تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن مجید

نسخه کامل: اخبار آخرالزماني!
شما در حال مشاهده نسخه متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
یک توطئه بزرگ (مهم) در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند

[highlight=#ffffff]
همزمان با انتشار موج بیداری در ممالک اسلامی، دشمن خونخوار و سفاک و البته حیله گر، تلاش نموده است تا نسخه های بدلی و انحرافی برای به انحراف کشاندن این موج ارایه نماید.

در راستای این امر، دشمن دست به دامان یکی از مهره های دست نشانده در خاورمیانه شده است که البته به حق برای تربیت وی، زحمات بسیاری متقبل شده است و این مهره نیز شخصی نیست بجز « ملک عبدالله دوم » پادشاه اردن.
[/highlight] در حالي كه مستنداتي بر سفياني بودن ملک عبدالله دوم پادشاه اردن در برخي پ‍‍ژوهشهاي به اثبات رسيده است و انشاالله در پستهاي آينده توضيح خواهم داد . با خبر شدیم که پادشاه اموی نسب فراماسون فراماسون زاده ی مورد حمایت یهود، یعنی « ملک عبدالله دوم » و طرفدارانش، تحرکات تازه ای را در عالم وب آغاز کرده اند و در ادعایی بی شرمانه، « ملک عبدالله دوم » را نعوذ بالله « مهدی موعود » خوانده اند!
[highlight=#ffffff]

برخی از پست های موجود در وبلاگ های مذکور را ملاحظه می فرمایید: (ادامه مطلب)
[/highlight]
[highlight=#ffffff]

[/highlight]
وقاحت وبلاگ های مذکور تا آن جا است که مادر جاسوسه ی « عبدالله دوم » یعنی « آنتونیت آوریل گاردنر » که انگلیسی بوده است را نعوذ بالله به حضرت نرجس (سلام الله علیها) که اهل بلاد روم بوده اند، شباهت داده و « عبدالله دوم » را همان مهدی موعود که مادرش اهل بلاد مغرب زمین است، دانسته اند! این مسئله، دلالت بر دسایس بزرگ پشت این تحرکات دشمن دارد.
[highlight=#ffffff]لطفا درباره اين فتنه اخرالزماني جديد اطلاع رساني نماييد

[/highlight]
برخی از این وبلاگ ها , PDF محتویات و خزعبلات مندرج در این سایت ها، خدمت عزیزان مخاطب وبسایت، همراه با عكسهاي افشاگرانه در ادامه مطلب ارایه می گردد


به آدرس سايت برويد و ادامه مطلب را بخوانيد!
http://payam197.blogfa.com/post-440.aspx
سپاس از اطلاع رسانی تون

واقعا عجب روباه های حیله گری سلطه افکار عمومی را تسخیر کرده اند

البته باید اگاه باشیم زمانی که نان را به نرخ روز میخوریم

انسان چقدر باید نادان باشد که شب را از روز تشخیص ندهد بعضی از این ملت ها به ابو موسی اشعری ها بیشتر شبیه هستند


دعا کنیم که ولایت مند بمانیم
و بمیریم هرچند
رخ همچون مه آن یار نبینیم


[تصویر:  164623510116683762522272382058230731922.jpg]
مطالب خوبی بود باتوجه به تحولات روز دنیا اینطور میتوان گفت که ظهور نزدیک است.وبایدبابصیرت کامل به استقبال ان منجی عالم بشریت رفت
آمار جالب از اعتقاد به خدا در جهان




[تصویر:  5ik03oc6bkj9c2x7g43.jpg]

نتایج یک تحقیق دانشگاه شیکاگو نشان می دهد که مردم کشورهای با مذهب کاتولیک بیشترین و مردم اسکاندیناوی و جمهوریهای اتحاد جماهیر شوروی سابق کمترین اعتقاد را به وجود خدا دارند.
به گزارش عصر ایران نتایج تحقیق گروهی از محققان دانشگاه شیکاگو از بین ۳۰ کشور دارای اکثریت مسیحی نشان می دهد که مردم فیلیپین ، شیلی و ایالات متحده آمریکا به ترتیب با ۹۴ ، ۸۸ و ۸۱ درصد باور به خدا ، خداباور ترین مردم (در میان مسیحیان) هستند.
این در حالی است که ساکنان شرق آلمان با ۱۳ درصد و مردم جمهوری چک با ۲۰ درصد کم باور ترین مردمان جهان به وجود خدا هستند.
نتایج این تحقیق نشان می دهد الحاد به طور گسترده در بین کشورهای اسکاندیناوی ( شمال اروپا) و مستعمرات سابق اتحاد جماهیر شوروی به استثنای لهستان در حال گسترش است .
البته یافته های این تحقیق نشان می دهد گسترش الحاد در روسیه ، اسلونی و اسراییل همانند کشورهای اسکاندیناوی و شرق اروپا نیست.
همچنین یافته های این تحقیق نشان می دهد که مردم مسن تر باور بیشتری به خدا دارند و در حالی که به طور میانگین ۴۳ درصد پاسخ دهندگان که ۶۸ سال یا بیشتر داشتند اعلام کرده اند که به خدا اعتقاد دارند این رقم در بین جوانان ۲۷ ساله و پایین تر تنها ۲۳ درصد بوده است.
بر اساس این گزارش باور به خدا همزمان با آغاز سنین پیری افزایش می یابد و در این تحقیق مشخص شده همزمان با ورود به ۵۸ سالگی باور به خدا به دلیل احتمال نزدیک تر شدن روز مرگ افزایش می یابد.
در آمریکا ۵۴ درصد از جوانان زیر ۲۸ سال اعلام کرده اند که به وجود خدا باور دارند در حالی که در همین کشور ۶۶ درصد افراد بالای ۶۸ سال اعلام کرده اند که به وجود خدا باور دارند.
در فرانسه این رقم بین جوانان زیر ۲۸ سال تنها ۸ درصد و در بین افراد بالای ۶۸ سال ۲۶ درصد است .
[تصویر:  1383912590554497_thumb.jpg]
گروه های مسلح و تروریست، ساعاتی پیش با خمپاره حرم مطهر حضرت

زینب كبری سلام الله را هدف قرار دادند. از چهارگلوله خمپاره شلیك شده

به سمت حرم مطهر، یك گلوله در داخل محوطه صحن حرم و یك گلوله هم

به یكی از گلدسته ها اصابت كرد. در این حمله خمپاره ای، علاوه بر آسیب

دیدن بخشی از حرم مطهر زینب كبری سلام الله، شماری از زوار نیز زخمی

شدند. دو گلوله خمپاره دیگر، بیرون از حرم مطهر منفجر شد...

آجرك الله يا صاحب الزمان Sad(
گوگل فراخوان زده براي تغيير نام فلسطين به اسراييل Exclamation
72% به اسراييل راي دادن.
با انتخاب پرچم فلسطين و با وارد كردن كد مزبور، آمار جهاني رو تغيير بديد.
http://israel-vs-palestine.com/
سريعتر اطلاع رساني كنيد.
Arrow

http://israel-vs-palestine.com/IR/EN/
موسیقی دان راکی که امام جماعت است...

امام جماعت ۴۲ ساله در یکی از مساجد سواحل دریای مدیترانه ترکیه ادعا کرد هم می‌توان موسیقی راک ساخت و هم مسلمان بود.


به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) "ابنا"، یک امام جماعت در دهکده ای در سواحل دریای مدیترانه ترکیه در حال دست و پنجه نرم کردن با مقامات مذهبی این کشور بر سر اینکه هم می توان موسیقی دان راک بود و هم امام جماعت.
«احمد محسن توزر» در یک مصاحبه تلفنی به خبرگزاری فرانس پرس گفت: اداره امور مذهبی ترکیه (Diyanet) فعالیت‌هایم را به شدت مورد بررسی قرار داده و من منتظر نتایج هستم. با این حال نتیجه بررسی‌ها هرچه که باشد من به ساختن موسیقی ادامه خواهم داد.
اداره امور مذهبی ترکیه در امور مساجد بدنبال این مسئله است که مشخص کند آیا موسیقی‌هایی که این امام جماعت می‌سازد با موازین اسلامی سازگار است و اینکه آیا فعالیتش به عنوان موسیقیدان با نقش وی به عنوان امام جماعت که از دولت حقوق دریافت می‌کند در تضاد هست یا نه؟
اخیرا نیز این اداره گروهی را به محل اقامت وی فرستاده تا از 40 نفر از افرادی که پشت سرش نماز می‌گذارند درباره فعالیت‌های احمد محسن تحقیق و بررسی کنند.
[تصویر:  318315_719.jpg]
به گزارش فرانس پرس، این امام جماعت خوش تیپ! 42 ساله گفت: می‌خواهم نشان دهم که در عین حال که می‌توان مسلمان بود، به موسیقی راک هم گوش کرد و در همان زمان یک شخص مدرن بود.
وی اولین اثر خود را در ماه آگوست در بین جمع کثیری از مردم منطقه به اجرا درآورد. محسن توزر می‌گوید موسیقی اش غرق در تصوف و اسلام عرفانی است و در درجه اول برای جوانان ترکی است که خود را از اسلام دور شده‌اند!
احمد محسن ادعا کرد که وی دارای خانواده ای معنوی با عقاید مذهبی عمیق است و حتی پدربزرگش هم یک امام جماعت بوده است.
[تصویر:  318317_515.jpg]
قرائت دسته جمعي دعاي فرج
امشب همزمان ساعت 10.30
به مناسبت شب نهم ربيع الاول و ظهور مولامون
[تصویر:  siXL3Qi.jpg]
[تصویر:  1393158638323828_large.jpg]
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع