم یک: وهابیت یک فرقه ی ضاله است که طبق معاملات آمریکا_عربستان در حدود دو قرن و اندی سال پیش به وجود آمد.
این مذهب دروغین تا حالا از هر روشی برای مبارزه علیه اسلام از روش هایی سیاسی،نظامی، اقتصادی، و حتی ترور به جنگ اسلام و مسلمین آمده است.
اگر وهابیت را جزو اسلام می دانید، به دو سال جواب دهید:
1_ آیا چرا وهابیت قرآن کریم را که کلام حق می دانیم،مانند کتاب هایی می دانند که املا وتالیف شده ی اشخاص پایین سطح می باشد؟
2_ اگر وهابیت مذهبی است از دین اسلام چرا علیه دین است؟
وهابیت در واقع سؤ استفاده ازدین علیه دین بوده و کار وهابیت جنگ و اختلاف افکنی در بین مسلمانان جهان است.
اگر وهابیت از دینن چرا به قرآن عمل نمی کنند و اسلام و مسلمانان را از بین می برند ، در حالی که اسلام این کار را لعن مینماید؟
چگونه عربستان زیر بار این ذلت بزرگ می رود که اسلام را بادست خود مسلمانان نابود کنند؟
در مورد مهم دوم: مکه مکرمه در عربستان قرار دارد و دولت عربستان خود را خادم این خانه می داند با اینکه عربستان به ساخت زیبای خانه ی خدا و گسترش آن تلاش می کند و از طرفی از این راه و ثروت برای زیان به اسلام استفاده می کند.
وهابیت در جلوی همه ی مردم مسلمان حرمین قبرستان بقیع را از بین بردند ولی هنوز هم که هنوز است؛ دولت عربستان از وهابیت حمایت می کند. آیا وهابیت جزو اسلام است؟ معلوم است که نه؛ وهابیت در واقع یک سازمان مانند سازمان های تروریستی می ماند که کارش دستور گرفتن برای ترور است با اینکه اسلام جنگ را برای بقای اسلام می دداند و هیچ وقت دنبال کشور گشایی نیست.
از علمای وهابیت خواسته شده تا در مناظرت شرکت کنند ام نکردند چون حرفی برای گفتن ندارند.
در مورد مهم سوم: مسؤل همه ی ماجراها مسلمانان دروغین یعنی کسانی که به گفته امام خمینی اسلام آمریکایی را مبدا و مقصد عالم می دانند و از آن اطاعت می کنند
وهابیت یک خطر جدی برای اسلام است.
......... ادامه دارد در مذهبی برای نابودی دین 2
اما مقاله دوم ادامه مذهبی برای نابودی دین 2
مذهبی برای نابودی دین2




بسم الله کلمة النور
در ای مبحث ادامه می دهیم گستاخی های وهابیت را در مقابل اسلام و بررسی می کنیم .
رئیس مذهب: محمد بن عبدالوهاب
رهبر دیگر: پسرش عبدالله
حملات وهابیت با کمک سعود بن عبد العزیز تشکیل دهنده ی حکومت سعودی عربستان:
1_حمله به کرببلا و قتل عام شیعیان در سال 1214 قمری کشته شدگان ای فاجعه در راه :300نفر
اما وهابیون داخل حرم مردم می شدند و زنان و کودکان را می کشتند. گنبد روی قبر سید الشهدا نابود شد.زمرد و یاقوت و طلاها به سرقت برده شد،قران ها و فرشهای نفیس حرم را دزیدند،دوهزار نفر در این فاجعه ی عظیم کشته شدند. اندرون گنبد هم برای دزدی خشت های طلا دزیده شد.
2_سقوط طائف و قتل عام مردم
درسال 1217 به سرداری عثمان مضایفی وهابیون به طائف حمله کردند.کودکان شیرخوار در بغل مادران سربریده میشد. جمعی از مردان و زنان لخت کردند و به بیابان ها فرستاده شدند.
3_اشغال مکه محرم سال 1218قمری
البته در مرحله اول این اشغال نبود بلکه خام کردن ملت بود تا در مرحله ی بعدی که خواهم گفت این شهر را اشغال کنند.
4_حمله به جده و اشغال ینبع در سال 1219.
محاصره مجدد مکه در سال 1219. سعود آنچنان بر مردم سخت گرفت که مکیان به قحطی دچار گشته و گوشت سگ و گربه می خوردند بسیاری مردند در این فاجعه. به طوری که همه از مکه فرار می کردند به طوری که صف اول نماز جماعت در مسجد الحرام به دشواری پر می شد و تمام مغازه ها بسته بود.(المجد فی تاریخ نجد ج1ص153).
5_تصرف مدینه منوره و تخریب قبور اسلامی در سال 1220 قمری. یکسال و نیم شهر توسط سعود و وهابیان شهر تحت محاصره بود. اشیای گرانبها غارت شد. قاضی مکه و مدینه که از طرف عثمانیها منصوب بودند اخراج شدند. سعود از مدینه ایها پرسید با این گنبد ها چه باید کرد؟ مردم از ترس خود گفتند باید نابود کرد. و دستور دادند نابود شود.گنبد پیغمبر و چهار امام و پدر پیامبر و عمویش نیز در این حادثه ی دلخراش از بین رفت. چهار صندوق مملوء از طلای خالص، جواهرات، و... و شمشیر طلاکاری شده ای که با یاقوت و زمرد درخشنده بود و طلاکاریهای زیادی داشت و قیمت نمیشد روی آن گذاشت و قطعه الماس شبنما هم دزدیده شد .

ادامه در مذهبی برای نابودی دین 3
لینک مرجع