تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: مربای گفتمان "تلخ"
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار علایی! باهیچ رنگی اظهارات مقاله ۱۹ دی شما محو نمی شود و هیچ عبارتی نمی تواند آنرا توجیه کند. مگر اظهار ندامت و برگشت به مسیر شهدای هم رزمتان. تا دیر نشده و بیمار از دنیا نرفتید خود را مداوا نمایید. به حرف همسنگران خود توجه نمایید. سقوط شما برای دوستانتان خوشایند.

با سلام آقا حامد از ارسال این پست سپاس. چه قدر درد ناکه.
سلام به دوستان غايب و حاضر تالار Rose
اميدوارم در هر مرحله اي از زندگي هستيد خوب و موفق باشيد
[تصویر:  c9d0b1f96aeb.jpg]
اين ايام گرانقدر "ايام فاطميه " موسم حزن و اندوه حضرت فاطمه زهرا "س" رو خدمت همه دوستان تسليت ميگم .
يه مورد جالبي كه بالاخره بعد از تماشا توي در و ديوار شهر كشف كردم جاي بسي تاسف دارد و ميتونم بگم واقعا آيا نياز ما از اهم واجبات ما اين عمل است رو مي خواهم خدمت تون مطرح كنم
تو بنر تبليغ يكي از هيئت هاي محترم عزيزمون در تبريز كلمه اي جمله اي رو ديدم كه واقعا شوكه شدم
نوشته بود "همراه با مراسم تابوت گرداني " Huh
واقعا كه اعضاي حضرت زهرا "س" در قبر خواهد لريزد
اين خرافات اين بدعت ها اين جو سازي ها كي تمام خواهد شد خدا مي داند
اخه شما به خود حضرت نرسيده داريد دنبال تير و تخته ميگرديد
واقعا كه...Hypnotized
از اين افراط و تفريط بعضي از خواص جامعه كه اسم خودشون رو گذاشتن اگاه و داننده امور خلق متنفرم
يا حقWave
چیزی که جامعه اسلامی رو با خطر روبه رو می کنه همین خرافات و افراط و تفریط هات است که متاسفانه در حال افزایش در بعضی موارده.
سلام

گاهي ادم چيزهايي مي بينه و ميشنوه كه ناراحت كننده اس

جاي بسي تاسف است كه خيلي وقت ها خود ما مسلمانان چنان ضربه و جفايي در حق اسلام و شريعت خوي مي كنيم
كه هيچ اجنبي نكرده و نخواهد كرد

اين وضعيت جامعه ماست
Sigh
[font=] عصر ایران؛ سعید شمس- محمد تقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان اعتقاد دارد که مسؤولین آنطور که باید نسبت به مساله "حجاب"حساسیت نشان نمی‌دهند و به همین دلیل از نارضایتی مراجع تقلید از دولت خبر می‌دهد. [/font]

[font=]وی که در مجلس هشتم رییس فراکسیون روحانیون مجلس بود و به دلیل شرایط سنی نتوانست فرصت حضور در انتخابات مجلس نهم را به دست بیاورد، در همین راستا به پرسش‌های عصرایران پاسخ داد: [/font]

*شرایط موجود در خصوص حجاب عمومی را چطور می‌بینید؟

[font=]متاسفانه بی‌حجابی به حدی عادی شده است و برای مسئولین هم دیدن چهره‌های آرایش کرده و لباس‌های تنگ و چسبان طبیعی به نظر می‌رسد و هیچ تلاشی برای رفع این مشکل دیده نمی‌شود. انگار نه انگار که جمهوی اسلامی به عنوان اسلامی‌ترین نظام در دنیا پرچم‌دار دین است.

واقعا نمی‌دانم آقایانی که در دولت، آن هم دولت اصولگرایی کشور را در دست خود می‌بینند، چطور می‌توانند بی‌توجهی خود به وضع حجاب موجود در جامعه ر ا توجیه کنند؟
دولت باید بداند که همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در زمانی مهم شده و مورد توجه قرار می‌گیرد که بتواند فضای خیابان‌ها را به فضایی اسلامی تبدیل کند. در حالی که خانم‌های ایرانی با آن وضعیت زننده بیرون می‌آیند، هیچ کس نمی‌تواند به دلیل موفقیت‌های دیگر به گمان اینکه دیگر مشکلی نداریم، ابراز خوشحالی کند.
تکرار می‌کنم که دولت آقای احمدی‌نژاد باید خیلی بیشتر از اینی که تا حالا نشان داده، به مساله مهمی چون حجاب حساسیت نشان بدهد. [/font]

*یعنی دولت مقصر شرایطی است که شما آن را بد حجابی می‌نامید؟

[font=]صد در صد! آقایان یادشان رفته است که دولتشان در کشوری از مردم رای گرفته است که در آن ایثار و شهادت حرف اول را می‌زند و حتی خیلی از مردم راضی هستند گرانی و مشکلات اینچنینی بیشتر شود، اما حجاب خانم‌ها اسلامی باشد.
دولتی‌ها به طور دائم از موفقیت‌ها و همچنین رسیدن به توسعه و پیشرفت‌های مختلف حرف می‌زنند و خود را نسبت به دوره‌های قبل دولتی موفق‌تر می‌دانند. این در حالی است که اگر شراطی حجاب همینطور بماند، هموطنان دیندار و معتقد ما نمره قبولی به آن‌ها نخواهند داد. [/font]
*ظاهرا مراجع هم انتقاداتی دارند؟
[font=]مراجع و علما نگران و دل‌آزرده هستند و شرایط فعلی را برای کشوری که امام عصر(عج) به آن توجه دارد را بحرانی بزرگ می‌دانند. این نگرانی به حدی بود که آن‌ها از دست دولت عصبانی هستند و به همین دلیل است که رابطه دولت و حوزه ضعیف است.
خب! وقتی در جامعه‌ای که بر پایه دین استوار شده است، بدحجابی به بی‌حجابی تبدیل شود، طبیعی است که شخصیت های برجسته دینی نخواهند و نتوانند با مسوولانی که در این مشکل سهم زیادی دارند، ارتباط نزدیکی بگیرند. با این حال هر چقدر بیشتر حرف زده و هشدار می‌دهیم، دولتی‌ها کمتر توجه می‌کنند. [/font]

* احمدی‌نژاد سهم بیشتری دارد یا آنهایی که به عنوان اطرافیان رییس جمهوری معرفی می‌شوند؟

[font=]وقتی نزدیکان ایشان جلسات گوناگونی را با هنرپیشه‌ها و چهره‌های خاص می‌گذارد و وقتی دولت نیروی انتظامی را از برخورد با بی حجابی و بدحجابی و برهنگی و نیمه برهنگی زنان نهی می‌کند، می‌توان به این نتیجه رسید که در دولت کمتر کسی هست که دغدغه حجاب داشته باشد.[/font]
[font=]**********
[/font]
[font=]البته نظرات بازديدكنندگان خبر متفاوت و زياد بود[/font]
[font=]*********
[/font]
مكاتبه كميسيون فرهنگي با لاريجاني در مورد حجاب خبرنگاران
سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از مكاتبه اعضاي اين كميسيون با رييس مجلس براي توجه بيشتر به رعايت عفاف و حجاب از سوي خبرنگاران، مراجعان و ميهمانان مجلس خبر داد.

طاهري در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به دغدغه اعضاي كميسيون فرهنگي در رابطه با موضوع عفاف و حجاب اظهار كرد: گاهي ديده مي‌شود كه خبرنگاران خانم و مراجعان حرمت حجاب را رعايت نمي‌كنند لذا از رييس مجلس خواسته شده تا نسبت به اين موضوع توجه شود و شاهد بدپوششي در صحن و سالن‌هاي اطراف مجلس نباشيم.

وي همچنين از مكاتبه رييس كميسيون فرهنگي با رييس جمهور خبر داد و افزود: مقام معظم رهبري در ديدار اعضاي هيات دولت خطاب به رييس جمهور گفتند كه موارد مكتوبي را به دولت ارائه كرده‌اند، لذا رياست كميسيون فرهنگي در پيگيري اين موضوع از رييس جمهور خواستند نظرات ايشان درباره مسائل فرهنگي را به اطلاع كميسيون فرهنگي برسانند تا كميسيون اين را در قانون گذاري و نظارت بر قانون مورد توجه قرار دهد.

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كميسيون فرهنگي با 26 دستگاه اجرايي متولي عفاف و حجاب نيز مكاتبه كرده، يادآور شد: منتظر پاسخ اين دستگاه‌ها عمل به قوانين عفاف و حجاب هستيم تا متناسب با اين موضوع نظارت اعمال شود و ببينيم كه قانون چقدر اجرايي شده است.
وي در ادامه از تذكر كميسيون فرهنگي به صداوسيما براي رعايت حرمت برخي شخصيت‌هاي علمي و اقشار خاص در برنامه‌ها نيز خبر داد.

نماينده مردم گرگان در مجلس با اشاره به حضور وزير و معاونين وزارتخانه ورزش و جوانان در جلسه كميسيون فرهنگي گفت: در اين جلسه گزارشي از عملكرد اين وزارتخانه ارائه شد و اعضاي اين كميسيون با مسوولان وزارتخانه آشنا شدند.

طاهري در پايان از تصويب موادي از طرح اداره صداوسيما در جلسه كميسيون فرهنگي خبر داد.
صفحه‌ها: 1 2 3
لینک مرجع